Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Още едно бижу в Пловдив


mecho_klecho

Recommended Posts

  • Отговори 160
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    56

  • SKODA 105 RS

    10

  • maxrpm

    9

  • bega4kata

    5

  • 2 месеци по-късно...

Колата е супер изключително запазен екземпляр, още повече че е на 1600км :smt017 всичко е оригинално.Но каква е тази газова бутилка, :smt0344 да не би да е фабрична :lol: май не виждам смисъл от нея на цялата тази прекрасна картина от миналото будеща възхищение у феновете на Шкода още повече че куклата почти не излиза от гаража че за какво ти е газта - smile175 наистина жалко, явно колегата е загрижен за околната среда :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Колега, това че според теб колата е на 1600км. може само да ме радва! smile126

Шкодата е възстановена и е на доста по- голям пробег, а до миналата година я карах всеки ден и затова има газ.

Реших да си оставя уредбата. Не ме дразни чак толкова много, но никога не е късно да се свали. ;)

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за грубия текст :oops: ,много ме дразнят такива неща smile049 обаче за реставрацията евалла професионална работа :smt017 ,а на колко км. е във всъщност :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Здравейте колеги!

И последният недостатък, който ме дразнеше в тази кола вече е отстранен. А имено, калобраните.

Сега е с оригинални Чешки, заводски, с бял надпис, чисто нови!

Безкрайно съм благодарен на Peter_B, който ги открил в един чешки сайт, спечелил ги на търг, уредил доставката им покрай неговите части, които си купил за своето МВ и най- накрая/няма да го скрия/взе, че ми ги подари :oops:

Аз останах, като гръмнат. От три години търся такива калобрани и няма и няма,/а той много добре го знае това./ ;)

Пешо, нямам думи! Мога да ти кажа само едно голямо Благодаря! Ще има черпене. smile027

 

Поздрави s_flag

 

023077497-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eee Жоро :oops: със здраве да си ги търкаляш ама айде сега да не изброявам ти колко части си ми намерил, подарил и монтирал по колата. Не ти, а аз съм ти задължен. :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникална кола!

Поздрави за амбицията, труда и търпението ти, Жоро ! smile035

 

Видях я на живо - и спомените ме върнаха през 80-те, когато чехите идваха на къмпинга с такива нови

Шкоди, а на нас ни течаха лигите за такива коли, защото ние българчетата - масово бяхме с копачи !

Но, такива бяха времената тогава....

Мисля че на година се внасяха не повече от 200-300 броя Шкоди за цялата страна..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Здравейте,

От доста време само споменавам за Шкодата на баща ми, стар шкодаджия, /започнал със S100 през 70та г./ на който примера съм наследил и аз, за разлика от брат ми, който също имаше Шкода 90г. тъмно сива, като на Мечо, но я кара 2,3 години и я продаде- несериозник! Та, по едно време имахме три 120ки във фамилията. А тъстът ми пък имаше стара Октавия и си бръмчеше с нея. Абе лудница! :)

Чудих се къде да ви я покажа и накрая реших в моята тема.

Шкодата я взе от първи собственик през 98г. Колата е закупена от Мототехника през м. март 90та г./2 месеца след моята/. На около 30 000км от основен ремонт е, оригинална боя. Предната решетка и преден ляв калник са сменяни. Беше леееко ударена и така си я купи. Много си я подържа и обича :)

post-4842-138453366305_thumb.jpgpost-4842-138453366454_thumb.jpg

post-4842-138453366457_thumb.jpgpost-4842-13845336646_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! :)

Колата е с перфектен интериор и техн. състояние. Балатумчето си го е сложил, да не си мокри мокета. :mrgreen:

Тапицерията е специална - плюш, кожа и тънък дунапрен. Поръчка. Монтирана е на оригиналното захващане към седалката.

На колата й трябват само едни предни калници, прагове и боя.

Естествено, нови стопове, стъкълца, това-онова...

Тошко, баща ми оня ден ме пита "Къде има предни калници"? Нещо се е нахъсал. :D

Ама бързо му минават мераците. :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига я хвали, ами кажи кога ще я покажеш на живо!?.....

Кво да я показвам... Съвсееем обикновена 120ка smile049

 

...Отдавна не сме се събирали ей... :smt030

Добре де, до сега предимно аз ви ръчкам за срещи! :mrgreen:

.....пиши една обява в темата за тази неделя :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! :)

Колата е с перфектен интериор и техн. състояние. Балатумчето си го е сложил, да не си мокри мокета. :mrgreen:

Тапицерията е специална - плюш, кожа и тънък дунапрен. Поръчка. Монтирана е на оригиналното захващане към седалката.

На колата й трябват само едни предни калници, прагове и боя.

Естествено, нови стопове, стъкълца, това-онова...

Тошко, баща ми оня ден ме пита "Къде има предни калници"? Нещо се е нахъсал. :D

Ама бързо му минават мераците. :?

Ми натискай го. То ако не съм аз да пиля на татко на главата нищо нямаше да барнем по колата smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Ми натискай го. То ако не съм аз да пиля на татко на главата нищо нямаше да барнем по колата smile092

Аааа, колата си е негова. Той да си решава. Аз зор нямам. smile049

 

.....пиши една обява в темата за тази неделя :smt030

Едвам ме нави... :smt030

Благодарско Митак! =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Днес бая работа си отворих заради смяната на две втулки на щангата на скоростния лост. Бяха се износили и лоста се разщрака. Даже едната липсваше съвсем. Не си беше на мястото. Пластмасови са. 

Целия интериор вън, иначе няма вадене на лоста. Не се сетих да го снимам. Новите втулки са абсолютни ментаци!!! Лоста се движи тежко. Много са плътни. Бесен съм! Може и да избарам едни бронзови при стругар.....ама пак  разглобяване.

Поне да ви я покажа без седалки, че не сте я виждали ;)

 



DSC08369.jpg

 

DSC083688EnBh.jpg

 

DSC08374.jpg

 

DSC08376.jpg

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aууу кечета ! Да ги махаш преди да са съсипали половината кола ! :) Иначе и аз като сменях маркучите на парното и на мен ми трябваше да бръкна в сервизния отвор, Ама да си призная погледнах на другата страна и го цепнах с ножа там мокета. Не защото имах цяла кола маркучи да сменям , бях уморен и мръсен, това беше едно на ръка, ама сваляне слагане си е безмислена играчка, само заради сервизния отвор.

 

Изпра ли мокета или не си ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за кечетата го знам, Саше. Ама с тях стъпваш на меко. Освен това, мокета отдолу е гумиран. Все лоши работи за влагата, но колата не се мокри вече.

Мокет няма да срежа. Смисъла на играчката е, че мокета е здрав! То не се пипа там всеки ден.....

  Но, при мен пак се очертава такава гимнастика. Ще се опитам да го разглобя отпред, от конзолата, без да отварям сервизния отвор и да махам седалки и заден мокет. Само един щифт трябва да се избие там. Ще сваля лоста да разширя втулките с водна шкурка. Много е гадно така. Няма да го изтърпя. Сега я събрах, щото нямам време. Даже и вчера замръкнах. А и в събота трябва да е в движение. Ще видим, като ми дойде музата някой ден.

 

Мокета е пран 2009та г. Когато я реставрирах. Сега вече няма какво да го изцапа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко не ми мине котка път, в Събота съм там. В устава на писта Дракон е указано, че всички ремонти се извършват извън територията на трасето :) Ще се радвам да разглобим половината ти кола, както се казва :)

 

Шлайфането мисля че най - добре ще стане с бургия с тоя размер и отгоре да навиеш шкурката...

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко не ми мине котка път, в Събота съм там. В устава на писта Дракон е указано, че всички ремонти се извършват извън територията на трасето :) Ще се радвам да разглобим половината ти кола, както се казва :)

 

Избягвам да правя не налагащи се ремонти на къра. Ако трябваше нещо да правя, то щеше да е преди Калояново. Това е събор. Не се събираме там, за да си ремонтираме колите, щото ни е кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

ъхъм..... добре ще е да се свали предницата, ама оригинално са така. Не ми се занимава.

 

Пепи, страшна снимка! Много ми харесва! Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ъхъм..... добре ще е да се свали предницата, ама оригинално са така. Не ми се занимава.

 

Пепи, страшна снимка! Много ми харесва! Благодаря :)

Нищо не сваляй!Високата предница е голям чар на японките.Преди и аз исках да е свалена малко/като със 100 кила в багажника/,но все повече ми харесва оригиналната стойка .

А снимката е шедьовър!Браво на Пепи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да я свалям, ама знам, като види снимката какво ще помисли 90% от форума. :tell_me:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да я свалям, ама знам, като види снимката какво ще помисли 90% от форума. :tell_me:

То тия с бегачките си ги знаем.... :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.