Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Хайде сега - давайте акъли... От известно време насам стартерът (Марта - О1) ми прави проблеми. А именно: при завъртане на ключа в позиция "старт" понякога (рядко, обаче) завърта веднага. В повечето случаи прави следното: "изстрелва" шалтера за части от секундата, колкото да се чуе едно "мъц" и до там. Ако задържа ключа в това положение (упорито) пак го зацепва за малко и така до безкрай. Изследвал съм следните неща: проверени са масите (и дебелите "+"-ови кабели) по купето и двигателя - наред са. Стартера е свалян и са му сменени втулките. На теста майстора твърди, че шалтера и четките са ОК. Алармата (може би с нея трябваше да започна) отпада като вариант, защото първото, което направих е да шунтирам релето за прекъсване на запалването. На VAG-COM не показва никаква грешка по електрониката. Ще кажете - остана само контактния ключ. Да, ама забелязах следното: има периоди, в които въобще не зацепва, колкото и да въртя или да задържам. НО!!! При завъртане на ключа чувам ПРИНУДИТЕЛНОТО И ПОСТОЯННОТО ВЪРТЕНЕ НА БЕНЗИНОВАТА ПОМПА. Освен това, въпреки, че не се чува никакъв звук откъм стартера - при задържане на ключа в тази позиция по лампата вътре в купето виждам, че има някаква консумация (и то прилична). Наистина прилича на захранен магнит на шалтера, но без реакция от него. И в заключение: колкото и пъти да подам ток ДИРЕКТНО на малката клема на стартера (на самия шалтер) ОБАЧЕ - върти "на чакмак" безотказно...

Публикувано

презапои си клемите на акомул

Публикувано
презапои си клемите на акомул

 

[-X Сами - казах го вече - всички кабели (клеми) съм ги проверил. Няма хлабаво, няма окис и т.н. Тия ядове съм ги брал с Фаворита. (хлабава връзка ВЪТРЕ в клемата на многожилния кабел на "-"). Ама от този дефект при завъртане на ключа всичкото "ток" в колата умираше. Докато тук - само стартерът "мълчи" - навсякъде другаде си има ток...

Публикувано

Виж кое е по - евтино - шалтер или четки и почни с него ... то принципно тия стартери са им зян колекторите ( сменят се комплект с четките ) така , че не го чакай да се смъзне , че ша трябва да ти лекуваме кръста тогаз .

Публикувано
Виж кое е по - евтино - шалтер или четки и почни с него ... то принципно тия стартери са им зян колекторите ( сменят се комплект с четките ) така , че не го чакай да се смъзне , че ша трябва да ти лекуваме кръста тогаз .

нали стартерът бил ок-проверен

Публикувано
И в заключение: колкото и пъти да подам ток ДИРЕКТНО на малката клема на стартера (на самия шалтер) ОБАЧЕ - върти "на чакмак" безотказно...

Тук се крие отговора.

Изглежда, че понякога има нарушение по веригата от контактния ключ към стартера.

Тази верига е съвсем независима от останалите, и проблеми в нея не биха се отразили на останалите консуматори.

Това, че се чува шалтера не означава непременно, че е захранен коректно, и има нужната сила да затвори силовия контакт.

Публикувано
Тук се крие отговора.

Изглежда, че понякога има нарушение по веригата от контактния ключ към стартера.

Тази верига е съвсем независима от останалите, и проблеми в нея не биха се отразили на останалите консуматори.

Това, че се чува шалтера не означава непременно, че е захранен коректно, и има нужната сила да затвори силовия контакт.

 

 

премери наспрежението което пуска контактния ключ към включвателя на стартера да си сигурен,че не е в контактния ключ.

Публикувано

Айде и аз да дам моята прогноза понеже станах 1000 предположения. Най вероятно е включвателя/шалтера и малко вероятно е лоша връзка някъде по системата! Като решиш проблема се похвали да видим кой е бил прав :)

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.