Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

и там ли да изолирам

Публикувано
и там ли да изолирам

 

само малко от леката да не ти тежи,но не от онази лентичка,която сложи в багажника

Публикувано

леката :?: :idea:

Публикувано

''П'' май го е забравил smile001

Публикувано

Aбе сега е лято!Що си сваляте стъклата изобщо?!!! smile048

Публикувано
И при мен се чува скърцане от време на време . Сега пак го има - прилича на рязане на стъкло с диамант. По стъклото няма следи от надраскване , чува се вътре в кората на шофьорската врата . Звука се появява само при вдигане . Когато натисна леко стъклото отвън когато се вдига - звука изчезва. Уплътненията съм почистил идеално , но не се загубва. След време само изчезва . Мисля , че може да е нещо по механизма , но не ми се разглобява ... smile175

Проблема вече се прояви в пълна степен и при мен smile176 .

Не се оправя по никакъв начин, а звука не се търпи наистина.

Разглобих вратата, при което освен че счупих две от обичайните зелени щипки, се счупи и едно от ушите на кората...

Свалих и уплътненията на стъклото, скърцането разбира се не изчезна :evil: .

Нищо подозрително не намирам, по-нататък не може да се разглобява, защото е с поп-нитове.

---

Димчо, май открих от къде прониква в купето шума от огледалото. Предполагам, че влиза през въздуховода, който връзва отвора в таблото с отворите за обдухване на предното странично стъкло. В отвора на вратата, през който минава кабела за огледалото са набутали дунапрен, но ми се струва, че не върши достатъчно работа...

Между другото, точно заради този въздуховод разглобих вратата. Тропаше ми непоносимо, сега смятам повече да не го чувам smile163 . Закрепва се с три черни пластмасови щипки, но не са им сложили никакво уплътнение, и са хлабави.

Публикувано

Интересно обаче, след неделното миене на водоструйка - "рязането с елмаз по стъклото" ми изчезна . Поне 50 пъти вдигах и свалях ... :D , та ме навежда на мисълта за попадане на абразив от маркировката в някой канал (водач).

 

Като сваляш корите мажи копчетата с грес за да улесниш следващото сваляне :D:D:D - съветва esto !!!

А що се отнася до поп-нитовете , те се разпробиват и после се заменят с нови ... мисля че са 9 или 11 .

Публикувано
Димчо, май открих от къде прониква в купето шума от огледалото. Предполагам, че влиза през въздуховода, който връзва отвора в таблото с отворите за обдухване на предното странично стъкло. В отвора на вратата, през който минава кабела за огледалото са набутали дунапрен, но ми се струва, че не върши достатъчно работа...

 

=D> бравос! chavdarlk значи,че и аз ще отварям вратата за да подменя малко дунапренчета с изолацийка

Публикувано

=D> бравос! chavdarlk значи,че и аз ще отварям вратата за да подменя малко дунапренчета с изолацийка

 

... ми то по-лесно отвън мисля, под капака на огледалото ...

... и по-добре Чавдар да напише за ефекта :) ...има ли той почва у нас !

Публикувано
... ми то по-лесно отвън мисля, под капака на огледалото ...

и аз си мислех за отвън да затапя отвора за кабелите

Публикувано

Не е съвсем сигурно къде точно се поражда звука, така че вземането на мерки от вътре май е по-гарантирано.

Публикувано
Не е съвсем сигурно къде точно се поражда звука, така че вземането на мерки от вътре май е по-гарантирано.
опита доказва,ще пробвам от вън,че е по-лесно
Публикувано

:arrow: Последна информация...

 

Вчера на гости ми беше приятелят ми, който работи в Еуратек.

Коментирахме скърцането на стъклата и тропането на корите на вретите.

Той се обади на колегите си, и положението е следното:

1. Скърцането на вратите е често срещан проблем. Първото, което се прави, е смазване на механизъма (включва разпробиване на поп-нитовете, и сваляне на вътрешната метална кора). Ако смазването не помогне - смяна на целия механизъм.

2. Тропането на корите на вратите също е често срещан проблем. Сменят се щипките с нов модел (явно са били нужни ЧЕТИРИ години, за да се стигне до това решение), и се слага някаква лента (май подобна на Велкро) по ръба на кората, където контактува с ламарината на вратата. Цената на новата щипка е 54 ст. с ДДС.

 

Та, днес колата беше на посещение в Еуратек, както си беше със свалена кора.

По т.1 май няма успех :? , защото смазването на механизъма не помогна изобщо. Ще записвам час за смяна на целия механизъм.

По т.2 - не мога да си позная колата, толкова тиха не е била никога, от самото й получаване \:D/ . Дано положението се задържи така и да напред (но все пак ми остават три врати със старите крепежи...). Имам чувството, че са пипали и на други места. За съжаление, не мога да установя, дали за запазили изолацията, която бях направил заради шума около огледалото :-k .

Попитах и за скърцането при въртенето на волана на място, но отговора беше - ТАКА СИ Е НОРМАЛНО, НИЩО НЕ МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ ПО ВЪПРОСА.

 

Ето ви снимки на новата, и на старата щипка, сами си правете изводите... Обърнете внимание на гумирания участък, ограден с червено!!!

post-2459-138453099128_thumb.jpg

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.