Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

OCTAVIA 2 / КОМБИТО /


esto

Recommended Posts

http://translate.google.bg/translate?hl ... S%26sa%3DG

Разгледай тук,на голф тди 2.0 мотор,след като му сменят генерацията със спортна правят дино тест и няма увеличение на мощността.

След това слагат спортен филтър (по принцип това е грешка,защото взема топъл въздух така както е сложен - а ние с Митака сме направили друга по-добра схема) и както забелязваш са махнали решетката на дебитомера и резултата е 3 коня в повече.Аз мисля,че имено премахването на решетката е причината,а не филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 124
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • esto

    71

  • bega4kata

    28

  • t5onko

    5

  • BlackPearl

    4

Най-много писали в темата

... решетките ги слагат за да направят въздушния поток ламинарен/постоянен и да уеднаквят скоростите на въздуха във всички части на тръбата/като се махнат,стойностите се вдигат в нашия случай,но те могат да се коригират и съпротивлението по тръбите пада особено при по-големите дебити над средни обороти...

митак, поздравления за направеното, изглежда интересно, ама на мен някои неща по "теорията" ми убягват...

1. т. нар. "дебитомер" какво мери всъщност - количество или скорост на постъпващия въздух?

2. решетките, които си махнал, явно са предвидени (както си написал) да направляват потока към дебитомера. но освен това, те правят още нещо с него (с потока въздух), но какво? не ми е много ясно, как точно го правят постоянен, след като решетката е доста неравномерна. освен това тя е един вид преграда в тръбата, коята според моята логика би накарала въздуха да увеличи скоростта си и т. н., което ме обърква...

3. дебитомера преди турбината ли е?

 

имам и още питанки, но тези трите се надявам малко да ми поизяснят ситуацията, пък после ако има нужда, ще задавам още тъпи въпроси smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... решетките ги слагат за да направят въздушния поток ламинарен/постоянен и да уеднаквят скоростите на въздуха във всички части на тръбата/като се махнат,стойностите се вдигат в нашия случай,но те могат да се коригират и съпротивлението по тръбите пада особено при по-големите дебити над средни обороти...

митак, поздравления за направеното, изглежда интересно, ама на мен някои неща по "теорията" ми убягват...

1. т. нар. "дебитомер" какво мери всъщност - количество или скорост на постъпващия въздух?

2. решетките, които си махнал, явно са предвидени (както си написал) да направляват потока към дебитомера. но освен това, те правят още нещо с него (с потока въздух), но какво? не ми е много ясно, как точно го правят постоянен, след като решетката е доста неравномерна. освен това тя е един вид преграда в тръбата, коята според моята логика би накарала въздуха да увеличи скоростта си и т. н., което ме обърква...

3. дебитомера преди турбината ли е?

 

имам и още питанки, но тези трите се надявам малко да ми поизяснят ситуацията, пък после ако има нужда, ще задавам още тъпи въпроси smile049

 

дебитомера мери скорост на въздуха и по сечението на тръбата се смята дебита.решетките са две на практика,през по-ситната минава въздух за дебитомера,там скороста е по-ниска и затова до някъде след ,като се махне се вдигат стойностите на дебитомера

дебитомера е преди турбината

днес правих графика на дебитомера и опита показа,че стойностите на дебитомера са правопропорционални на дебита,но са завишени,което от своя страна показа,че за нашите дебити мери КОРЕКТНО ,а по високите стойности в ниските са основно заради затапения ЕГР тези дни ще бъдат коригирани.В нашия случай махнатите решетки не водят до проблеми в меренето,а само намалят съпротивлението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:? явно на мен ми се губи нещо важно в цялата схема или физика... стана ми ясно, че важна е скоростта на потока въздух. тя обаче не се ли увеличава, след като потока премине през някакво стеснение - в случая решетката, която редуцира доста сечението на тръбата?

 

... по високите стойности в ниските са основно заради затапения ЕГР тези дни ще бъдат коригирани...
тук пак се обърках малко - по - високите стойности в ниските не са ли търсеният ефект, т.е. защо ще ги коригираш?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. решетката забавя потока въздух,не го увеличава

2. трябва да се увеличат стойностите в компютъра,които той трябва да получава от дебитомера,който всъщност ще дава такива,ако се запуши агр-а или се махнат решетките.Прави се,за да не светне жълтата лампичка :lol:

3. най-тунинг вариант - няма да коригира стойностите на дебитомера,а ще го забрани да го следи компютъра :lol: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. решетката забавя потока въздух,не го увеличава
забавя потока преди решетката, но според мен чисто физически преодоляването на решетката, предизвиква увеличаване на скоростта му...
3. най-тунинг вариант - няма да коригира стойностите на дебитомера,а ще го забрани да го следи компютъра :lol: :mrgreen:
а защо се махат решетките, щом директно може да се игнорира следенето на дебитомера? интересно ми е и как се задават стойности - за определени обороти или как?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мале , мале мерил скороста на въздуха !!! разбирача ше се обади пак ! измерва количество затова има и сензор за температура ,спрямо количеството в обем и температурата определя масата кислород постъпила в двигателя

Роска скороста на флоида се вдига в зоната на стеснения ..те в самата решетка самия дебитомер е зад нея а от промяната в налягането и триенето в решетката се постига

равномерноста на потака и гарантиране че калибрирания дебитомер ще отчита правилно на различни надморски височини вложности и тем подобни ...Самоче някои ришил че може да продава кухи тръби които вдигат 3 коня на дино което сигорно от пуск до пуск ще праска 5 и така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Анастасе,за надморската височина не се грижи МАФ-а,тоест дебитомера,а МАП-а

И точно според скороста на въздуха се прави измерването-вие говорите за едно и също нещо.Колкото е по-голямо обдухването в S канала на дебитомера,тоест е по голяма струята въздух която мотора засмуква,толкова повече се охлажда и се и променя съотношението между стойноста на контролния горен датчик за температура на въздуха и стойноста на датчика в S канала.Според струята на въздуха точно се мери.

:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:file.php?id=11938

file.php?id=11935към компа се предава готова обработена от дебитомера информация

 

а защо се махат решетките, щом директно може да се игнорира следенето на дебитомера? интересно ми е и как се задават стойности - за определени обороти или как?
Роска,прави се нов софт за вс.карти и дебитомера се замества от МАП-а/пояснявам за съфорумците които не знаят-това е датчика който следи налягането в интейка/ и тпс-а-/-реостата на педала на газта

за бензинките със система без дебитомер има потенциометър за сместа на празен ход-това не е по темата:едно време нали бях Рено мен :D ,та мотора F16 на Клиото и 19-ката беше във вариант от завода със и без дебитомер-е,познай кой вървеше повече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

тези дни ще сменям подсветката и надписите на климатроника и оригиналното радио stream като на максидота /символите ще станат бели,а фона тъмен/

post-1220-138453169589_thumb.jpg

post-1220-138453169637_thumb.jpg

 

и още някой дреболийки по интериора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

днес най-накрая направих снимки.

post-1220-138453180591_thumb.jpg

post-1220-138453180616_thumb.jpg

post-1220-138453180624_thumb.jpg

post-1220-138453180627_thumb.jpg

не можах да направя цифрите бели,а фона черен,защото не можах да намеря такъв размер поляризирано фолио,но и така ми харесва.

post-1220-138453180634_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

днес нямам рожден ден но получих от bega4kata невероятен,четворен подарък,и много ще черпя на сокола. :mrgreen:

утре ще има и фото.

 

 

п.п.БЛАГОДАРЯ ти ПРИЯТЕЛЮ ! smile159 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това са подаръците smile152

предни диксове 312мм.

задни диксове 286мм.

супорти за всичките.

post-1220-138453206338_thumb.jpg

post-1220-138453206358_thumb.jpg

 

 

следва монтаж.

 

още веднъж благодарности на bega4kata за подаръците smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето и диксовете

post-1220-138453208864_thumb.jpg

предни

post-1220-138453208868_thumb.jpg

задни

post-1220-138453208872_thumb.jpg

определено спира по-добре и учудващо по-плавно за което нямам обяснение

 

малко освежих и под капака

на снимките цветовете не се виждат добре защото ми е гаден апарата,но на живо е много добре

post-1220-138453208844_thumb.jpg

 

post-1220-138453208862_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес си взех една червена пръчка

post-1220-138453212316_thumb.jpg

post-1220-138453212335_thumb.jpg

post-1220-138453212339_thumb.jpg

и се започна монтажа в компанията на Коко redline

post-1220-138453212342_thumb.jpg

и малко дообезшумяване ето тук и от което резултата е много приятен

post-1220-138453212344_thumb.jpg

post-1220-138453212346_thumb.jpg

post-1220-138453212349_thumb.jpg

post-1220-138453212356_thumb.jpg

post-1220-138453212359_thumb.jpg

post-1220-138453212371_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-1220-138453212373_thumb.jpg

резултата надмина мойте очаквания.скърцащите гумени уплътнения изчезнаха напълно,шумовете , по дупките и паваж рязко намаляха,колата стана и много стабилна в завойте /като тухла четворка smile048 / много е приятна за каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само,извинявам се,че не съм снимал крайния резултат,защото бързахме,че трябваше да оправяме на Икрен с болното прътсче ауспуха,и да ходим при Тони-/на последните снимки/

А,относно резултата....изключително учуден и изненадан останах-КОЛАТА Е ДРУГА ПОВЯРВАЙТЕ!!!!Карах я със и без ролбара и усетих огромна разлика но нека Митака да има възможността да обясни :)

post-2454-138453213894_thumb.jpg

post-2454-138453213896_thumb.jpg

post-2454-138453214169_thumb.jpg

post-2454-138453214171_thumb.jpg

post-2454-138453214174_thumb.jpg

post-2454-138453214176_thumb.jpg

post-2454-138453214179_thumb.jpg

post-2454-138453214181_thumb.jpg

post-2454-138453214183_thumb.jpg

post-2454-138453214185_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:arrow:тръбата е неръждавейка за 11лв ,краищата са и направени на пресата в гаража и разрпобити с дрелката.Планките са от шина,а нитовете са от маг.Баш майстора.Болтчетата и гайките от Бликолажа.Всичко това с ел. тока и Кока-Колата дето сме пили под 20лв.

post-2454-138453214189_thumb.jpg

post-2454-138453214192_thumb.jpg

post-2454-138453214194_thumb.jpg

post-2454-138453214196_thumb.jpg

post-2454-138453214199_thumb.jpg

post-2454-138453214201_thumb.jpg

post-2454-138453214204_thumb.jpg

post-2454-138453214207_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо искам да благодаря за помоща на Сами и Искренчо с болната ръчичка.Честно казано не съм ощаквал,че една тръбичка може да промени толкова много колата /задницата/ шума от задните гуми при преминаване на неравности стана плътен ,като на предните колела,стабилноста в завой много се подобри и колата стана още по-стегната и приятна за каране.сигурен съм,че който си сложи тръбички ........много ще се кефи. smile035

 

разпънката ще се боядисва ли ? Тръбата здрава ли е на тази дебелина ?
няма да се боядисва,защото е неръждавейка,а само ще се излъска до блясък,тази дебелина е напълно достатъчна.

 

п.п.това е един от любимите ми тунинги до 50лв.,в случая 20лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбата е с 2.5мм стени, Манесманова/безшевна/ неръждавейка.Прекалено е здрава даже.Неръждавейката е много по корав метал от желязото!!!Направихме и за моята кола същата,аз мисля да пробвам с алуминиева да видим как ще е -защото тази е много здрава и тежичка ;)Моята не е готова още де и не съм се изкефил още.Не остана време smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колицата е супер =D>.Какво друго да кажа освен smile126 .

Имам едно въпросче към вас другари.Разпънката, която сте сложили отпред е с каталожен номер 421013.Wiechers Sport я дава да се слага на Seat Leon 1P, то даже на стикера на сопата си пише.В каталога им за Октавия дават 431003.Та въпроса ми е следния:защо така, някакъв умисъл ли сте имали?

 

 

първоначално нямаше идея,но в последствие така ми хареса повече,защото сопата остава под кората,не се вижда много,а и няма да пречи при работа в моторния отсек,но е нужна лека корекция,че упира в моторчето за чистачките.сопата за октавията минава отпред като тази от долната снимка.

post-1220-138453214218_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

днес с помоща на Самуил оборудвахме моята предница с POWERFLEX за които има много мнения,но аз искам да споделя мойте първи впечътления от тях:

1 колата стана по стегната отпред,управлението стана много директно и приятно.

2.возията не се вдърви за учудване дори стана по комфортна.

3.шума от гумите по дупките стана още по плътен и заглушен.

4.спира по-добре в завой.

 

скоро ще има и отзад от същите,а за снимковия материал,ще помоля фотографа да го качи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.