Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Това е по яко от системата на Ситроен =D>

Публикувано

А какви ли пари е ... някой да има представа ? :-k иначе за наще дупки е идеална :) smile049

Публикувано

Браво!От де се поръчва?

Публикувано

Тази работа май е доста съмнителна... Проекта е започнал около 1980 година, бил е завършен около 1990 година, а почти 20 години по-късно нещата очевидно не са се развили кой знае колко. След няколко години се надяват да има модел със заводско окачване "Bose".

Наистина, виждам потенциал в тази технология, но още не е създаден подходящ софтуер, с който да се постигнат задоволителни резултати при разнородни условия.

Клипчетата са малко тенденционни, също.

Настройките в отделните клипчета са очевидно различни, което съвсем не подсказва завършен проект.

Автомобилите, които уж са "сток", нещо май са ги разбъзикали малко.

---

Не знам, дали някой се е замислил и за електрическата консумация на това окачване.

Със сигурност има много моменти, в които тока е стотици ампери, даже и далеч над хиляда...

---

Когато някоя премиум марка започне серийно вграждане, ще приема нещата за завършени.

Публикувано

---

Когато някоя премиум марка започне серийно вграждане, ще приема нещата за завършени.

:smt017

Публикувано

Мен ако питате...най добре си ми е с Айбах smile004

Публикувано

По принцип знаете че съществува електромагнитно окачване.Даже съм гледал по телевизията как тунинговат Хамър с такова.Но не знам дали принципа е един и същ.Амортисьорите са пълни с масло в което има магнитен прах.Взависимост от напрежението,което се подава към тях зависи и твърдоста на тези амортисьори.При по-високо напрежение течноста(сместа)се втърдява,а от там и триенето,т.е. става по -твърдо.

Публикувано

Естествено че има електромагнитно окачване в серийни коли.Даже в Голф и Ауди.И да системата е много тарикатска,въпреки,че е малко противоречива,но е надежна

The MagneRide semi-active suspension uses magneto-rheological fluid to provide continuously variable real-time suspension damping control. It responds in real time to road and driving conditions based on input from sensors that monitor vehicle body and wheel motion. Audi Magnetic Ride is based on a magneto-rheological principle. When in a magnetic field, small iron particles in the suspension fluid align themselves in the direction of the magnetic flux.

Публикувано

само че само втвърдява амортисьора,,,а това като гледам има и хидравлично усилие

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.