Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Един много спешен въпрос


lent

Recommended Posts

Колега SKODA 105RS ,не те разбрах каква гайка си избивал и къде стои тя?Би ли конкретизирал малко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера беше писал,че си скъсал болт на гредата на кутията (не знам къде ти е изчезнало мнението). Та нали където се захваща гредата има заварени гайки към купето. При мен също се беше скъсал един от болтовете и с един по-голям чук и едно като шило си избих гайката и си сложих нов болт с гайка !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това го забелязах че мнението ми е изчезнало!!!!

Значи аз не съм късал болт,койтохваща гредата за купето!Става въпрос че кутията я купих със скъсан болт-един от четирите,коитох ващат САМАТА ГРЕДА ЗА ТЯЛОТО НА ПРЕДАВАТЕЛНАТА КУТИЯ.Та нали тази греда се хваща чрез 2 планки за кутията,а тези 2 планки се хващат за кутията чрез 4 болта-за всяка планка да 2 болта.....Въпросът е че едната планка е хваната само с един болт,защото другия е скъсан и заема отвора с резба в кутията :cry: Та въпросът ми е опасно ли е да се кара така,въпреки,че кутията е добре стегната за гредата?Благодаря предварително на колегите,които биха взели отношение по въпроса!

Поздрави от lent!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това го забелязах че мнението ми е изчезнало!!!!

Значи аз не съм късал болт,койтохваща гредата за купето!Става въпрос че кутията я купих със скъсан болт-един от четирите,коитох ващат САМАТА ГРЕДА ЗА ТЯЛОТО НА ПРЕДАВАТЕЛНАТА КУТИЯ.Та нали тази греда се хваща чрез 2 планки за кутията,а тези 2 планки се хващат за кутията чрез 4 болта-за всяка планка да 2 болта.....Въпросът е че едната планка е хваната само с един болт,защото другия е скъсан и заема отвора с резба в кутията :cry: Та въпросът ми е опасно ли е да се кара така,въпреки,че кутията е добре стегната за гредата?Благодаря предварително на колегите,които биха взели отношение по въпроса!

Поздрави от lent!

 

Колко го мразя това късане на болтове! :smt034 Много ядове съм брал при такива операции. :smt034 Опитвам се да разхлабя някакъв болт (особено ако е от долната страна на каросерията), виждам, че не става с обикновен ключ и го напъвам с камък от гидорията. Завъртам с помощта на тресчотката и... ](*,) ....аааайде! И главата на болта е ампутирана! Ако парчето от болта стърчи малко над ламарината, направи един ряз с помощта на лист от ножовка, дълбок колкото да влезе отверка (може да направиш и два ряза, пресичащи се под прав ъгъл ако използваш кръстата отверка). След това опитай да го разхлабиш с отверката. Някои справочници препоръчват да се капне малко спирачна течност (спирачната течност разяжда ръждата). И с енергични развъртвания парчето от скъсания болт би трябвало да излезе.

А за това дали е опасно да караш с един болт от едната страна. [-X Въобще не ти препоръчвам да караш само с един болт от едната страна. Имай предвид, че по време на движение гредата е подложена на огромно натоварване и ако караш само с един болт от едната страна, при едно по-яко друсване той може да не издържи (дори и ако е изработен от най-здрава стомана), ще се скъса и гредата ще кльопне на една страна. То затова братята чехи са монтирали по-два болта от двете страни. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болта не се показва над отвора,даже е малко надолу скъсан!По тази причина немода да направя канал в него!Болта не е ръждив,и е така разположена дупката в която влиза той,че не е възможно да се задържи спирачна течност там-вертикален :smt034 Има вариант да го разпробия с дрелката,ипосле да навия друг болт в него,на който предварително пък съм навил 2 гайки и така да се пробвам да развъртя скъсания болт.... :smt019 Ако някой се сеща за нещо хитро и умно по въпроса,моля нека пише!

Поздрави от lent!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с дрелката, но внимавай да не повредиш вътрешната резба :!: Даже ти препоръчвам да използваш ръчна дрелка. Ако използваш електрическа дрелка с регулатор за оборотите настрой я на най-ниски обороти. И свредела да е с поне два пъти по малък диаметър от този на отвора. Така ще намалиш вероятността да повредиш вътрешната резба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.