Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Още едно бижу в Пловдив


mecho_klecho

Recommended Posts

Това е Шкодата на един нов член на Пловдивската група, не се е регистрирал във форума, но всяка вечер ревносно го чете.

 

Ето го и неговоту бижу.

 

Още

post-1571-138453117136_thumb.jpg

post-1571-138453117144_thumb.jpg

post-1571-138453117146_thumb.jpg

post-1571-138453117154_thumb.jpg

post-1571-138453117163_thumb.jpg

post-1571-138453117168_thumb.jpg

post-1571-138453117408_thumb.jpg

post-1571-13845311742_thumb.jpg

post-1571-138453117424_thumb.jpg

post-1571-138453117428_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 160
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    56

  • SKODA 105 RS

    10

  • maxrpm

    9

  • desislav stanev

    5

Колата е страхотна =D> Имам само една препоръка-стойката за акумулатора ако няма отгоре скоби, които да го придържат е добре да се сложат, моят нямаше и на един легнал полицай, който не забелязах излетя в орбита.... smile048 Поздравления за ентусиаста, който е съхранил тази кола, много безаварийни километри с нея! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като току що слязла от поточната линия е! Евала на човека! =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Георги е очарован от вашите отзиви и ви благодари за тях, а сега малко за колата, Шкодичката е 1990г производство, 5 степенна скоростна кутия, и малко пояснение километража е сменян и колата е на малко повече от 1604 км :D

 

И живот и здраве ще я видите на живо на следващият събор.

post-1571-138453117545_thumb.jpg

post-1571-13845311755_thumb.jpg

post-1571-138453117556_thumb.jpg

post-1571-13845311756_thumb.jpg

post-1571-138453117565_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ, язък. Боядисвана ли е? Поне пълначката не е изведена в средата на предния калник или до изпускателния колектор както е "модерно".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления и от мен! Тази кола е случила на истински грижовен стопанин! Всъщност, тя все още не е разработена напълно, така ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Радвам се да се запозная с вас. Казвам се Георги. На 43 години от Пловдив.Тъй като въпросите за моята Шкода станаха доста,най-накрая реших да се регистрирам.Блгодаря Ви за хубавите думи! Ето и досието на колата:закупена от "Мототехника"-16.01.1990 г. Купих я от първия собственик на 22.12.93г.- беше на 9000 км.В момента е на 101 604 км. Никога не съм мислил да се разделям с нея, защото съм второ поколение шкодаджия /това е диагноза/. Баща ми имаше нови S 100 - 1970, S 100 - 1975, S 105 L - 1981г. В момента има като моята 1990 г./даже същия цвят- оригинална боя/. Така че за 20 годишния и юбилей реших да я подновя: нови предни калници, спойлер, прагове,врати,стъкла на стопове и мигачи, огледала, лайсни на прагове, врати и таван, РБС, съединител комплект, ангренаж. Интериорът на е пипан с изключение на облегалките с подглавници / свалих ги от една 105 в моргата, но са със запазена тапицерия/Боята е база - лак. Вече Шкодата не е кола за всеки ден. Държа я в гаража и я карам само по празници и за срещи с колеги. :D
P.S. Специални благодарности на: mecho_klecho, driver.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Жоро,

Поздравления за страхотната кола и за начина, по който си я експлоатирал и реставрирал!

Моята 120-ка е същият цвят, купена е на 27.03.1990, но вида й ме кара да се :oops: , след като видях ти какво си направил с твоята.

Би ли разказал каква част от колата е боядисвана - само сменените ламарини или цялата, имаш ли снимки от реставрацията?

smile107 smile107 smile107

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Орхане,когато става въпрос за "Шкода" винаги съм с повишена "температура" :oops:.Особено за моделите 110LS;110R;120GLS;"Garde";"Rapid";135GL /все лимитирани серии/.Трудно откриваеми,трудни за реставрация/не се намират детайли/.Ако са перфектни са скъпи/основателно/. Поздравявам колегите,които са успели да реставрират такива автомобили в оригинален вид! P.S.oтговор на driver

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е боядисана цялостно без моторния отсек. Всичко беше свалено вкл.стъклата.Няма снмки от проекта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре се е получило. Имате си в Пловдив много стабилна групичка от чудесни коли на ненормални собственици, според мен наи добрите шкоди са от РВ. Лошото е че анастас заряза МБ то, хубавото е че се родих, доживях да го видя в движение и да седна вътре. 120 ката на дончо също е нещо много извратено, много добро! Кофтито е че тои така и не пусна снимки от едно време с по голяма резолюция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да обидя никого, но точно това си говорихме с Вальо днес, че в Пловдив е най-яката група със Шкоди със задно разположени двигатели за момента и че има доста други майстори и фенове из другите градове, но в Пловдив са най-много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно запазена шкода , която наистина трябва да се види на събора. Такива хора не трябва само да четат във форума , а да пишат постоянно защото наистина от тях има какво да се научи.

Поздравления колега! smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Радвам се да се запозная с вас. Казвам се Георги. На 43 години от Пловдив.Тъй като въпросите за моята Шкода станаха доста,най-накрая реших да се регистрирам.Блгодаря Ви за хубавите думи! Ето и досието на колата:закупена от "Мототехника"-16.01.1990 г. Купих я от първия собственик на 22.12.93г.- беше на 9000 км.В момента е на 101 604 км. Никога не съм мислил да се разделям с нея, защото съм второ поколение шкодаджия/това е диагноза/. Баща ми имаше нови S 100 - 1970, S 100 - 1975, S 105 L - 1981г. В момента има като моята 1990 г./даже същия цвят- оригинална боя/. Така че за 20 годишния и юбилей реших да я подновя:нови предни калници, спойлер, прагове,врати,стъкла на стопове и мигачи, огледала,лайсни на прагове, врати и таван, РБС, съединител комплект, ангренаж. Интериорът на е пипан с изключение на облегалkите с подглавници / свалих ги от една 105 в моргата, но са със запазена тапицерия/Боята е база - лак. Вече Шкодата не е кола за всеки ден. Държа я в гаража и я карам само по празници и за срещи с колеги. :D

P.S. Специални благодарности на: mecho_klecho, driver.

Да се върнем на темата.

Моята хубавица, с която се сдобих преди около месец (няма и толкова) е същата, като твоята. 90-та година, 5 скорости. Тези дни ще й сменя ангренажа, запалването и.. ще се направят още някакви козметики по нея. Искам, обаче на пролет да я зарадвам с изкърпване и боядисване. И там каквото още се налага, за да възвърне "старият си блясък". За това, ако не е тайна, кажи горе-долу колко време и колко средства ти отне. Моята е бяла и е доооооста запазена. Просто предният собственик е някакъв маниак, но ръждицата е тръгнала и ми се иска да не я оставям много дълго време в този вид.

Поздравления за твоя проект! Останах очарована! Дано и аз някой ден да се похваля с подобни снимки! Благодаря ти предварително за отделеното време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.