Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Празни мисли VII - Дали въобще и до кога да паля на газ?


C2H5OH

Recommended Posts

Питането е ......., та реших да го приобщя към празните мисли.

От една страна всички газаджии казват, че се пали на бензин и след достигане на около 40°С в системата се прехвърля на газ; трябвало да минава бензин през карбуратора; било полезно за мембраните и т.н.

От друга страна сутрин като запаля на бензин двигателят почва да работи кат на стар москвич през зимата и излиза един синкав дим, смърдящ на гадно и така около 2 мин. Обаче като запаля на газ (въпреки, че тая сутрин в Люлин беше -2) го няма този проблем. Двигателят си работи равномерно и от ауспуха излиза пара без странични миризми. Освен това пали без никакво затруднение (нали съм с нова "Искра" ;) )

Да де, ама става все по-студено. До -5°С си паля на газ и оставям колата да поработи малко на място, та да "отвърне" малко температурата и тогава тръгвам. А когато паля на бензин, само запалвам, изключвам копчето и тръгвам веднага, т.е. остава да работи на бензин, докато се източи карбураторът и в движение щракам на газ. Кое и колко са правилни тези мои действия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, дивак. Ква тая тема бре? Газ. Бензин. И туй то. А горивото на печките и Беларусите? А тия, дето карат тедеита и секви други дета и дита? Нас за ора немаш ли ни? Пусна си питането и ни тури у публиката - аре у лево по въпроса, тия с нафтовите печки могат само да четат, да мълчат и да си слушат шТракалниците. smile011 Не съм съгласен. :smt0344 smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C2H5OH че ти незнам името ](*,) Газаджийте правилно са ти казали smile092

Имаш проблем със карбуратора и това е така защото караш изключително рядко на бензин.Мойте наблюдения са следните:

Една кола почнеш ли само на гас да я караш-сери на всичко от където е минавало бензин. По въпроса за директното палене на гас:

Може и при -20 да я запалиш като полееш испарителя с няколко литра вряла вода.В противен случай замръзва .

 

:!: УпРави си карба да си пали на бендЗин сека сутрин къ си требе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C2H5OH че ти незнам името...Мишо

 

:!: УпРави си карба да си пали на бендЗин сека сутрин къ си требе.

Е колко да го опра'ям. Чистиха го, регулираха му и въздух и гориво - НИ СТАА! Паля сутрин и се почва едно РЪТ РЪТ РЪТ РЪТ и синкав дим и смърди на разтворител (хем бензин от нашия - 96 Екстра Форс) и така 2-3 мин. и по някое време хоооп и си влезе в нормален режим, т.е. започне да работи равномерно.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо,

 

Проблема с паленето на газ е обледеняването на изпарителя. От там и скапването на мембраните (гумата не обича замръзванията). Освен това не е лошо от време на време да се кара на бензин за да не се натрупват отлагания в/у жигльорите или инжекторите (при инжекцион).

 

Освен това за да работи ефективно изпарителя водата преминаваща през него трябва да е поне с температура 40 градуса. Затова е добре да запалиш на бензин, да минеш 500м (т.е. парното да започне да духа хладко) и да минеш на газ. И при гасене последните 500 метра или 1 мин колата да поработи на бензин. С тази методика минах 100к+ км на вектрата и грижи не съм имал smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По всяка вероятност ти е запушен въздуха на карбуратора, затова не става реглаж и има пушек отзад. Пушека означава богата смес, съответно висок разход на бензин. След като на газ го няма приемам че не гори масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, дивак. Ква тая тема бре? Газ. Бензин. И туй то. А горивото на печките и Беларусите? А тия, дето карат тедеита и секви други дета и дита? Нас за ора немаш ли ни? Пусна си питането и ни тури у публиката - аре у лево по въпроса, тия с нафтовите печки да само да четат, да мълчат и да си слушат шТракалниците. smile011 Не съм съгласен. :smt0344 smile168

Ха-ха-ха,паднах от смях,просто си Ви представих как колегата pow и още много/много колеги с ''печки'' седнали настрана и слушат дискусията отностно проблемите газ/бензин, и от време на време вдигат ръчичка да попитат за нещо,а колегата C2H5OH им се кара и им казва само да слушат. smile004

Сега сериозно,да няма обидени,а? Това е интересна тема и няма нищо лошо да се говори по нея.Не всички можем да си позволим да караме Disel. smile027

Aз също паля на бензин,покарвам 1км и в движение превключвам на газ.Ама и много зависи с каква газ се кара,но това е друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята 105-ца пали така, като я запаля на бензин работи супер зле, като някакъв трактор, обърна на газ-ведната мога да я поизфорсирам леко-оборотите са стабилни и колата си върви все едно е загряла-просто супер. Обаче понякога като прехвърля на бензин и дори не мога да потегля без смукач-колата си държи обороти на празен ход, но в момента в който натисна газта и угасва. Явно нещо се затлачва в карба, (или инжекторите) и е хубаво да се кара и на бензин, ама лятото няма смисъл :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PRR - Прав си Пепи, но пък аз вече 40к само на газ. Палех на бензин миналата зима за не повече от 2 седмици, когато беше под -10. В общи линии около 0 до -5 си паля на газ. Преди Шкодата така 5 години си карах Кадета и така го и продадох. Па де да знам.

@Оги - Отзад напред - Да, масло не гори (т.е. харчи ама сравнително малко). Направило ми е впечатление обаче, че в момента, в който позагрее, т.е. поотвори смукача (при второ трето форсиране) и оборотите си идват на място. Нали има там един жигльор ли е, клапан ли е - включва се в тока. Ама при мен е изключен. Ако го включа колата гасне и нема палене. Да не би от това нещо да е. Питах, разпитвах какво е това, каква му е ролята, защо при мен е изключено, ама нещо май не получих смислен отговор и си го оставих изключено.

И моята 105-ца пали така, като я запаля на бензин работи супер зле...Явно нещо се затлачва в карба, (или инжекторите)...
Малеййй!!! 105-ца с инжектори smile035 Ама при мен го прави само като я запаля на студен двигател. После, като загрее работи перфектно на бензин.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малеййй!!! 105-ца с инжектори Ама при мен го прави само като я запаля на студен двигател. После, като загрее работи перфектно на бензин.

Имах предвид, че и при автомобили с инжекцион може да се получи същото, ама както съм го написал :oops: smile091

Цената на газта се вдига, бензинът поевтинява, май ще се кара на бензинец и яко ръчка smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питането е ......., та реших да го приобщя към празните мисли.

 

ТАка, така.....за кратко да ме няма и започва да се разграбва интелектуалната ми собственост върху "Празни Мисли"....

Очаквай скоро среща с адвоката ми!!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.