Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

OCTAVIA 2 / КОМБИТО /


esto

Recommended Posts

новото огледало

post-1220-138453126631_thumb.jpg

 

новата маска изцяло черна,както и решетката на бронята

post-1220-138453126714_thumb.jpg

 

с тази безценна гумичка си почистих вратите от старото двойнозалепващо

post-1220-138453126719_thumb.jpg

 

лайсните

post-1220-138453126724_thumb.jpg

 

тук и емблемата е боядисана/затъмнена/

post-1220-138453126729_thumb.jpg

 

 

вероятно ще махна фолиото от фаровете,че вече не ми се връзва с черните елементи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 124
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • esto

    71

  • bega4kata

    28

  • t5onko

    5

  • BlackPearl

    4

Най-много писали в темата

днес разкарах фолиото от фаровете и остана да измисля емблемата за да завърша предницата,по-хубави снимки ще кача като се оправи времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

p.s. Колега, какъв процент затъмнение има фолиото на стоповете ти?

 

ми незнам,фолиото не е от това,което се ползва за стъклата,а е само за тониране и е по-дебело

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

след като получих сигнал от горе и отново с помоща на bega4kata катализатора беше отстранен в резултат на което прибавихме приблизително 5% HP и звука стана по-спортен,а колата се изнерви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Как ги сменяте тия турбини..като детска игра :D А буталата дали ще са съгласни :roll:

Питахме ги-съгласни са :lol: Като се направи всичко както трябва от до,няма проблеми.ДОСТА СЧУПЕНИ ТУНИНГОВАНИ ПЕЧКИ ИМА,НО НЕ И НАШИТЕ smile001Турбината е по моя нова разработка, smile048 и трябва да се получи по сметки,не толкова агресивна и по-малко лагава,сравнение с мойта.А и след вманиячаванията на Митака,всичко да е максимално добре изпипано и допълнителните му доработки,направо не знам ква яка работа ще се получи. Той е по-голям маниак от мене-признал съм го.

 

не можем да даваме по подробна информация. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес след малки корекций и със съдействието и помоща на bega4kata новата турбинка беше монтирана,но не можах да направя тестдрайв,че много хлъзгаво,но скоро........ smile068 :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес след малки корекций и със съдействието и помоща на bega4kata новата турбинка беше монтирана,но не можах да направя тестдраив,че много хлъзгаво,но скоро........ smile068 :mrgreen:

аз пък знам,че мнооого върви :D

да ни е честита,поредната Варненска бегачка smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес след малки корекций и със съдействието и помоща на bega4kata новата турбинка беше монтирана,но не можах да направя тестдраив,че много хлъзгаво,но скоро........ smile068 :mrgreen:

аз пък знам,че мнооого върви :D

да ни е честита,поредната Варненска бегачка smile152

 

мноооого повече тръгна и най-важното и странно е ,че лага е много по-малък от преди,почти не се забелязва.остана да се пипне софта и да видим какво ще се получи в крайна сметка. :-k

 

п.п.bega4kata си знае работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес след малки корекций и със съдействието и помоща на bega4kata новата турбинка беше монтирана,но не можах да направя тестдраив,че много хлъзгаво,но скоро........ smile068 :mrgreen:

аз пък знам,че мнооого върви :D

да ни е честита,поредната Варненска бегачка smile152

 

мноооого повече тръгна и най-важното и странно е ,че лага е много по-малък от преди,почти не се забелязва.

 

п.п.bega4kata си знае работата.

е,нормално е твоята да е най добрата,все пак е генерация /ЕVO/ 4 :!: за ОК2 2.0 :mrgreen: Както забелязваш,освен малкия лаг,няма

и никакъв шум от турбинните колела и спектралния анализ при 110 000 оборота е перфектен.Пояснявам,че спектралния анализ е третата фаза от тристепенния баланс на турбото!

Генерации 1 и 2 -едната беше лагава,другата шумна и с невъзможност за прецизен баланс на високия работен диапазон-поради структурата/несъвпадане между дизайна на перките между двете колела/ на самото турбинно колело.

Да поясня още ,че турбото на Митака,не е направено като моето,а със съвсем други чаркаляци.Само лагерите съответно са еднакви.

ши черпиш мноо smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

имаше и малка промяна по турбо пътищата,че чехите много тесни ги направили.беше сменена ето тази пластмасова тръба.

post-1220-138453161337_thumb.jpg

със същата ,но алуминиева и със двойно по-голямо сечение,като по този начин скоростите на въздуха стават 2 пъти по-ниски,а това води до по-малки съпротивления и значително повече въздух стига до двигателя дори и да не се сменя турбина

post-1220-138453161408_thumb.jpg

това гумено коляно със тези кримпнати бързи връзки,намаляващи много сечението претърпя основни промени

post-1220-138453161411_thumb.jpg

крайния резултат е по-нелагава кола и повече вървене във оборотите над 3000

 

 

друга интервенция бе направена по гадния ЕГР и клапата под него,които за 70 000 бяха натрупали много гадости

post-1220-138453161416_thumb.jpg

post-1220-138453161423_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-1220-138453161427_thumb.jpg

тук вече са изчистени с мнооогоо химий и търкане и 3 дни ръцете ми бяха чернички :mrgreen:

post-1220-13845316147_thumb.jpg

post-1220-138453161477_thumb.jpg

 

след което егр-а бе спрян,като извадих маркуча влизащ в него и го затапих да не влиза прах във вакуумната система.на по-късен етап ще бъде заменен със права тръба

post-1220-138453161482_thumb.jpg

и ето гадната клапа душаща мотора и на,която видях сметката smile152

post-1220-138453161477_thumb.jpg

post-1220-13845316149_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с клапата отдолу каква е процедурата?
:lol::lol::lol::lol:имааа цакааа

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Една интересна Статистика на 2-те брачедчета smile091

и двенте са:

-с най хубавия мотор smile001 20тди

-ръчна скоростна кутия

-елеганс

-ксенони и съответно фарове с лупи

-жълти габарити

-диадеми в мигачите

-двойни стоп светлини

-спешъл диоди навсякъде из купето и огледалата

-джанти 17-ки,в комбинация от черен пиано лак и полиран алуминий

-черни /пиано лак/предни маски

-пиано лак декоративни лайсни на броните и вратите + др.елементи по купето

-пружини Ейбах про-кит

-спортни накрайници на ауспуха

-променени турбопътища

-даунпийпи /премахнати катализатори/

-запушени агр-и

-"приключени"електрически клапи за агр-а и евро 4

-оптимизиран софтуер на двигатела

-ХИБРИДНИ ТУРБИНИ

-идентични промени по интейка

-шумоизолация/едната е на много по-ниско ниво за сега/

-дбри и грижовни стопани :mrgreen:

и въпреки това,автомобилите са с коренно различно и индивидуално излъчване

МАНИЯ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А с клапата отдолу каква е процедурата?
:lol::lol::lol::lol:имааа цакааа

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Една интересна Статистика на 2-те брачедчета smile091

и двенте са:

-с най хубавия мотор smile001 20тди

-ръчна скоростна кутия

-елеганс

-ксенони и съответно фарове с лупи

-жълти габарити

-диадеми в мигачите

-двойни стоп светлини

-спешъл диоди навсякъде из купето и огледалата

-джанти 17-ки,в комбинация от черен пиано лак и полиран алуминий

-черни /пиано лак/предни маски

-пиано лак декоративни лайсни на броните и вратите + др.елементи по купето

-пружини Ейбах про-кит

-спортни накрайници на ауспуха

-променени турбопътища

-даунпийпи /премахнати катализатори/

-запушени агр-и

-"приключени"електрически клапи за агр-а и евро 4

-оптимизиран софтуер на двигатела

-ХИБРИДНИ ТУРБИНИ

-идентични промени по интейка

-шумоизолация/едната е на много по-ниско ниво за сега/

-дбри и грижовни стопани :mrgreen:

и въпреки това,автомобилите са с коренно различно и индивидуално излъчване

МАНИЯ

 

 

 

само искам да допълня,че ХИБРИДНИТЕ ТУРБИНИ са производство и запазена марка на bega4kata :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето тук е най-голямото съпротивление,не само,че решетката е много плътна,а и е наклонена за намаляване на скоростите

post-1220-13845316236_thumb.jpg

ето и процедурата по разглобяването и отстраняването на решетките

post-1220-138453162394_thumb.jpg

post-1220-138453162408_thumb.jpg

post-1220-138453162411_thumb.jpg

и ето това се получи в крайна сметка smile152

post-1220-138453162401_thumb.jpg

за резултата няма да коментирам smile068

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Много Години Митак и всички колеги и съфорумци.

Аз да попитам тези решетки за какво са? Да насочват въздуха кум дебитомера или някакав вид филтри? А кто се махнат какво става, освен че влиза повече въздух и колата се изнервя още? Това вид "шонтиране" на дебитомера ли е, работи ли си той или какво? Незнам да ли ме разбрахте, smile049 но по постовете ви ще проличи smile159 Нещо взехте да ме навивате за UP на моята ама ..... :-k

Поздрави!

 

ми принципно решетките ги слагат за да направят въздушния поток ламинарен/постоянен и да уеднаквят скоростите на въздуха във всички части на тръбата/като се махнат,стойностите се вдигат в нашия случай,но те могат да се коригират и съпротивлението по тръбите пада особено при по-големите дебити над средни обороти.

ето и тунинг дебитомери без решетки

post-1220-138453162417_thumb.jpg

post-1220-138453162484_thumb.jpg

и китове

post-1220-138453162489_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре , туненговаите си разбирачи

Ти ся май искаш много голям ластик да ни направиш на Междене,а? smile004 Гледаме с по-малко да ни засрамиш smile049

smile027

Бат , мойте уважения за трудът който полагате ама спрете с това потребителско мислене това че се продава е плод на китаиската индустрия .Не че се правя на голямата работа ама от доста време се занимавам със движението на флуидите.Прост пример един хладилен дифузор в които незнаино защо на разтояние от 3см. налягането беше от 200кр до 500кр и се променяше незнаино защо и само с машината за пушек си видя защо ма тва е друга бира

Според мен със увеличаването на количеството въздух тои ще "заобикаля" дебитомера до момент в които пред него ще се получе под налягане и ще отчита все по нелинено в ( - ) количеството въздух .Друг момент е че преди дебитомера обикновено има коляно което допалнително насочва главния поток по външната страна на трабата smile027 smile027 smile027

едит : новия солид има такава функция с едни черти се обозначав ко стово със въздуха ако можете си го начертаите и ще видите къв ужас ! енещо от сорта http://img256.imageshack.us/img256/585/plenun3.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.