Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
А при нас са по 100,00лв ;)

 

Това е полезно инфо! Засега обаче няма да се възползвам защото Alianz са пуснали възлагателно писмо и колата я работят в ЕТ. Повече инфо като си я прибера.

 

Още веднъж благодарности на всички!

Публикувано

Аз съм новобранец в Форъма, но бих искал да се похваля със същото :(

Една бобунка на иначе така "прекрасните" улици на София :smt019 замина картера и бронята под него.

Наистина неприятна ситуация.

Рапатрак и хайде към ЕТ

Публикувано
Аз съм новобранец в Форъма, но бих искал да се похваля със същото :(

Една бобунка на иначе така "прекрасните" улици на София :smt019 замина картера и бронята под него.

Наистина неприятна ситуация.

Рапатрак и хайде към ЕТ

 

Неприятно :( Лизингова ли е колата? Застраховка?

Публикувано

Беше на 6 месеца, още в гаранция когато се случи и за нова кола разбирасе,че е застахована.

Точно със застрахожателите си имах разправия smile150 Защо не съм викнал КАТ и т.н.

сещате се.

Публикувано

Развръзката - в 16:30h колата беше готова! Освен смяна на картер, са признали и корите под двигателя + маслото. Накратко - всичко е като трябваше да бъде.

 

Така и така колата беше в сервиза, та реших и да сменя филтри + каквото има по окачването. Равносметката:

1) Тампони на носача - 2бр

2) Втори комплект тампони на носача - 2бр (явно предни и задни)

3) Лагер на амортесьор - 2бр

4) Тампон на амортесьор - 2бр

5) Въздушен филтър

6) Маслен филтър

До тук 218лв с ДДС

 

7) Труд - 290лв

 

Общо 508лв.

 

Искам да изразя специални благодарности на приемчиците в ЕТ: Петър, Миро и Павел!

 

 

Friki,

Отиваш лично в Alianz и си говориш с приемчиците. Ако имат забележки искаш среща с шефа. Ако откажат ги питаш какво би се случило ако сезираш КЗП или Комисия за Финансов Надзор. Мисля, че бързо ще ти уредят срещата :)

Публикувано

PRR видях колата в ЕТ в Четвъртък, оглеждах се и за теб, но не те мернах. Точно тогава прехвърлях собствеността на едната лизингова фабия.

 

Поздрави

 

P.S. - прехвърлянето стана за 5 мин. :)

Публикувано

Хи Stenly,

 

Да беше врътнал един телефон да пием по кафе. Иначе колата отвися в ЕТ от сряда до понеделник по вина на Alianz :(

Публикувано

Да бях звъннал, но не съм записал телефона ти от темата с телефоните.

 

 

Поздрави

Публикувано

Пепи неприятно , но мила родна картинка. Картера като за твоята бангия струва 300 кинта в еуратек. Добре че застархователите са се размърдали. Окт1 повече старда в това отношение от 2ката. Сега поне като си сменил тампоните би трябвало да нямаш проблеми. Затова все по привлекателно ми се вижда идеята човек да има Окт Скаут. Щото те нашите градски пътища са си офффффффроуд

  • 4 години по-късно...
Публикувано

Днес и аз спуках картера! Точно пред къщи ударих камък smile009 дупчицата е на 2 см от пробката, утре ще се сваля картера и ще се заварява.

Скапана работа, картера е на има няма 10 см от земята и отпред съм с малко по ниски гуми... и ето ти спукан картер... :)

Публикувано

Алианц (ако си там) ми покриха картера по щета. Решението е по-високо окачване и/или метална кора. А най-добре и двете.

Публикувано

БулИнс, но честно казано не ми се занимава със застрахователи. Като се свали и почисти ще се види дали е пукнатина или дупчица. И при двата варианта ще се заварява. Картера като цяло е здрав, не е огънат

Публикувано

Като ще го сваляш, не е ли по-добре един втора ръка направо? То цената за читава заварка сигурно е по-висока от цените в моргата, а единички и голфове вече има доста на части.

Публикувано

Човека който ми заваряваше ушите на скоростната кутия с аргон(бая заварки си бяха) ми взе по спомен 20-25 лв. и сигурно са по - здрави от оригинала :D

За тази заварка (малка дупка е) очаквам да е по евтина от гарнитурата на картера.

Публикувано

Вече и аз съм в движение smile117

Колкото и странно да звучи, гарнитура на картера няма :o

Цялата работа 90 лв с маслото и филтъра, което пък си беше за смяна след 1000 км.

Публикувано

Гарнитура няма. Има силикон smile049

Публикувано

Поздравления на всички за щастливите развръзки

Нов съм във Форума... това е първият ми пост

повода да влезна в задругата на летящите стрели е, че до 1ви ноември, крайна дата, трябва да стана горд собственик на Fabia 1,2HTP 12V60 Activ II

нова... направо от Млада Болеслав s_flag не вярвах, че някой ден ще доживея да карам собствена НОВА кола... но какво ли не се случва под слънцето

Причината да се спра на правилната марка и да не се поведа на многобройните съвети „земи си едно БМВ на старо за тиа пари и не се занимавай с глупости“ е че реших и аз заслужавам нещо недокоснато от човешки ръце... стига с „един италянец пенсионер я е карал“ „сичко и е сменено“ „е ми не знам къде са и тиа страници на книжката, тя си беше така ти казвам“...

и разбира се Фелация... да е жива и здрава (мисля, че трябва да се вижда в профила ми ;)

Та преди да се опознаем по-добре с нея имах няколко наистина разбиващи сърцето момента докато осъзная, че най-ниската и точка е картера, само на 12 см от грунта, и че времето когато смело щурмувах бурдюрите и кратерите по родните улици с едно много видяло и патило Рено 5, са завинаги в миналото... Слава богу до до цепене и лепене не се е стигало, досега smile126, но едно монтажно ухо на картера, така и не разбрах за какво, успях да изкъртя

и сега за тези които са имали търпението да прочетат многото букви

ВЪПРОСЪТ

Как стоят нещата с картера при Fabia II?

наличието на модела Fabia Scaut произвеждан май некъде в Русия предполага по-добра проходимост... Дали?

С две думи, който има практически опит с Фабия 2 в тази област нека драсне два реда

Благодаря за търпението... ако съм объркал нещо не ме бийте силно... и smile159

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.