Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Някои има представа какъв акумулатрор е наи добър за Фелиция,колко ампера и каква марка.

Публикувано
Някои има представа какъв акумулатрор е наи добър за Фелиция,колко ампера и каква марка.

 

Има огромна разлика между ДИЗЕЛ и БЕНЗИН , би било добре да уточниш!

Публикувано
Някои има представа какъв акумулатрор е наи добър за Фелиция,колко ампера и каква марка.

Да аз имам представа :lol:

Онези акумулатори са най-добри по принцип smile001

Публикувано

Най-добрият акумулатор е новият акумулатор... ама тая тема к'во по дяволите търси тук? :evil:

Публикувано
.. ама тая тема к'во по дяволите търси тук? :evil:

Де да беше само тази smile048 Има поне 776504304604 теми свързани със консумативи.Лошото е че не са на едно място, а всеки ги плеска където му падне.А пък за ползването на търсачката да не говорим :smt0344

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

моята 1.3 карбуратор я карам с 55 амперчасов и си върви супер.

Бях с Монбат но вчера си купих Гигават(Чешки бош) с уверението че ще издържи доста повече от българския ;)

Публикувано

На моята Фелиция 1.3 е сложен 66 Аh акумулатор и засега над една година от както я имам не се е случвало да не е зареден или да не пали колата.

 

Към колегите преди мен-забравили сте кога сте били в началото като членове на форума и мислите ,че всички са със знанията по компютри като вас,мисля ,че можеше да не пишете и спамите или да бяхте подсказали на колегата за което предполагате ,че е добре.

Публикувано

По препоръка на Симо си купих 55 АН, а марката естествено е Искра и съм изключително доволен. Става дума за 1.3 карбуратор, на газ.

smile188 Аз му казах на колегата тук да я сложи. В крайна сметка питането е за Фелиция. И въобще какво лошо някой да попита. Аз лично като млад форумец изобщо не знаех как се борави с тая щуротия, наречена "Форум", но в движение и не без допълнителна помощ от Юли, Пепи и Гената разбрах как се употребЛява това нещо и кога и защо трябва или не трябва да се пише, пита или коментира. Сори за спама.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Струва ми се, че темата първоначално беше пусната в раздел Купува, затова написах забележката, а после явно е преместена от модератор тук

  • 9 месеци по-късно...
Публикувано

Ето, че след 6 годинки Искрата под капака изгасна и сега питането ми към по-опитните е дали да си купя пак обслужваем или да се насоча към малко по-скъпите варианти с гел. Благодарен съм за всяко мнение!

Публикувано

Toshiro , с гелов акумулатор нема ли да почне да хълца Фелицийката , щото идва мааалко по - скъп от колата , инак като подкарвах Фаворита по тревога взех един от онези чешки бошове Гигадръв и да ти кажа е меко казано ЖЗиГВ (жив зян и гола вода) , после на Формана сдаде акумулатора и взех синя необслужваема Варта и да ти кажа има голеема разлика и като пусков ток и като издръжливост без да се кара колата , а цената е с 30 лв. по - голяма

Публикувано

Аз лично мисля,че не е зле акумулатора да има по-голям капацитет,но не фрапиращо по-голям.На 105/120,при които дават 35-37Ач бях с 55Ач.Отскоро имам Фелиция 1.3МПИ и за нея честно казано не съм се интересувал с какъв е по спецификация,но мисля ще е добре ако се сложи 70-75Ач.Сега се подсещам да проверя утре акумулатора,с който дойде колата с какъв капацитет е :-k

Публикувано
Toshiro , с гелов акумулатор нема ли да почне да хълца Фелицийката , щото идва мааалко по - скъп от колата
Е кво пък като е по-скъп от колата - не мога ли да я поглезя!? smile168
Публикувано

Стига бе :mrgreen: Значи адски много съм се прекарал - купих си Фелиция за четирицифрена сума,па сега гледай к'во става - дават ги хората на цената на един акумулатор... :lol:

Публикувано

44 - 50 Аh е 500 кинта ... и това ако е евтиния smile049

Публикувано

Все пак зависи и каква надценка ще си сложи ''негово величество - Тъговеца''

Публикувано

Ае карайте си с Искра ве хораааа. То ти сам си отговаряш на въпроса:

Ето, че след 6 годинки Искрата под капака изгасна...

Какво повече от това. Като че ли ако си купиш Варта, Банер или АЦ Делко ще изкараш повече. Пък и да изкараш повече колко ще да е това. Аз си предпочитам да си отвора капачките, да си погледна нивото на електролита, да си долея и да си карам.

Публикувано
44 - 50 Аh е 500 кинта ... и това ако е евтиния smile049

Не знам дали търговеца ме е окъпал с приказки, аз че съм невежа - невежа съм, или ти се бъркаш, ама ми показваха едни Берги по 160 лева, които вътре не били с течен електролит, а някакъв гел. Та къде 120 за български акумулатор там и 160 за немски,особено ако кара няколко години повече.

Публикувано

Български не си копувай [-X купи си от известна доказана марка може да е по скъп но с годините ще ти излезе по на сметка smile056

Публикувано

Значи аз съм си решил, че ще е български понеже първо съм доволен от последния "Искра", баща ми от предпоследния "Монбат", работя в химически завод, имам наблюдения и вярвам, че не сме третокласни производители и както ми каза един познат днес - всичко е до късмет. Има "варти" издъхнали на 3та година, "бошове" на втора и "монбати" на по 8 години, така че твърдение като твоето е неоснователно според мен. Сега вече попрочетох по темата за геловите акумулатори и ми стана ясно, че дори и търговците в специализирани магазини не са наясно какво точно продават. Питането ми вече е: Според вас така наречените необслужваеми акумулатори за целия си живот ли нямат нужда от доливане или все ще трябва да се разпечатат по някое време?

Публикувано

То е така , ама не е баш тъй , щото съотношението на изкаралите 2 години Варти е в пъти по - малко , отколкото изкаралите 8 години български акумулатори ... наследих си Формана с една почти нов Монбат и за 2 години съм го зареждал 4 пъти , доливал съм вода като луд лятото и като за капак ми пропадна стойката в купето и ми смаза бушонното табло , после взех по стечение на обстоятелствата Монбат пак ("необслужваем") и за 3 седмици му изчена тока посред лято ( за сравнение колата изкара цяла зима без да се кара с ACDelko и без да се самоизтощи ) и пак същото ACDelko съм го зареждал за 8 години веднъж и пак тогава съм доливал водица ... сега съм с Варта и Гигават ( от Гигават -а не съм доволен от пусковия ток , но за сметка на това винаги го има ) и не се кръстя сутрин зимата и не разпъвам червени килимчета на снега и да прав си не сме треокласни ... четвърто и петокласни производители сме , ама това си е мое мнение smile049

Публикувано

Всичко е до късмет но с българските акумолоратори веднъж за винаги разберерете не е нужно да слугуваш на един акумолатор ако той е некачествен това го разбираме особенно през зимата ](*,) съгласен съм тези необслужваемите са за които не знаят каде е щеката за маслото аз редовно си доливам вода на италянския даже не му знам и марката и нямам проблеми даже и при -20с mpi-то пали на трети оборот все пак това си е мое мнение. smile027

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано

Купих си "Монбат - Формула" 65Ач, 560А стартов ток за 130 лева. Днес при -3 С завъртя като бесен. Надявам се да нямам проблеми тази петилетка с него.

Публикувано

Да ти е честита новата батерийка!

 

Радвай се едва като свърши зимата и не го оставяй на студа дълго без да караш колата , щот ... абе по - добре да не разбираш.

Публикувано
инак като подкарвах Фаворита по тревога взех един от онези чешки бошове Гигадръв и да ти кажа е меко казано ЖЗиГВ (жив зян и гола вода)
:smt018 +1 глас против Гигашит-а, мен ме изкара 4 години с безброй зареждания. Сега лятото си взех Perion, на Варта уж бил, но да го видим колко ще изкара, някой ако има опит с тази марка, нека сподели.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.