Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Голям проблем-решен частично


dekata

Recommended Posts

Тази сутрин установих,че нов акумолатор няма грам ток.Причината беше вода в таблото с бушоните,акуто е дало яка оттечка и е здал багажа.Свалих и почистих таблото.Проверих бушоните-бяха здрави,но...Колата запали с друг акумолатор,но нямам фарове,мигачи чистачки,клаксон-само ляв габарит,стопове и аларма.Дали някое реле не се е скапало и кое ще е то.След малко ще снимам таблото,да погледнете евентуално за грешно поставено реле,че и батериите на фотото се скапаха. ](*,)Ето снимка

 

1970284253.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, отиваш тук, влизаш с паролата и юзърнейма, които са дадени и намираш файла със заглавие "Felicia 1994 - elektrooborudvane, bushoni, releta, imobilajzer, nagrevateli, airbags, elektricheska shema, vytreshno osvetlenie, farove, migachi, migachi, stopove, spidomer, klakson, kolonki, antena - RUS.pdf "

Там има схема кое реле какво управлява, както и кратко описание какво да направиш, за да откриеш къде е проблемът.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече всичко е наред :D Сега се боря с таблото за да видя от къде влиза водата :-k Само в десният ъгъл е мокро,но най-вероятно е от уплатнението :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тече само върху таблото вдигни акумулатора и провери ламарината под стойката да не е загнила ... особено ако е кипял акумулатор и текла киселина под стойката ламарината става като гивгир ... на Формана така свалих стойката заедно с ламарината , на която беше заварена :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламарините са здрави.Значи мокро е само в ъгъла и надолу.

 

711393427.JPG

 

Водата е подлизвала към таблото.Под тази кора всичко е мокро.

 

43174349.JPG

 

В този ъгъл уплътнението не лягаше хубаво върху ламарината.Като го повдигнах вътре беше мокро.Не знам от тук може ли да влезе в купето.

 

1338238810.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(последната снимка)

 

Може колега. При мен влиза точно от там но от ляво. Водата се стича вертикално по уплътнението. Под него, ако никога не си свалял прозореца изобщо нямаш представа какво е. Ще се уплашиш. Целият профил, който държи уплътнението е изгнил. Съответно може и да се е пробил. Спасението е мноооого силикон но на абсолютно сухо за да хване. Имай предвид, че оня за мивки и плочки не върши много работа за твоя случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каноколитът не държи на вода [-X ! колегата ти каза...силикон му е майката. само си си загубил времето и си си оплескал ръцете с лепило smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го залепих само долу в ъгъла да не се разтваря.Изпълнението е временно,докато си намеря ново уплътнение и време да го сменя.Само да питам-това уплътнение изглежда здраво.Ще се запази ли при сваляне?В смисъл ако го сваля, почистя каналите и него, и го поставя пак със силикон :-k Или направо да взема ново :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш нерви с две големи (-) отверки да го свалиш и да не успееш да спукаш стъклото може и да пробваш , преди да го силиконясаш канала и тенекето трябва да са сухи инак нищо не правиш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за тва казвам ако имаш нерви ... не е сложно да го почнеш отгоре от средата и полеко да подбождаш гумата под ламарината и така докато стигнеш под средата на колонките ... тогаз дърпаш прозореца барабар с гумата нагоре , ама ако ти трепери ръката по - добре тури един найлон на бушонното табло и карай така до лятоска ... тогаз като изсъхне мажеш със силикон и готово ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш без да го свалям-Повдигам уплътнението и тъпча силикон.От двете страни предполагам.От към стъклото и от към ламарините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да направиш следното. Купуваш ново уплътнение за предно стъкло, режеш старото и внимателно се изважда стъклото. Зачиства се отдолу ламарината защото най-вероято ще е тръгнала ръжда където пропуска, и преди да се сложи пак стъклото с новото уплътнение, може лекичко на мястото на пропуска да се постави силикон. И това е хубаво да ти го направят стъклари, че при сваляне и поставяне има вероятност да спукаш стъклото.

Тази процедура сме я правили на няколко фелиции, не е само твоята да пропуска точно оттам. Доколкото помня ламарината там беше леко неравна явно при сглобката или обработването на купето се получава това и направо дефект може да се нарече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и аз искам,но читав сервиз има чак в Пловдив.От служебни задължения нямам време да ходя до там.Затова в почивните дни импровизирам в къщи :( Колко струва едно уплътнение?Ако случайно намеря човек в Карлово който да свърши тази работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Демонтажът на пр.и задно стъкло с гумено уплътнение изисква добре отоплено помешение(най добре е да се извърши през лятото,когато е горещо),за да може гумата да омекне!А дотогава,както колегите съветват със силикон.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...И това е хубаво да ти го направят стъклари, че при сваляне и поставяне има вероятност да спукаш стъклото...

:smt017 Отиди на един от тези адреси. Това са хората, които ще ти свършат работа качествено (поне за София важи на 100%)

 

АВТОСТЪКЛА КОБРА

ОТОРИЗИРАН МАГАЗИН И СЕРВИЗ

ПЛОВДИВ

Бул. Македония No 11

тел. +359 32 675644; +359 32 694537

 

АВТОСТЪКЛА КОБРА

ПАЗАРДЖИК

ул. Димчо Дебелянов 5

тел. +359 34 442779; +359 886087238

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и аз искам,но читав сервиз има чак в Пловдив.От служебни задължения нямам време да ходя до там.Затова в почивните дни импровизирам в къщи :( Колко струва едно уплътнение?Ако случайно намеря човек в Карлово който да свърши тази работа.

25.00лв Ако имаш желание може да ти изпратя по куриерите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тва с уплътнението го правих, ефекта беше нулев. Проблема излезе от едни дупки които някога са имали тапи. Намират се под черната пластмаса с чистачките. Купих нови тапи и вече не тече. Иначе нормално водата под уплътненито има канал за оттичане и отвежда водата под тази пластмаса, там има улей и тя изтича под калника. Проблема е че илейчето лесно за затлачва с какво ли не и като са отпушени тези дупки водата подлива отдолу. Можеш да ровиш цял ден и пак да не видиш откъде тече.

Айде дано съм помогнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се свалят чистачките сега, но горе-долу така се падат.

 

felicia.jpg

 

Сваляш чистачките, пластмасата е на три гайчици и внимателно я сваляш че на нея са маркучетата за водата на чистачките. Със сигурност ще ги видиш тия дупки, ако не са ти с тапи запушваш ги и поне при мене проблема беше решен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.