Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Наш собствен клубен автомобил


Recommended Posts

И в крайна сметка си поначесахме пръстите и пак стигнахме до това - който иска - дава, който не иска - на сила хубост не става. Неприятното е, че има разни изказвания от типа smile045 а нашият форум не е известен с това. Колеги приканвам Ви най-учтиво. Който е за да каже - съгласен съм. Който не е нека просто каже "Ми няма да участвам. Само ше гледам отстрани". Не е необходимо да се спори по този начин. В крайна сметка не видях никъде някой по някакъв начин да бъде задължен да плаща.

Поздрави и smile159 на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    8

  • BlackPearl

    7

  • Krankenstein

    5

  • bega4kata

    5

Най-много писали в темата

Темата почна да излиза извън контрол! Та да внеса малко уточнения:

 

1) Участието е пожелателно!!!

2) Участието или не участието по никакъв начин не променя отношението към когото и да било!

3) Агитирането за или против е безмислено! Всеки сам преценява.

4) Споменатите суми са ориентировъчни и абсолютно неангажиращи за момента. Целта на темата е да се преценят насторенията за и против

 

И понеже правилата на форума изискват спазването на добрия тон ще си позволя да позачистя темата. Моля да не влизате в лични конфликти, нападки и обиди! Това не помага по никакъв начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моето мнение. С тази тема уточняваме, кой е ЗА! Останалите се приема, че са против. Въз основа на бройката ЗА се решава дали има смисъл да се продължава проекта като клубен такъв или не. Ако се реши, че се продължава с проекта се определя бюджет. Въз основа на бюджета се преценява какъв автомобил може да се вземе И ПОДДЪРЖА. След това следва избор на пилоти, екип за поддръжка и т.н.

 

Аз продължавам да съм за идеята. Друг е въпроса колко в крайна сметка ще я подкрепят ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също продължавам да съм ЗА идеята, ще помагам в намирането на части, оборудване, майстори, спонсори и т.н. Но нека да конкретизираме нещата: става въпрос за състезателен автомобил марка Шкода, който да бяга по националните рали трасета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих подкрепил тази инициатива. Но ми се струва,че без спонсори,ще се узорим доста в поддръжката на състезателен автомобил. Иначе съм ЗА. Но по-реално ми се струва да си имаме един ретро автомобил,който да бъде гордостта на клуба или иначе казано Перлата в короната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм скептик по природа и вярвам че нещата които се правят за "доброто на всички" обикновенно се провалят.

 

Такова добре звучащо на пръв поглед начинание ще доведе само до конфликти (а те вече започнаха) и веднага ще ви кажа защо:

1. Изисква се финансиране, каквото ние не можем да осигорим.

2. Изборът на автомобил за "групово ползване" е обречен на неуспех - Фабия казвате. Ами на мен не ми харесва ще каже някой. Нека да е еди какво си. От къде на къде някой ще се рапорежда по свое усмотрение с доброволно събрани средства?!? Освен неморално това е и незаконно.

3. Тези от нас дарили повече за "каузата" ще очакват да имат повече права спрямо тези не дарили нищо. (казвате че са се получили конфликти за купите на събора, та за цял автомобил ли ще се договорим?)

 

Така че аз не удобрявам тази идея.

Съгласен съм че когато клуба се регистрира ще има нужда от членски внос. Но изразходването на тези средства трябва да е за реклама и популяризиране на самия клуб и за организация на срещите и другите мероприятия.

Ако някои от нас желаят да се сдружат и да си купят заедно автомобил и да работят заедно по него - това е чудесно. Но обвързването на масата от хората с проект е неизпълнимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо което забравих в горния си пост (10x Odin):

 

5) Пари събрани от членски внос НЕ СЕ ИЗРАЗХОДВАТ по този проект! Т.е. хората не подкрепящи проекта, но имащи желание да са членове на Шкода Клуб няма да бъдат ощетени по никакъв начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ерата на капитализма,искате да възродите социализма.Ще се изпокараме.Аз съм по-принцип за,но мисля че идеята е неосъществима.Много пари трябват хора,за да не се излага клубната Шкода по пистите :!: :!: :!:

Мисля ,че клуба трябва да подкрепи,някой който е вече в бранша и се е посветил/дава съцето си и времето си/ в състезанията И ЗНАЕ :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ерата на капитализма,искате да възродите социализма.Ще се изпокараме.Аз съм по-принцип за,но мисля че идеята е неосъществима.Много пари трябват хора,за да не се излага клубната Шкода по пистите :!: :!: :!:

Мисля ,че клуба трябва да подкрепи,някой който е вече в бранша и се е посветил/дава съцето си и времето си/ в състезанията И ЗНАЕ :!:

:smt017 smile027 :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно съм ЗА идеята и ще помогна с каквото мога. И нещо встрани от темата: В неделя имаше рали в Русе и единствената шкода която участваше имаше стикер Шкода клуб България. Някой знае ли нещо по въпроса? Просто само я мернах ,а дори случайно попаднах сред зрителите.

Идеята подкрепям изцяло. И сега някои колеги хвърлиха доста повече от 20лв за събора да си направят фанелки, шапки , знамена и т.н. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Много пари трябват хора,за да не се излага клубната Шкода по пистите :!: :!: :!:

Мисля ,че клуба трябва да подкрепи,някой който е вече в бранша и се е посветил/дава съцето си и времето си/ в състезанията И ЗНАЕ :!:

Абсолютно подкрепям. Не съм сигурен, че ще успеем да издържаме един състезателен автомобил. Но виж лицето на клуба - това е друга тема. Аз лично бих подкрепил откриването, възстановяването и поддържането на това:post-1730-138453088995_thumb.jpgа защо не и това:post-1730-138453089127_thumb.jpgили товаpost-1730-138453089129_thumb.jpgАвтомобили, които също ще бъдат скъпи, но няма да изискват поддръжката на състезателния автомобил. Освен това няма да има автомобилен клуб с такова лице. Как ви се струва тази идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тука почнахме пак да излизаме от темата- заговорихме за скъпа подръжка- ние няма да сме с топ кола все пак.

Идеята е участие- не да се целим нависоко.

Октавията на пистите да не мислите, че има скъпа подръжка- кара си пича със 125 кончета (я има,я не) и си сменя само накладки и дискове + гумаци :)

Ние едва ли не.. така говорим за поддръжка сякаш с Алекс Бох ще се борим (на който само колата + модове му е 100х. Евро)...

Естествено,че може да има пречки и проблеми, но все пак (ако се вземе Фабия къп 1,4 16В) чак пък толкоз не е скъпо-спрямо другите автомобили!

Важно е участието и косвено рекламата...-а не да се борим за 1во място

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ ПРАВЕТЕ ТАКА.В БМВ ФОРУМА СЕ ПОЛУЧИ СЕРИОЗЕН РАЗДОР.КОЙ КОЛКО ДАЛ,КОЙ КАРАЛ КОЛАТА,КОЙ Я Е ПРАВИЛ,КОЙ Е ЕНТУСИАСТ И КОЙ НЕ.ПРОСТО НЕДЕЙТЕ,БЪЛГАРИНА Е АДСКИ ЗАВИСТЛИВО КОПЕЛЕ И ИНТРИГАНТ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавията на пистите да не мислите, че има скъпа подръжка- кара си пича със 125 кончета (я има,я не) и си сменя само накладки и дискове + гумаци :)
ами именно ,че е излагация бе :!: това ли е лицето на....

подкрепям Мишо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееееееееееееех,колеги,това се помъчих да ви кажа още вчера че тази тема освен да доведе до дразги и конфронтация друго едва ли ще постигне!!!!Оказа се че мойта тема раздвоявала и не била уместна,помолих да се изтрие и гледам че се прокрадва някаква идея за реставрация на стар Шкода екземпляр!!!!!Аз лично я приветствам!!! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рано е още за автомобил , и мястото за решаване на това не е в форума ;) първо тря се скара народа да се разделим на три четири лагера всеки лагер да си купи по една кола и люта битка да настане , писти има народ който до се скара пак има , е ко чакаме ....... мойта шкода е най най smile045 smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята не е лоша и аз съм "за" принципно. Само че си мисля, че купуването на скъпа кола ще доведе до това , че по-малко хора ще могат да се включат по финансови причини и веднага се оформят два лагера - даващите и недаващите, като последните в никакъв случай не са по-лоши от първите дефакто. Като сме го ударили на комунизъм(както имаше изказвания) - хайде да караме така докрай. Нека сумата на месец да е 2лв. или 5лв. И да няма дарители и спонсори - това прекалено комерсиализира нещата. Аз с радост бих помогнал финансово, но - някак си е много по-добре ако знаеш, че си наравно с който и да е друг който е платил 2-та лева или 5-те лева. Иначе - почват дразгите и неприятните моменти. Анали целта е както казва Юли - за кеф да е цялата работа. Така че - мойто предложение е да се събира еднаква малка сума от всеки участник, а труда по колата и организацията, гараж и т.н., намирането на евтини качествени части и т.н. - да са кой колкото може и иска. Но да не стане така - един дава 40лв, друг 20.

В България открай време не се цени труда, така че ако някой работи повече - си е "за негова сметка".

Та така мисля. Абе - комунизъм дет се вика "да строим живота нов"..:)

И Хашек е прав, че е добре да се забави това нещо за момента...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Анастас е изключително прав. Знам, че съм много нов тука, но приемете скромното ми мнение: ще има люти конфликти и обиди за по-малко от 10 лв, независимо от това, че начинанието е с идеална цел. Тук от 100 човека 99 смятат, че те са най-големите Шкода-майстори на Балканския полуостров. Всеки ще иска да дава акъл и да ръководи проекта, щото е дал с 5 лева повече от някой друг. За сега в раздел "Проекти" няма конфликти и големи спорове, ама там всеки си бърника по негова си кола и с негови си пари. Ако тръгнем с една обща кола, може да разбием целия форум. А и какво по-точно ще рекламира тази кола? Фирмата на всеки, който е дал пари ли (със сигурност ще има такива настоявания)? Ми тя ще стане като коледна елха.....

Ако искате 3-4 човека да си правите една кола съвместно, тва си е друг въпрос. Просто кажете, че ви трябва помощ - ще има много желаещи да помогнат финансово, без да търсят дивиденти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да ми затрият поста пак ще се повторя:

тази дискусия май започна да илюстрира максимата "Пътят към ада е покрит с добри намерения", така че според мен е най-добре да я прекратим засега, поне до настъпване на по-благоприятни времена, когато регистрацията на клуба вече ще е факт и ще можем да се борим и за по-сериозна спонсорска подкрепа при подобни начинания

 

Хора, а спрете се малко с дърдоренето, не може така да се решават нещата - всеки да подхвърля отук-оттам някаква идейка, "експертни" съвети и т.н... референдума още не е на дневен ред, трябва първо да има яснота кой ще се заеме и ще отговаря за проекта. Нека най-напред да се регистрира клуба - това по закон изисква назначаване на председател и управителен съвет, който поради общонационалния статут на организацията е редно да бъде съставен от представителите на най-големите региони в страната - точно те ще са оторизирани от "електората" си и ще могат на събрание да решат и избистрят идеята и начините за реализация и спонсориране на такъв проект.

 

Мисля, че до момента нещата се изясниха, мненията са напълно разнопосочни - от "орел, рак и щука" и то в множествено число, затова предлагам ЗАСЕГА ТЕМАТА ДА БЪДЕ ЗАКРИТА!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.