Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавиа 2 - джанти 19" с гуми 235/35/19" - за и против?!?


unclejack

Recommended Posts

Аз усещам голяма разлика между 15" и 16", бих казал 40-50% разлика в комфорта!

Горе-долу колкото беше ефекта от шумоизолацията.

Интересно ми е, скоро като сложа 15-ките, какъв ще е общият ефект (не съм карал с тях след като правих шумоизолация).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • unclejack

    23

  • bega4kata

    14

  • evin

    7

  • zloQQ

    6

Най-много писали в темата

Нека да е грозна с 19ки... нека. Вие си карайте 16ките, даже потърсете 14ки на 5х112 smile168
теб та знаем че си търсиш 20-ки :mrgreen:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Сега, като се замисля, се сетих, че в Техникума преди години.. Имах един съученик, който си ряза калниците на "Volkswagen Golf 3", за да вкара огромни джанти, но сега не се сещам колко цола бяха. Изрод! Но стана хубаво..

 

До "sotef" - Тези 20-ки са адски яки. Супер..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "sotef" - Тези 20-ки са адски яки. Супер..

 

С тия ластици ще е ме е страх да направя и кръгче около блока, камо ли да се возя всекидневно... :smt018

 

О2 със 17-ки вози като фиат уно, с 18-20 цола направо не ми се мисли... каква е идеята да се купува голяма и комфортна кола тогава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова ще си стоя с 15-ки. Грозни, бабешки, сплескват се в завой, ама возят меко. Аз държа на комфорта пред визията... щото обикновено съм вътре в колата :smt032

това го казва човек, предполагам женен, за който няма знчение как изглежда колата, щото си е вътре, с жената, а тя не дава да го гледат чуждите мадами, и му се кара ако друса по дупките и не може да се гримира в движение, като закъсняват по нейна вина за среща с приятели ... ;)

за мен обаче е важно ОТВЪН да е супер, по-различна, единствена, а не поредната шкода от 20000 бройки във секи град ... за този човек по-горе е без значение дали кара шкода или друго, просто за това са му стигнали паричките и възможностите, но ако можеше да кара мерцедес, щеше мерцедес да купи (най-хубава возия призната от цял свят е на мерцедес, що караш шкода тогава?!?) ... като минавам покрай мацките да ме гледат и да си викат: ЕЛА, ЧИЧО, ИЗЯЖ МЕ smile035

за нас обаче, ИСТИНСКИТЕ ФЕНОВЕ на макрата е важно всички, не само возията, за нас е тръпка не да караме поредната кола, а нещо наиситина красиво и уникално, единствено, а не фабрично, затова и искаме да сме по рзлчини, не щото не можем да си купим по хубав автомобил, по лъскав, по скъп - това не ни интерсува - а защото си обиаме марката и искаме да сме си супер с нея ... (не че има по добро от шкод де, ама все пак ...) ...

затова за мен, за бат Сами, за DOC, за Иско и за много други - са важни всички неща:

как изглежда отвън - СУПЕР ЯКООООО!

как излгежда отвътре - ХЕМ ЛУКСОЗНО, ХЕМ СПОРТНО - всеки знае какъв пакет имам аз - демек ЛУКС...

колко бързо върви - СУПЕР БЪРЗО с над 200км/ч ...

как вози - ВЪЗМОЖНО НАЙ-ДОБРЕ, НО НЕ ЗА СМЕТКА НА ВИЗИЯТА ...

защото ние сме ИСТИНСКИ ФЕНОВЕ, за нас шкодата не е ПОРЕДНАТА, а ЕДИНСТВЕНАТА ...

 

ИСТИСНКА ЛЮБОВ!!!

smile194 smile194 smile194 smile195 smile195 smile195 smile194 smile194 smile194

 

Четааааа, 16-ките возят вече прекалено зле!!! Къде нагоре :roll: .

Возията на Авео за 19-20 хил. е много по-добра от на Октавията с 16-ки :oops: .

До "sotef" - Тези 20-ки са адски яки. Супер..

 

С тия ластици ще е ме е страх да направя и кръгче около блока, камо ли да се возя всекидневно... :smt018

 

О2 със 17-ки вози като фиат уно, с 18-20 цола направо не ми се мисли... каква е идеята да се купува голяма и комфортна кола тогава?

май немаш нито ОКТАВИЯ 2, нито джанти 17" а ???

ела да те повозя на Л&К със фабрична 17" - напомпени на 2,2 атмосфери, като 15" ... и ао ми намериш разлика във возията с 15, ща черпа :) ама 17" се надуват на 2,6 атмосфери, да се пазат гумите от дупките, как нема да вози твърдо а ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18" или 19" ще й заспят + пружини/укачване 8)

за напролет, сега ме е налегнала кинтоенмията и... се разболях от паралипсис ... :(

ама ще ги взема да се проба, как ща стои... па ако требе имам гаранция още, ще сменят в ЕТ на аванта ... smile021

а догодина, до амина... се надявам не само пружини и окачване да има, а и някой друго спойлерче ... я турбинка, я пауър боксче... я и двете ... може и генерерацийка ... бе само да оздравея ... финансово... или пък ако се наери някой спонсор да направим най-бързата октавия в БГ да каже ... мисля че 10 000лв ша са достатъчни :smt034 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това го казва човек, предполагам женен, за който няма знчение как изглежда колата, щото си е вътре, с жената, а тя не дава да го гледат чуждите мадами, и му се кара ако друса по дупките и не може да се гримира в движение, като закъсняват по нейна вина за среща с приятели ... ;)

 

Позна, жената е вътре! Ама и да нямах жена и шкода базняк щеше да свърши работа, те жените тия детайли, на които мъжете се радваме, не ги забелязват хич smile048

 

за мен обаче е важно ОТВЪН да е супер, по-различна, единствена, а не поредната шкода от 20000 бройки във секи град ...

 

Супер! :smt017

 

за нас обаче, ИСТИНСКИТЕ ФЕНОВЕ на макрата е важно всички, не само возията, за нас е тръпка не да караме поредната кола, а нещо наиситина красиво и уникално,

 

Явно е въпрос до разбирания. Аз отдавна не съм фен на никоя марка. Досега съм имал ситроени (2), алфа ромео, опели (2), пежо, шкода. Не бих казал, че бих умрял за някоя марка... за мен е важно колата да е комфортна и сигурна smile027

 

май немаш нито ОКТАВИЯ 2, нито джанти 17" а ???

 

Случайно имам една О2 smile092 и както казах по-горе - карал съм 1 седмица О2 със 17-ки и определно возят много по-твърдо от 15-ки. Обаче стабилността в завой и воланът са перфектно прецизни, спор няма! 17-ките наистина са "златната среда" за О2 с компромис в комфорта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това го казва човек, предполагам женен, за който няма знчение как изглежда колата, щото си е вътре, с жената, а тя не дава да го гледат чуждите мадами, и му се кара ако друса по дупките и не може да се гримира в движение, като закъсняват по нейна вина за среща с приятели ... ;)

 

Позна, жената е вътре! Ама и да нямах жена и шкода базняк щеше да свърши работа, те жените тия детайли, на които мъжете се радваме, не ги забелязват хич smile048

ТУК ПОЗНАХ ... smile091

за мен обаче е важно ОТВЪН да е супер, по-различна, единствена, а не поредната шкода от 20000 бройки във секи град ...

 

Супер! :smt017

МЕРСИ ... \:D/

за нас обаче, ИСТИНСКИТЕ ФЕНОВЕ на макрата е важно всички, не само возията, за нас е тръпка не да караме поредната кола, а нещо наиситина красиво и уникално,

 

Явно е въпрос до разбирания. Аз отдавна не съм фен на никоя марка. Досега съм имал ситроени (2), алфа ромео, опели (2), пежо, шкода. Не бих казал, че бих умрял за някоя марка... за мен е важно колата да е комфортна и сигурна smile027

И ТУК ПОЗНАХ... smile035

май немаш нито ОКТАВИЯ 2, нито джанти 17" а ???

 

Случайно имам една О2 smile092 и както казах по-горе - карал съм 1 седмица О2 със 17-ки и определно возят много по-твърдо от 15-ки. Обаче стабилността в завой и воланът са перфектно прецизни, спор няма! 17-ките наистина са "златната среда" за О2 с компромис в комфорта.

МОЖЕ ДА ПОСПОРИМ ... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложих 19"-ите и ... стана супер :) мислех да ги запазя за поакзване за неделната среща на НИМ, ама не можах да се сдържа :)

и понеже вече ги и покарах, да ви кажа ОТ ОПИТ за всичко, което казахте, след 1 тестов ден с най- различни опити, като ЗА и ПРОТИВ тази придобивка (смяна от 17"):

ВОЗИЯ - няма разлика, ни по-твърдо, ни по-меко - и двата комплекта на 2,5 атмосфери надути!!!

РАЗХОД - няма разлика, ширината се качва с 1см само и това не дава отражение, ако дава е с 0,2л/100км.... инерцията е по-дълга на колата, по път с лек наклон, карам на скорост без гас по-дълго време, а тогава разход на гориво няма, така че може да не харчи повече, а по малко - зависи от пътя, наклона, равнината и т.н.

ШУМ - това е най-големия минус, има шум, при ниска скорост доста висок... от 30км/ч до 80км/ч е най-силен, над 90км/ч изчезва и НЯМА шум ... така или иначе при мен музиката е винаги на макс и не чувам нищо ;) и все пак си мисля,че не е от широчината на гумите, а нещо самите гуми не са наред, днес съм на гумаджия за проверка :-k

СТАБИЛНОСТ - това е ясно, че е по стабилна, пак поради по-голямата контактна площ, при завой с по голяма скорост се накланя макар и с фабричното окачване много по-малко, заради ниският борд на гумите... има разлика в радиуса на цял обратен завой - увеличен е!

ТРЪГВАНЕ - При тръгване няма разлика, поне аз не усещам да се товари, но набира определно доста бързо, усеща се доста добре!

СПИРАНЕ - по-леко спира, с по-малко натиск на педала, поради по-голямата контактна площ...

 

ВЪНШЕН ВИД - най-голенмия плюс - ЕГАТИ СУПЕР ГЪЗАРИЯТА - КЕФИ МЕ МАКСИМАЛНО и няма нищо общо със 17" - тука сме вече в съвсем различен клас ... и си седят съвсем естествено, а не като подарени, както каза някой, все пак шкода си е спортен автомобил, как нема да излгежда добре със спортни джанти smile096

както каза мойта като я видя - ИМА МНОГО АГРЕСИВЕН ВИД - каквото и целях на практика... ;) а по светофарите или като карам по бавно някаде обира погледните, не очаквах чак толкова да се заглеждат, ама си е факт smile035

 

така че, само заради шума ... айде нема нужда - ЗАСЛУЖАВА СИ НА 1000000% :) !!!!!!!!

 

п.п. понеже ще възникне и въпроса ... да отговоря направо: ДА, ТОВА СА ДЖАНТИТЕ НА ХАШЕК ;)

post-3208-138453133482_thumb.jpg

post-3208-138453133488_thumb.jpg

post-3208-138453133496_thumb.jpg

post-3208-138453133501_thumb.jpg

post-3208-138453133504_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СТАБИЛНОСТ - това е ясно, че е по стабилна, пак поради по-голямата контактна площ, при завой с по голяма скорост се накланя макар и с фабричното окачване много по-малко, заради ниският борд на гумите... има разлика в радиуса на цял обратен завой - увеличен е!

ТРЪГВАНЕ - При тръгване няма разлика, поне аз не усещам да се товари, но набира определно доста бързо, усеща се доста добре!

СПИРАНЕ - по-леко спира, с по-малко натиск на педала, поради по-голямата контактна площ...

ей тея 3-те работи са невъзможни дето си ги написъл

 

И след като явно си увеличил диаметъра на колелото и килограмите му-няма как да спира с по-леко спирачно усилие-главно заради увеличения диаметър!!!!!!!!

Също не става и да набира по-бързо.

Иначе евала за ентусиазма :smt017 ОБАЧЕ СЕГА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НИСКО ОКАЧВАНЕ-но не като нашето с есто ,а КАТО НА КОКО!-защото нашето пак ще ти е високо и ще е като джипка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СТАБИЛНОСТ - това е ясно, че е по стабилна, пак поради по-голямата контактна площ, при завой с по голяма скорост се накланя макар и с фабричното окачване много по-малко, заради ниският борд на гумите... има разлика в радиуса на цял обратен завой - увеличен е!

ТРЪГВАНЕ - При тръгване няма разлика, поне аз не усещам да се товари, но набира определно доста бързо, усеща се доста добре!

СПИРАНЕ - по-леко спира, с по-малко натиск на педала, поради по-голямата контактна площ...

ей тея 3-те работи са невъзможни дето си ги написъл

 

И след като явно си увеличил диаметъра на колелото и килограмите му-няма как да спира с по-леко спирачно усилие-главно заради увеличения диаметър!!!!!!!!

Също не става и да набира по-бързо.

Иначе евала за ентусиазма :smt017 ОБАЧЕ СЕГА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НИСКО ОКАЧВАНЕ-но не като нашето с есто ,а КАТО НА КОКО!-защото нашето пак ще ти е високо и ще е като джипка

е по-стабилна е , имах предвид че гумата не се гъне при остър завой, щото е с много нисък борд, и колата се изнася по-малко настрани ...

за спирането - тези 19" са по-леки от оригиналните ми 17" - не съм ги мерил на кантара, ама носих - има разлика с няколко килограма поне smile049 ... това е факт, макар и мен да ме учуди!!!

усилието не е много по-голямо, диаметъра е увеличен само с 1,3 см! на 19" е 647мм, на 17" - 634мм smile021

за тръгването ... няма разлика в усилието на колата от преди и работата на съединителя... но примерно след 80км/ч набира по бързо до 150-160 (дотолкова я натисках по околовръстното) ...

пружини ще се слагат, ама напролет, сега след около две седмици слагам зимните - те са си със 17"-ите ... но за напролет ще трябва да се мисли нещо :smt017

а пък и не мисля че и сега е като джипка - разликата е 0,65 см във височината (по-висока), а със зимните ми гуми 225/50/17 се повдига с 1,15 см ... и наистина се усеща :-k

Якооо :mrgreen: Шумът не е ли от ниската гума, а на проблем в гумата :?: :roll:

бе надявам се да е така ... ама не е постоянено от рода на ВУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ ....

а е по скоро от рода на ВУ-ВУ-ВУ-ВУ-ВУ... все едно има "FLAT SPOT" и го прескача ... както бях направил на събора задните гуми ... но не чак толкова много де smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като си купи нови гуми-няма да шумят :!:

напролет ... но по скоро ще са втори, на един сезон - имам един агент който прави внос по поръчка на втора употреба - само карани един сезон взима , като за мен де - такива са ми и зимните - като ги взех миналата зима - все едно са нови ... взех ги септември 2008, произведени декември 2007 (на една зима) :) ще си ги карам и тази зима, щото са си супер \:D/

 

Гумите нови ли са или са карани? Всичките ли бучат или само някоя?

не са нови, карани са ...не мога и аз да разбера коя бучи, или всичките... така бучи чеее... затова ще ида да ги дигнем и погледнем, че като ги слагах вчера не се сетих ... ;)

затова гледам да карам все с повече от 80км/ч - тогава няма шум :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито ! Като визия е станала страхотно ! Иначе плюсовите и минусите всеки преценява. Определено и аз се замислям вече за нещо с по голям цол, че с тез шестнайски .......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее,направо ме разочарова като ми каза че си купуваш гуми секъндхенд smile096

какъв турбогъзар си тогава :D

и джантите трябва да се боядисат

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито ! Като визия е станала страхотно ! Иначе плюсовите и минусите всеки преценява. Определено и аз се замислям вече за нещо с по голям цол, че с тез шестнайски... на таз голяма кола... .......

 

еее,направо ме разочарова като ми каза че си купуваш гуми секъндхенд smile096

какъв турбогъзар си тогава :D

и джантите трябва да се боядисат

smile027

бе то гъзарията е хубаво нещо... ама ма е налегнала кинтонемията ... и от няколко месеца съм болен от паралипсис :( ... ако оздравея ще са нови разбира се :)

а джантите ще ги оправя ... имат нужда определно ... и си мислех нещо за никел smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.