Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

толкова ми е кофти. никога не приемам коли по-високи от ширината. румстъра е по-готин.

Публикувано

ох,още по-грозна станала горката

много бързо и направиха фейслифт...щото разбраха ,че продажбите са доста под нивото на старата и то главно заради дизайта...но ефект така едва ли ще има

Публикувано

Като пуснат VRs-a ще има ефект. Говори се че ще бъде бензинова, ала знае ли човек....

Публикувано

не вярвам да има ефект върху продажбите като цяло, колко процента от продажбите на фабия 1 са врс? 2-3-4...пренебрежимо малко. Жалко за фабиа 2, наистина си е грозничка-сравнете я с новото поло с което делят една и също платформа-няма място за сравнение просто...

Публикувано
сравнете я с новото поло с което делят една и също платформа
[-X
Публикувано
не вярвам да има ефект върху продажбите като цяло, колко процента от продажбите на фабия 1 са врс? 2-3-4...пренебрежимо малко.

 

Ако гледаш само на БГ пазар-ОК. Но иначе.......

Публикувано

на мен ми харесва визията на new fabia

Публикувано

нямам статистика за продажбите по двигатели на фабия 1, ако нямай има нека я пусне, но съдейки по продажбите на други модели от този клас, разпределението е горе долу следното: около 30-35-40 % процента от избират базовия мотор (при фабия 1.4 по -късно 1.2), малко по-малко се спират на златната среда (1.4 75кс, 1.9 сди, 1.4 тди) и останалите се разпределят между екзотиките - в случая 2.0 (115), 1.4 (101) 1.9 тди (101) и 1.9 (131) Така, че мисля, че произведените и продадени фабии врс не са повече от 4-5-6 % от общото количество произведени коли от модела.Направих си експеримент с мобиле.де - от 1700 фабии1, 32 са врс...знам, че това нищо не доказва и не е представително (може би хората с такива много си ги обичат и не ги продават) но все пак е любопитно.

Публикувано

не знам дали съм пристрастен щото имам фабия 2 ама не е във всеки смисъл грозна кола а фейслифта и е тра ла ла

Публикувано

Това че Фабия 1 не се продава много втора ръка е повече от показателно за успеха на модела.... ;)

Но като изходим от това че Фабия си купуват само симпатизантите на Шкода (и на здравия разум, разбира се), които купувайки Фабия1 и бидейки доволни(карайки все още своите коли), надали скоро ще се замислят да си сменят автомобила, което от своя страна води до по-малкото продажби на Фабия 2. Има и доста други фактори като кризата например...

Аз мисля че колата си е ОК за парите, и няма нищо общо с ЦЕНАТА на Полото...(сравнявайки едно и също оборудване).

Това е най-удачният ЕВТИН вариянт за България, като се има предвид че е доста по-качествен автомобил от ДАЧИЯ, и доста по-евтин от френските, японските и немските си събратя. Тук НЕ включвам италиянските автомобили където се намира Пунто,който е горе долу на една цена с Фабия.

Надеждност, икономичност и евтина поддръжка са ключовите козове на ФАБИЯ ІІ, която по нищо не се различава от Фабия І.

С оглед на видяните от мен промени по модела и видимите изтеглени линии явно ще има доста по "мазен" вид новата РС-ка.

Тук мисля че има маркетингов подход отностно Фабия РС, или тъй нареченото проучване на бъдещите симпатизанти на модела.... smile159

Публикувано

На майка ми колата е Фабия 1.9 ТДИ 101 кс. 2006 година и още е на 45 000 км. Няма смисъл да я продава и да си купува новата. Много хора са така. Затова продажбите на 2-ката са ниски.

Правиш една готина, здрава и евтина малка кола. После и правиш второто издание със спорен дизайн и почти същата техника - така не стават тия работи момчета! Чехите никога не са били търговци и никога няма да бъдат! Като инженери и механици са ОК! А също и влиянието на VW е огромно - ако Фабията беше отново по-добра от новото Поло.... Пак щяха да се псуват немците!

Публикувано

Ето и моето скромно мнение,новата Фабия никога няма да достигне камо ли да задмине успеха на Фабия 1.Може би това е умишлено защото концерна-майка никога няма да допусне втори път тази грешка,Шкода да е по-здрава,по-красива и по-купувана от Поло.Именно заради това пуснаха Фабия 2 на базата на предния модел на Поло,а ако се сещате преди пуснаха Фабия1 и година след това Поло на същата платформа.Сега обаче новото Поло НЯМА нищо общо с Фабия 2,изцяло нова разработка е!!!Кога ще допуснат във Фабия TSI и DSG???Никога!!!Докато в новото Поло ги има,дори за 1.4/86 к.с се предлага DSG!!!Затова мисля че Фабия1 си остава по-добрия автомобил,дори прибързания и нескопосан фейслифт на Фабия 2 го доказват!!! smile159

Публикувано

Ако позволите и аз да драсна няколко реда по темата? Новата фабия не пое по успешния път на старата по причини криещи се в проблемите в глобалната икономика началото на които се започнаха в края на 2007 -(началото на спада на енергоизточниците и ипотечната криза зад океана).

В тая агресияна среда не би могло продукт насочен към "по-бедните"(те чувстват по-осезаемо кризите) да се котира добре на пазара.Просто купувачите на Фабия 2 обедняха навсякъде в Европа.

 

Относно качествата и визията на Второто поколение -мъча се да се убедя че е по добра от 1-цата,трудно ми е но приемам че всяко следвашо нещо би трябвало да е по-добро от предходното,иначе трябва да е създадено от "Глупаци"( по-подходяща дума макар и нелицеприятна не мога да измисля тук приемам критики )

Малее малко се поолях,май че не е малко но... smile027 че навън стана студено.

Публикувано

относно българския пазар единицата бие двоиката по това че точно когото единицата излезе станаха промените със закона за такситата че трябва да са до 2 годишни и добрата маркетингова политика на шкода за евтини лизинги на фабии за таксита прилапаха голям дял от пазара на коли.излизането на двойката се засече с икономическата криза в глобален режим и все пак не вярвам продажбите на новата фабия да са по малки от единицата а това че има още от старата фабия според мен е индустриална грешка просто много произведени автомобили иначе няма смисъл от ново поколение и още нещо няма поло комби и не знам как може да ги сравняваме(когато полото го направят комби тогава ще го призная че е по добра кола от фабията).А за двигателите няма да споря естествено е че wv ЩЕ слагат всички новости в своите автомобили първо и след това в дъщерните си марки няма да фалират я

Публикувано
.Именно заради това пуснаха Фабия 2 на базата на предния модел на Поло,а ако се сещате преди пуснаха Фабия1 и година след това Поло на същата платформа.Сега обаче новото Поло НЯМА нищо общо с Фабия 2,изцяло нова разработка е!!!

 

това не го разбирам как става:

фабия 1 е на базата на поло 9Н (доказано) макар, че фабия е с 2 г. по стара.

според теб фабия 2 е на базата на "предния модел поло" т.е пак 9н (фейслифт)

от което следва че фабия 2 е на базата на фабия 1, това няма как да е така...поправете ме ако греша... :)

Публикувано

Точно така е, и двата модела Fabia са на обща платформа (A04/PQ24) със старото Polo.

Публикувано

Колегата chavdarlk ти е отговорил колега и е напълно прав,Фабия 1 и Фабия 2 са изградени на една и съща платформа заимствана от старото Поло или с други думи Фабия 2 е зле преоблечена Фабия 1..........това е моето мнение!!! smile159

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.