Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Честито на потребителите на дизел...


pigoff

Recommended Posts

http://business.actualno.com/news_265757.html

 

Като се има предвид че дори и сега дизела ни е кофти си представям смесен с биодизел за какво ще иде реч, а за миризмата в градовете да не говоря.

Тия хора са луди! ](*,) (мислех да се мятам на дизел но след тази информация за сега ще се въздържа)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E такива минимални проценти не вярвам нещо да ги бъркат!А за тебе едно TSI! smile001

 

Ако го направят да връща пари още утре го взимам smile035

а относно малкият процент мога да кажа само едно: То и сега процента на водата в нафтата е около 5%.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-k И к`во правим всички, които имаме задраскан биодизел на капачката на резервоара? smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах....му! Догодина на събора кат се пусна на Междене след мен само рози и маргаритки ще фъркат -никъф пушек! smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-k И к`во правим всички, които имаме задраскан биодизел на капачката на резервоара? smile048

Ще връщате гаранционни коли в ЕТ та пушек ще се вдига, пушенето ще ви е най-малкия проблем :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде стига глупости! До 5% биодизел се позволява дори за PD двигателите. А в статията споменават за максумум 4%! Няма никакъв проблем. BTW "на запад" отдавна се слага и биодизел в горивата, че дори до 5%. Така че споко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах....му! Догодина на събора кат се пусна на Междене след мен само рози и маргаритки ще фъркат -никъф пушек! smile168
Не бре!На фастъчки и пържени картофки! smile004
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам и в момета има някъкъв процент биодизел. Имам познати които произвеждат и знам че им го изкупуват за добавка към Дизела!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги успокойте се. Сложете си газ за да си нямате проблеми. smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качвам два поста на колeгите new_ и dude_BG от тема в общия раздел, дублираща по съдържание и насоченост тази тук:

 

"Както за всички турци......така и гол Хасан".....и ние ще слагаме биодизел

Тове е европейска директива и добаването на биодизел до определени проценти е задължително....и в някои европейски страни се прави отдавана.

До колкото знам, в накой европейски страни това отдавна се прави,.....което и обяснява постоянната миризма на пържени картофки из френската столица.... :)

Само с биодизел да се кара ТДИ двигател, до колкото съм запознат би било пагубно....но смес от 2 до 15 процента мисля, че ще понесе..(и в други страни си карат)....

Като се замисли човек и два процента (колкото е изискването де) и пясък и вода, ще понесе..... :)

Надявам се, по -компетентни колеги да кажат.....

Въпроса за използването на биогорива обаче е доста спорен - едно защото ефективността за производство е ниска, две защото като качества горивото е по-ниско калорично; три защото това вдига цените на храните, тъй като повечето площи се засаждат с енергийни култури .... а не с домати....например; четири - изсичат се гори за да се сади захарна тръстика или рапица например; пет - не се рашава проблема с прекалената зависимост от производството на петрол и арабелите; подозирам че и двигателите се износват по-интензивно; ....а може да има и други....но това е друга тема.

поздрав.

 

 

Сигурно се има предвид не смесване на дизел с биодизел, а общото количество продавано гориво да включва еди къв си процент биодизел. Тва значи, че ще набутат биодизела на големите камиони и автобуси, щото на тях (особено на по-старичките) не им пука мноо мноо от биодизела и си пърпорят.

Споко... няма да смесят дизел с биодизел и да ни го набутват на нас с PD моторите, щото после сички ше се емнем да ги съдим!

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"двигателите се износват по-интензивно" - специалистите твърдят,че е обратното!С намаляването на съдържанието на сяра се влошавало смазването,а с добавка на биодизел се подобрявало!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Доколко съм чел за биодизела има поне една полезна функция:разгражда налепи,боклуци и мърсотии т.е.същата работа която вършат добавките за прочистване на горивопроводи и дюзи от хубавата българска "нафта".Освен това ще предпазва от образуването на нови такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Колеги днес баща ми ходи да плати поредната вноска в ЕТ и видял един от приемчиците - Миро. Попитал го за биодизела и той му казал изрично една капка да не сипва на помпа дюза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам к`во толкова се стряскате? В цяла Европа е така. Да и така ще бъде. През годините занапред все по-голямо ще бъде количеството био компоненти, които ще се добавят в горивата. Не само в ДГ, но и в бензините. Няма от какво да се притеснявате - просто отрицателните качества на биокомпонентите се компенсират със съответните добавки при производството - миещи, депресатори, цитанови и др.

Това на капачките на резервоарите не се отнася за "капки в резервоарите", а да не се слага само биодзел (ДГ произведено само от растителни семена - като рапица, слънчоглед, царевица) - такива биодизели у нас по бензиностанциите няма, няма и да има докато си караме печките!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То....,пък все едно, сега знаем какъв дизел сипваме! smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавият биодизел е с по-високо цетано число,гори по-добре и по-чисто.Единсвените му недостатъци са свързани с горивната система ,като проблемът е липса на смазващи вещества.Но при 95 към 5 намалението с 5% едва ли ще се усети,що се отнася до помпи и дюзи smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на помпа дюзата не и е от значение,кофти е за ротационните помпи

viewtopic.php?f=1&t=17611&hilit=%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От повече от 5 години производителят на горива в страната Ни добавя смазваща добавка в ДГ откакто намалиха драстично съдържанието на сярата в него).

Не им правя реклама разбира се, защото и тяхното гориво замръзна при -7С (горивото в резервоара беше малко).

Не разбирам от двигатели, даже не знам каква е моята помпа, но съм спокоен, че се смазва добре.

Във форума има колеги, които са наистина разбират от ДВГ -тата и има какво да науча от тях, за което предварително им благодаря smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От повече от 5 години производителят на горива в страната Ни добавя смазваща добавка в ДГ откакто намалиха драстично съдържанието на сярата в него).

От повече от 5 години, даже ако трябва да сме точни 2003 или 2004 (VALDO ше каже с точност) се въведе производството на EURODIESEL. Като смазваща добавка в това гориво се ползва OLI 5500 (виж прикачения файл).

post-1730-138453189542_thumb.jpg

Препоръчителното количество е от 50 до 250 мгр / л, в зависимост от съдържанието на естествени смазващи вещества в базовото гориво. Какво е реалното съдържание на тази добавка знаят само в Лукойл.

...и тяхното гориво замръзна при -7С (горивото в резервоара беше малко)...

Стандартът е -15°С. Не забравяй, че температурите за кратко паднаха под -15°С. Освен това (проста физика) при намокряне на резервоара и при движение тази температура пада още. Но пък от друга страна партидата от няколко милиона литра Дизел произведен в началото на Януари беше с много високо съдържание на парафин. Като комбинираме тези 2 факта резултатът е ясен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега C2H5OH, ако ти представлява интерес мога да ти кажа с точност марките и количествата, които се добавят на тон в производството. Смазващата добавка е различна от тази против замръзване - депресаторна добавка (против образуване на кристали парафин при понижаване на температурата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пряко не аз, а колегата ми се занимава с добавките за дизел и с Лукойл като клиент. Не говорим за добавка против замръзване (депресатор). Говорим за смазващата. А що се отнася до информация за конкретното влагане на OLI, да представлява интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.