Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Наш собствен клубен автомобил


Recommended Posts

Не е точно така- всеки може да каже: дадох еди кво си, а какво взех.

Аз ще ти кажа какво взехме-усмивки по лицата на колегите и пиятни преживявания.

Същото ще е и с тази идея (ако намери подръжка)- усмивки и емоция -както и една добра реклама на Клуб Шкода.

Никой не получава лична облага...

 

Но нека бъде ясно- този клубен автомобил- ще бъде на всички колеги- ще се регистрира на клуба (когато той стане факт)- то нека стане пък ще се мисли. Никой няма да получи облага от него.

 

Единствената облага е ще е един вид реклама. Да не забравяме, ако някой каже : Ще има облага пилотът.... , да не забравя, че пилотът ще носи отговорност за колата за която са събирали пари доста колеги и няма да е лесно психически....

 

Все пак- няма все още клуб който да има клубен автомобил по пистите и ралитата на БГ- даже нямат иобщи клубни автомобили (фолксваген се мъчат нещо,ама....) . Аз лично мисля,че ако се реализира НАШАТА ОБЩА кауза-доста хора ще бъдат с усмивки на лицата и ще се отзоват със сигурност.

 

Аз да не разлаям кучетата-Ама при толкова тунери с джанти,чипове,окачвания,оптика и тн.. да не могат да отделят дори и 5лв на месец. От какво се лишават- от 1 кафе :).

-Ще кажете: Не е проблем,ама е проблем че сме скептични за разходването....на тези 5лв-20лв - несериозно е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    8

  • BlackPearl

    7

  • Krankenstein

    5

  • bega4kata

    5

Най-много писали в темата

...ще се регистрира на клуба (когато той стане факт)- то нека стане пък ще се мисли.

 

:smt017 е затова говорих първо, а не дали ще ходиш 1 път повече на бакарди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Николас- исках да кажа друго:

-Ще се мисли как да се регистрира колата на името на Клуб Шкода,а не тогава да стартираме идеята.

 

-ако намерим положителни черти и одобрим масово тази идея, да започнем от сега със сметката. Все пак става въпрос за догодина- дотогава има много време. И тогава ще сме регистрирани и ще можем евентуално да регнем колата :).

Отсега да почнем лека полека- по 5лв да събираме-берекет (капка по капка- вир става).

Идеята е сметката да се открие предварително ( а не за 1,2 месеца да се юркаме) и всеки месец до края на годината,може би февруари началото догодина -кой колкото може да даде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ися времето ама хич не е много. Ти сметни дейностите - регистрация на клуба, намиране на кола, нейната регистрация, избор на екип - поддръжка, тунинговане, намиране на пилот и т.н. Времето си лети, а всички тези дейности отнемат време. И като се включи и обсъждането на всеки един етап (щото без обсъждане няма да стане) и то си стана 2010 лятото, а ний до никъде. Така че давайте сметките и който има желание да внася. Който няма - насила хубост не става.

Принципно може да се събират пари и през това време да се обсъжда и решава каква да е колата и останалите подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, аз пак ще се повторя: - Ако не се реализира идеята, събраните средства ще отидат по предназначение . (я за организация на 2010, я за нещо друго при което никой колега няма да има лична облага)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 от мен.

Имам и няколко коментара,които искам да направя по темата.

1-ако се започне такава инициатива винаги,когато имам излишни пари ще ги дарявам за каузата.

2-относно тунинговането на колата-според мен вкусът и познанията на Миро,Сами,Искрен и всички,които се занимават с оранзицията на клуба,е всепризнат и според мен ще има повече доволни,отколкото недоволни от тунинговането на колата.

3-клубният автомобил-видях,че искрен говори за Фабия,но ми се върти една идея в главата(и мисля сериозно да говоря по този въпрос с баща ми,ако колегите са съгласни),да дарим синята 120-ка на регистиряния(евентуално)вече клуб(защото в края на годината,когато изтекът застраховка,данък и винетка,баща ми мисли да я дава на вторични),като по този начин ще смъкнем разходите по закупуване на кола и ще може да се отделят по бързо средства за потготвянето на автомобила(ако изобщо може да се хомологира такъв автомобил).

Ако колегите са съгласни ще поговоря сериозно с баща ми.От мене толкова за сега,чакам коментари по мнението ми. smile159 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета, че мнозина от писалите тук наблягат на регистрацията. Колеги, приемете тогава, че тя е почти факт - всички необходими документи са събрани и попълнени. Остава само финализирането, т.е. узаконяването, което е в ръцете на добра адвокатка. Затова давайте да мислим по-нататък върху идеята за клубен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече свикнах (трудно) да купувам автомобили и друг да ги кара (такситата, служебната кола). И на друго съм свикнал - дрязгите "...каква да е", "... колко пари сега за ремооооонт", и т.н. Подкрепям идеята въпреки, че според мен има повече ентусиазъм, отколкото реални шансове за реализация. Тъкмо ще се "преброим" по-сериозните. Хайде, Юли - давай банковата сметка.

Не забравяйте само, че "АЗ ПРОСТО НЯМАМ ПАРИ..." smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеата е добра. Аз съм ЗА! Ще помагам както финансово така и при ремонти и т.н ако трябва. Мисля че трябва да се организира една група от хора, която ще "бута" този проект и която може би ще вкарва повече усилия за реализацията. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е, хайде... да купим кола на някой, и да му плащаме да си я реставрира и поддържа.. тц тц... а защо някой не си даде готовата кола в името на клуба, нали е за благото?

 

Бих си плащал членство в клуба, въпреки че вече нямам шкода - и на драго сърце ще го правя. Обаче това с колага не ми харесва. smile157

Абе я се змислете сериозно - и на много хора все нещо няма да им хареса на по-късен етап - и ето ти скандали, дрязги и т.н. smile095 Ш`се лее бензин, усещам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета, че мнозина от писалите тук наблягат на регистрацията. Колеги, приемете тогава, че тя е почти факт - всички необходими документи са събрани и попълнени. Остава само финализирането, т.е. узаконяването, което е в ръцете на добра адвокатка. Затова давайте да мислим по-нататък върху идеята за клубен автомобил.

Ок значи клубът ще се регистрира със сигурност,а какво ще кажете за идеята ми....за 120-ката...? smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам нещата отиват към извода, че все още (с огромно съжаление) не сме дорасли до там, че голяма част от хората тук да са готови да дадат без да получат. Ако някой се чувства засегнат от думите ми - и да съжалявам и да не съжалявам за тях - това е реалността. Масово се споменава за дразги - ами да, ще ги има, но само при положение, че има "дарители", които са очаквали някаква възвращаемост под каквато и да е форма. Ще си позволя да цитирам думи на уважаван от мен колега, който спомена - твърде собственически се разсъждава по темата и в това е целия "проблем" - от това произтичат всякакви съмнения, предубеждения и т.н. По-горе се спомена за събора и че нямал нищо общо с тази идея. Да, вярно е, защото всички пряко се облажихме от сбирката, нали? Само че ако организаторите бяха подходили с негативизма, който се усеща в тази тема, събор нямаше да има... Ако всеки дал по нещо, при това безвъзмездно, за този клуб, определи "благото" по начина в долния цитат, сега щяхме да сме в задънена улица... Та по повод клубния автомобил - ако той стане някой ден факт благодарение на дружните усилия на неколцина, убеден съм, че десетки, дори и повече колеги, ще цъкат с език. Но това ще е като след дъжд качулка...

А такива сравнения от една страна не ги разбирам (това зрял човек ли го написа???), от друга са крайно нелепи и от трета - потвърждават написаното по-горе:

е, хайде... да купим кола на някой, и да му плащаме да си я реставрира и поддържа.. тц тц... а защо някой не си даде готовата кола в името на клуба, нали е за благото?...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези които подхождат с негативизъм- да си останат с него. Мисля че останалите трябва да продължим напред и с общи усилия да осъществим идеята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също ще застана зад тази идея

 

но

От прочетеното до тук останах с впечатлението че колата ще се използва за реклама и ралита.

Ето го и въпросът: Каква е издръжката на един рали автомобил? Мислите ли че можем да се справим с нея?

 

Нямам никакви предпочитания за модел, нито за шофьор

 

Така че да видим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, аз поне имам мнение, и си държа на него. Нали не си мислите сериозно че всички ще мислят като вас, а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм "за", но се дистанцирам както от реализацията на проекта, така и от нещата по поддръжката и експлоатацията му. Имам 8 лични проекти, с 9-ти засега не мога да се ангажирам. Освен това не искам да бъда въвличан в личностни конфликти.

 

Имате също така и финансовата ми подкрепа, естествено в разумни граници.

 

Навигаторът на Клиото на "Булбет" ми е приятел. Имайте предвид, че годишният бюджет на този автомобил е 100,000.- евро :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джо, няма нужда да се мръщиш :lol: Позицията ти е ясна, уважавам мнението ти, макар и да бих го сравнил с...

 

Май настана манджа с грозде. Нека изясним нещо, връщайки се на първия пост от темата, където съм написал, защо подхващам идеята, т.е. отварянето на тази тема. А сега, бат Миро, се оказва, че се дистанцираш от реализация и т.н. За мен, лично, остават три варианта:

1. Исята ме подвежда в телефонен разговор (много бих искал да не е така);

2. С оглед на прочетеното до тук взимаш друго решение.

3. Като администратор на този форум някой решава, че иска да "опипа" почвата, като пусна тази тема (и това не ми се иска да е истина).

 

Продължавам да подкрепям идеята и ако тя стартира ще помагам с каквото мога. Но трябва да се изяснят горните "детайли"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм "за", но се дистанцирам както от реализацията на проекта, така и от нещата по поддръжката и експлоатацията му. Имам 8 лични проекти, с 9-ти засега не мога да се ангажирам. Освен това не искам да бъда въвличан в личностни конфликти.

 

Имате също така и финансовата ми подкрепа, естествено в разумни граници.

 

Навигаторът на Клиото на "Булбет" ми е приятел. Имайте предвид, че годишният бюджет на този автомобил е 100,000.- евро :!:

Ето това е гласът на разума! Аз по-горе писах, но пак ще се повторя - според мен последователността в трябва да е: регистрация на клуба -> изясняване на концепцията за автомобила /какъв точно и за какво ще се използва/ -> търсене на спонсори от името на клуба /бюджетите на рали отборите са основани именно на това/ -> ако всичко дотук е изяснено и уредено пристъпване към реализация на проекта.

Това с волните пожертвования може да е само в помощ, но не и основен източник на средства за такъв проект, заедно с част от приходите от членски внос. Другият спорен момент е с тия аритметики без кръчмаря - 200 човека по 20 лв на месец =... Юли, моите уважения - нека не ти прозвучи като заяждане, обаче тия разсъждения са от позицията на хората като теб, чиито месечен доход вероятно превишава поне 5 или 10 кратно дохода на хора като мен. Не забравяйте и че в друга тема се водеше спор относно таксата участие на събора и имаше доста гласове, че едни 20 лв ще са много и ще отблъснат доста от колегите - тук ставаше въпрос за еднократно събиране, а какво да говорим за ежемесечно?

Не на последно място, както спомена Миро доста колеги тук си имат собствени подобни проекти и с предимство искат да финансират и реализират първо тях, и чак после ако остане ред и за някакъв общ такъв.

 

p.s.

Май настана манджа с грозде. Нека изясним нещо, връщайки се на първия пост от темата, където съм написал, защо подхващам идеята, т.е. отварянето на тази тема. А сега, бат Миро, се оказва, че се дистанцираш от реализация и т.н. За мен, лично, остават три варианта:

1. Исята ме подвежда в телефонен разговор (много бих искал да не е така);

2. С оглед на прочетеното до тук взимаш друго решение.

3. Като администратор на този форум някой решава, че иска да "опипа" почвата, като пусна тази тема (и това не ми се иска да е истина).

 

Тук нещо не разбирам - защо си писал за идеята от името на Искрен и Миро, след като те сами могат да го направят :?: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото такава беше молбата на Исята... :-k

 

За 20-те лева - Мите, ако прочетеш цялото изречение, в което съм ги споменал, ще видиш, че има едно "примерно". Сумата не е фиксирана, може да бъде 5 лв. или изобщо - кой колкото може и иска, което всъщност отново е споменато и което е в основата на набиране на средствата.

 

Оттеглям се от тази безсмислена (вече) дискусия. Нека всеки сам за себе си да прецени ситуацията, възможностите и желанието си. Ако идеята започне да се реализира - участвам, ако не - здраве да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С телефонния разговор с Искрен веднага след събора се разбра, че той има идея за такова начинание. Аз го подкрепих, но не съм обещавал на когото и да е моята лична подкрепа в реализацията на проекта. Отговорността тук е много сериозна и преди думичката "да" човек трябва да си направи сериозна равносметка. В много "групови" проекти съм участвал и в много случаи съм "избождал очи" вместо да "изпиша вежди". Затова тук заставам зад позицията си да чопля семки сред публиката на ралито, в което ще участва нашият автомобил!

 

Освен това как бих изявил желание за мое лично участие след крилатата фраза на maxrpm:

"на Бог Миро да му наливаме бензина"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това как бих изявил желание за мое лично участие след крилатата фраза на maxrpm:

"на Бог Миро да му наливаме бензина"?

 

Всеки има право на мнение, но мнението на повечето колеги не съвпада с това на Сашо, така че според мен не бива да те притеснява - човек с твоя опит и възможности е грехота да стои съвсем настрана от този проект, ако въобще някога стартира, разбира се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм ЗА такива инициативи и бих дал 20 или 30лв. месечно,то това си е все едно да си плащаш членски внос за клуба. :smt030

Но силно се съмнявам,че повечето хора ще откликнат на наистина добрата идея. :-k

 

PRR: smile197

 

Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

coverdale, PRR: smile197 това че ти си ЗА не означава че и другите трябва да са ЗА.

Ти като имаш пари - дай. Който няма - да не дава. Който иска да дава, който не иска - не. Не мислех че този клуб ще опре до това кой ще даде пари, и кой не. Аз може и да нямам пари да си оправя разпадащото се каре, но спирам за да помогна на непознати закъсали със шкодички, тегля коли закъсали по светофарите, нищо че не са с клубен стикер дори, намирал съм на хора стари шкоди за без пари. И други неща, нямат значение всичките. Но ако по това кой ще даде пари, и кой веднага казва ЗА, ще се мерим кой е по-в клуба - не мерси. Няма да съм във.

PRR: smile197

 

PRR: smile197

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джо, изненадан съм от стила ти на изказване в тази тема - знаеш, че като съм раздразнен и аз не си поплювам много-много /спомни си твоя съсед, дето вдигаше пара оная вечер как го подредих :mrgreen:/. Но в случая не разбирам к'во толкова има да се палиш - естествено, че евентуалното даване на пари за тая идея ще е по желание, а не задължително, така че не е нужно сега да разгаряме някакво социално напрежение. Отделен въпрос е, че тук се развинтиха някакви малко наивни фантазии и се правиха сметки без кръчмар, но пък няма нищо толкова лошо да помечтаем, пък току виж се намерил някой солиден спонсор да помечтае заедно с нас и че взела мечтата да стане реалност ;)

 

edit: тази дискусия май започна да илюстрира максимата "Пътят към ада е покрит с добри намерения", така че според мен е най-добре да я прекратим засега, поне до настъпване на по-благоприятни времена, когато регистрацията на клуба вече ще е факт и ще можем да се борим и за по-сериозна спонсорска подкрепа при подобни начинания

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парите и сметките в този пост са съвсем условни и имат за цел да покажат черно на бяло за какви кратки срокове какво можем да постигнем. Основният въпрос, разглеждан тук е - искате ли да участвате в този мащабен проект?

Както спомена и Мишо (C2H5OH) въпрос на доверие е дали средствата ще се изразходват където трябва, но за прозрачноста май ще се погрижи Mishelle. Проекта като гледам е на доброволни начела т.е. кои колкоко и когато може да помогне ( като основната помощ ще е във финикииски знаци ) на колегите заели се с реализацията на проекта, който ще поемат и отговорноста по стопанисването и експлоатацията на автомобила. А и предполагам че няма да сме единствените спонсори - Prista Oil, ET и куп други фирми предполагам ще откликнат на идеята. Така че нека да се побликуват сметки по които да се превеждат парите, и да видим какво ще стане. А ако не се реализира проекта средствата ще се използват за друга блага кауза.

edit: всякакви мнения от сорта на "ма каде ще се съхранява...." " кои ще я кара таз кола .... " и т.н. си е само чесане на пръстите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.