Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте Колеги,това са показанията от vag-com-a който направих скоро:

 

 

 

 

2 Faults Found:

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-00 - -

17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Open Circuit

P1181 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1010 0001

 

 

понеже не сам сигурен къде точно е проблема,дали е в ламбда сонда или пък запушен катализатор,ще помоля ако някой може да ги разчете да ми помогне. Благодаря.

Публикувано

Втората грешка със сигурност е от Ламбда сондата.

Компютърът си чете собственото опорно напрежение (+0.5V).

Може и да е дефектирала сондата, но може и да има прекъсване на проводник, трябва да се провери внимателно.

  • 2 години по-късно...
Публикувано

Здравейте, виждам , че колега kolenceto_d е имал грешка като моята

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-00 - -

 

но не е писал какво е станало и как е решил проблема.

Някой, който се е сблъсквал с тази грешка би ли споделил каква е причината за нея?

EVAP какво точно означава и къде се намира при фабия?

Публикувано

Виж дали е затворена добре капачката на резервоара.

При мен подобна грешка излезе при недобре затворена капачка.

EVAP е системата за рециркулиране на горивните газове от резервоара и се състои от карбонов филтър и клапан.

Публикувано

По принцип на бензиностанцията ми я затварят, но не е сигурно дали не е имало обслужване в което да не е завъртяна до прещракване.

След изчисване на грешката и каране около 10 километра, не е имало проблем, но ще се радвам някой, ако може да разясни къде се намира този филтър и клапан при 1.4mpi 68кс ?

Този карбонов филтър сменя ли се с времето, а на клапана съпротивление ли се мери за да се разбере дали е изправен ?

Публикувано

Този филтър се намира под заден десен калник, до гърловината за зареждане на гориво. Можеш да го видиш ако махнеш вратичката, която скрива капачката за резервоара (с един винт е). Иначе ако ще се прави нещо по филтъра трябва да се свали и подкалника. Не мисля, че този филтър се сменя някога. Проблема най-вероятно е в клапанчето, като застанеш пред мотора ще го видиш в ляво. В него влизат 3 маркучета. В аутодата има инфо как се замерва.

Публикувано

Благодаря за полезната информатция. Мисля, че вече темата е допълнена, така че някой ако има същият проблем, ще може да се информира от тук :)

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.