Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Самуил е много прав за генерацията-тя не унищожава турбини-просто намаля бекпрешъра и егтто и позволява на турбината да се върти по-леко и да достига повече обороти.Друг е въпроса ако някой е сложил софтуерно картата на бууста толкова критично,че 0,05 бар повече го трошат.Примерно разликите в атмосферните налягания са по-големи smile169

стига с тез обороти вре никви обороти не се вдигат даже падат при добър гейт :smt033

искам да кажа че не се вдигат/или незначетелно заради увеличения поток въздух ,който преминава приз мотора заради липсата на кат-тор/,но не падат в никакъв случай

Взе да се разбира, че никой не разбира достатъчно.
huko-Аз 1994 година имах Турбо кола,която форсирах,разглобявах и т.н.Първата турбина разглобих през далечнота 1996 г.щото спря и майсторите в Варна ми искаха си спомням огромната за тогава сума от 800лв за да я разглобят само,щото било много сложно и после след зглобяването ,трябволо да се балатсира на стенд и т.н. и т.н. Ама се научих сам още тогава.А от тогава,ни си спомням колко съм разглобявал и експериментирал.Така че моето момче,не ни охарактеризирвай всичките под общ знаменател.Имам представа от възможностите на 1 турбина,като ресурс,буст в плюс и т.н.
  • Отговори 59
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    17

  • Karaibrahim

    15

  • BlackPearl

    10

  • huko

    5

Най-много писали в темата

Публикувано

smile188 @bega4kata : Сами, така като гледам щом на Искрен кат-а сте махали и тн, сигурно бараш по генерациите...да ти карам една количка от Софето, да срежем едно гърне, че са и малко множко по тръбичката 8)

Косьо, сори за офф-а, просто се заформи хубава тема ! Поздрави !

Публикувано
smile188 @bega4kata : Сами, така като гледам щом на Искрен кат-а сте махали и тн, сигурно бараш по генерациите...да ти карам една количка от Софето, да срежем едно гърне, че са и малко множко по тръбичката 8)

Косьо, сори за офф-а, просто се заформи хубава тема ! Поздрави !

С ауспуси ,не се занимавам,само ги измислям и ходя при едни факири авери,дето само с ауспуси се занимават и имат специални машини за огъване и разширяване на тръбите и т.н.Има си специалисти за всичко!

А с Искрен и с някои други клиенти съм правил компромиси,ама щото са МНОООГО НАХАЛНИ като Искренчо например ;) Той Искрен е маниак и това го виждам и зная ,че не дава да му пипат колата кой да е ,та било то и ауспуха :lol: И аз много внимавам,влизам в нея стерилен-къпан и с нов гащеризон.

Публикувано

(извинявам се за ОФФа)

Да не забравиш,почистваш ми стелките след това :) !

 

Номер 1 си! :smt017

(как ме търпиш...)

 

smile159

Публикувано

уважавам такива като мене

Публикувано
Взе да се разбира, че никой не разбира достатъчно.
huko-Аз 1994 година имах Турбо кола,която форсирах,разглобявах и т.н.Първата турбина разглобих през далечнота 1996 г.щото спря и майсторите в Варна ми искаха си спомням огромната за тогава сума от 800лв за да я разглобят само,щото било много сложно и после след зглобяването ,трябволо да се балатсира на стенд и т.н. и т.н. Ама се научих сам още тогава.А от тогава,ни си спомням колко съм разглобявал и експериментирал.Така че моето момче,не ни охарактеризирвай всичките под общ знаменател.Имам представа от възможностите на 1 турбина,като ресурс,буст в плюс и т.н.

 

Много се радвам, моето момче, че си разглобявал турбо. Също така се радвам, че е било през далечната 96та за първи път. Пожелавам ти все по- добър да ставаш и все повече твои момчета да има :lol:

Иначе по темата - имаш шанса да блеснеш като дадеш съвет на Косьо (или пък готово решение), пък все по- малко хора ще те характеризирВ?ат.

Публикувано
Взе да се разбира, че никой не разбира достатъчно.
huko-Аз 1994 година имах Турбо кола,която форсирах,разглобявах и т.н.Първата турбина разглобих през далечнота 1996 г.щото спря и майсторите в Варна ми искаха си спомням огромната за тогава сума от 800лв за да я разглобят само,щото било много сложно и после след зглобяването ,трябволо да се балатсира на стенд и т.н. и т.н. Ама се научих сам още тогава.А от тогава,ни си спомням колко съм разглобявал и експериментирал.Така че моето момче,не ни охарактеризирвай всичките под общ знаменател.Имам представа от възможностите на 1 турбина,като ресурс,буст в плюс и т.н.

 

Много се радвам, моето момче, че си разглобявал турбо. Също така се радвам, че е било през далечната 96та за първи път. Пожелавам ти все по- добър да ставаш и все повече твои момчета да има :lol:

Иначе по темата - имаш шанса да блеснеш като дадеш съвет на Косьо (или пък готово решение), пък все по- малко хора ще те характеризирВ?ат.

smile159-много съм добър вече -то е много сложно :^o

винаги помагам с каквото мога

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Ето и отговора на въпроса, който никой не можа да отговори - турбото на последните Фабии vRS с BLT двигател е KKK BV39B 0016. Проучването ми в нета показа, че има 6 различни модела BV39 турбини, тъй че влезнах отдолу и заснех доказателствен мат'рял.

 

1106142002453280035.JPG

 

35fde43cc19a205d.jpg

 

едит: оправих снимката, май...

Публикувано

Къде са доказателствата??? НЕщо няма сномки! smile009

Публикувано
Къде са доказателствата??? НЕщо няма сномки! smile009

 

Има. Смени browser-a.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.