Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Колеги,вчера наблюдавах съседа до като сменяше водна помпа на дайхатсу фероза 1.6 бензин.

За да демонтира напълно помпата се наложи да свали обтяжната ролка на ангринажа(тя е само една в случая)Ремъка не го свали,а само го привърза за да не се размести.

Настъпи момента на сглабане и ролката я напъна със щанга за да се изпъне ремъка.Видя ме се доста натегнат но си замълчах.Резултатът-доста по шумен мотор от преди.Наблюдава се леко виене при средни и високи обороти.В този ред на мисли, искам да ви попитам колко трябва да е натегнат ангренажния ремък?

Публикувано

не много

не може да се определи /ако ролката не е пружинна и да си има белег/колко да се огъва или усуква,защото на разл.коли растоянията м/у ролки и колелета са различни

да го отпусне

Публикувано

Ако ролката е ексцентрична- на рамо 10 см товар 2 кг smile056 . Твоя съсед голем магьосник ама магията зле smile126 . За центровката има белези. А ако кара с пренатегнат ремък- скапва ролката, оттам ремъка и ако мотора не е защитен от контакт на буталото с клапан smile175

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.