Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Въпросче: Като имам DSG и искам да бодна един Щайнбауер - дали ще имам проблеми после? Скоростната кутия има ли "мегдан" да понесе допълнителния въртящ момент? smile048 smile068 Или после ще изгоря за нова скоростна? ..... А... имам и филтър за твърди частици. smile049

Публикувано

няма проблеми за чип но трябва да ти е съобразен с кутията и въртящия момент да не превишава 350нм.

Публикувано
няма проблеми за чип но трябва да ти е съобразен с кутията и въртящия момент да не превишава 350нм.

точно :smt017

..... А... имам и филтър за твърди частици. smile049
кой ти каза това?Колата от тука ли е купувана?Какъв ти е номера на мотора?
Публикувано

Ми има го в екстрите! И май като код го има... smile035 smile048 smile049

Ба ли му майката на номера на мотора - на малкия талон го няма, пък ме мързи да слизам до колата ся! Ама съм 95% сигурен, че има DPF! Що? Той създава ли проблеми при добавяне на Щайнбауер?

Публикувано

Май не се среща често "филтъра" в комбинация с помпа- дюзата :mrgreen: . Най - вероятно нямаш .

Публикувано

:-k ми то наистина не е логично да има филтър за България, щото с тая наща нафта... ама .... не наистина не съм сигурен.

Публикувано
ама .... не наистина не съм сигурен.

 

Е досега не ти ли е светвала лампата за "самопочистването" на филтъра? :-k

Публикувано

PD + DPF = 2.0TDI 8V, май го има само при Scout (а там пък нямаме DSG).

Публикувано
Май не се среща често "филтъра" в комбинация с помпа- дюзата :mrgreen: . Най - вероятно нямаш .

Среща се,но са пиезо дюзи и ако е 140 коня е 8 клапана

има и 170 к.с.помпа дюза с пиезо и филтър-РС ите например-старите преди К.Рейлите

Димоне нали ти показах такива помпа дюза -пиезо от 170 к.с.и писах ,че са винаги с филтър-не си внимавал ;)

Публикувано
ама .... не наистина не съм сигурен.

 

Е досега не ти ли е светвала лампата за "самопочистването" на филтъра? :-k

 

Не! И точно за тва вече се чудя?!?!?!? Колицата стана вече на 30 000 км за една година smile152

Публикувано
..... А... имам и филтър за твърди частици. smile049
кой ти каза това?Колата от тука ли е купувана?Какъв ти е номера на мотора?

Защо си усложнявате излишно живота, та чак и до номер на двигателя опирате smile048 Най-лесно се констатира наличието на такъв филтър по ... ауспуха. Ако той е чист от сажди, т.е. бъркаш и не си цапаш пръста, значи има филтър. Ако го омажеш в черно, колата е без DPF.

А за лампата - тя също не е 100% критерии. При мен, например, тя до сега не е светвала нито веднъж, а вече съм минал 80 000 км+ (мотора не е VAG). Същото съм забелязал и при друга марка автомобили. Самопочистването се включва регулярно след достигане на % замърсяване на филтъра между 450 и 700 км пробег - зависи как (на ръчка или умерено) и къде (градско/извънградско) е карана колата. Лампата ще светне само тогава, когато това запушване, т.е. количеството натрупани сажди, е достигнато след по-кратък пробег - от куца нафта например. Тогава се препоръчва и каране на минимум 2000 об/мин до приключване на процеса.

  • Одобрявам 1
Публикувано

Принципно ДСГто не се слави като най-държеливата кутия-превключва доста бързо и има удар в скоростите.Принципно не се препоръчва бокс на кола с филтър за твърди частици,ако се мисли да се кара повечко километри-филтъра се прецаква 2пъти по-бързо с бокс на Щайнбауер(тествано на един Туарег в10).Говоря примерно,че на Туарега му дават презареждане на 100хил и смяна на 200,а с бокса е наполовина.Та общо взето карай си я така

Публикувано

а може ли на фабиана да и боцна един чип и ще има ли някаква полза от него.колата е 1.6 16в 105 к.с. и колко ще струва ако може и гаранцията ще продължи ли или отпада

Публикувано
а може ли на фабиана да и боцна един чип и ще има ли някаква полза от него.колата е 1.6 16в 105 к.с. и колко ще струва ако може и гаранцията ще продължи ли или отпада

 

Че то тва не е ли атмосферка - бензин ? Май няма никакъв смисъл ... :)

Публикувано

да атмосферка е

не аз просто питам да се запозная малко тя иначе е пъргавелка smile021 особено като се кача в нея и преди това сам карал АУДИТО А6 3.0ТДИ 224К.С. smile126

Публикувано
да атмосферка е

не аз просто питам да се запозная малко тя иначе е пъргавелка smile021 особено като се кача в нея и преди това сам карал АУДИТО А6 3.0ТДИ 224К.С. smile126

Кво искаш да кажеш? :-k
Публикувано

smile048 Начи да не барам? Деееее@а!

Публикувано

искам да кажа че няма сравнение с по скъпите марки коли по точно с тези сегашните дизели по 200 и нагоре коня а иначе фабията е доста пъргава за своя клас

Публикувано
Начи да не барам? Деееее@а!
напротив,но през ОБД-то за да може да е за DSG,един колега с DSG кара вече 40 000км. намери някой кадърен да го направи и се радвай на повечко коне.
Публикувано
...но през ОБД-то

ОБД? Кво е тва? smile048 smile181 smile020

Публикувано

колегите искат да ти кажат да направиш ремап

т.е. промените да се направят конкретно за твоя мотор

свалят се данните, правят се промени и пак се качват

а не да се слага "чип" , "пауърбокс" или подобни неща

Публикувано
колегите искат да ти кажат да направиш ремап

т.е. промените да се направят конкретно за твоя мотор

свалят се данните, правят се промени и пак се качват

а не да се слага "чип" , "пауърбокс" или подобни неща

ами то чип...няма как да сложиш smile091

  • 4 месеци по-късно...
Публикувано

Привет колеги, искам да съживя малко темата.

 

По повод написаното от esto - Щайнбауер качва на 124 kW, 169 PS, 370 NM (за моя мотор) - ще има ли проблем в такъв случай?

 

няма проблеми за чип но трябва да ти е съобразен с кутията и въртящия момент да не превишава 350нм.

 

Скоро в една друга тема bega4kata пак обясняваше, че на DSG не трябва да се повишава мощността... сигурен съм, че не не разтяга локуми и ми се иска пак да ми разясните с подробности.

 

Може ли/бива ли да се повишава мощността на кола с DSG?

 

Колегата Wolf отдавна е с Щайнбауер и знам, че е доволен, но оттдавна не съм го засичал във форума... дано се включи и той да каже нещо...

 

Имаше още един колега с такава комбинация май...

 

поздрави

Публикувано
Привет колеги, искам да съживя малко темата.

 

По повод написаното от esto - Щайнбауер качва на 124 kW, 169 PS, 370 NM (за моя мотор) - ще има ли проблем в такъв случай?

 

няма проблеми за чип но трябва да ти е съобразен с кутията и въртящия момент да не превишава 350нм.

 

Скоро в една друга тема bega4kata пак обясняваше, че на DSG не трябва да се повишава мощността... сигурен съм, че не не разтяга локуми и ми се иска пак да ми разясните с подробности.

 

Може ли/бива ли да се повишава мощността на кола с DSG?

 

Колегата Wolf отдавна е с Щайнбауер и знам, че е доволен, но оттдавна не съм го засичал във форума... дано се включи и той да каже нещо...

 

Имаше още един колега с такава комбинация май...

 

поздрави

 

 

имам двама приятели с 2.0 тди , dsg и имат чипове ограничени на 350нм. и карат вече 2години.

Публикувано

И аз съм с чип на брезел , но обикновен 5 ст. автоматик . Колата набира добре до 160, където , ако даваш повече газ се започва едно лутане между 4та и 5 та... А въртящият момент превишава 350нм с доста (според Брезел -415нм). Не съм компетентен , но повечето туннинг експерти не одобряват powerbox тунинговането.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.