Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

за проекти ли е смених си гумата,спойлера, фара?  

33 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Публикувано

Като гледам в Проекти много коли, дето са за раздел тунинг се намъкнаха там, та да питам за там ли са или за тунинг? Менках си спойлера, гумата. Препръснах е и нещо подобно или сложих щора. Според мен проект значи много повече. Примерно съборих колата и почнах от буква А. Мисля, че са малко колите достойни за тоя раздел.

Публикувано

Малко е трудно да се разграничат нещата,но определено, частичните подобрения са си за тунинг (оптичен/силов) раздела! Поне такова е моето мнение. smile159

Публикувано

Усещам те на къде биеш............. smile049

Остави ги да си снимат,нали нещо трябва да се прави. smile175

Ти какво направи с твоя проект?

Публикувано
Усещам те на къде биеш............. smile049

Остави ги да си снимат,нали нещо трябва да се прави. smile175

Ти какво направи с твоя проект?

 

Въпроса е принципен. Все едно да ям лайна за форумски суб дето е велик и го намирам като ерка на 11-ка. Направо е смЕх и жената ме пита кво му снимаш, ама няма как.

Публикувано

Проект на нова шкода не може да има за да има проект трябва да има ръжда. Другото е тунинг или сам се справих.

Проект на фабия, октавия може да е в някакви изключителни случаи, ако на човека му е щракнало да си тикне мотора отзад примерно и тогава нямаме реална промяна на показателите на автомобила тоест не е тунинг ми е проект.

Проект е ако някои е чукнал 300 000 ,400 000, 500 000км. Гледах в Youtube - Fabia TDI 500 000 Project

Публикувано

Когато сменях двигателя на рапида и аз се чудех къде да го пиша дали в ПРОЕКТИ или в ТУНИНГ, погледнато чисто технически си е силов тунинг, ма темата се разви и в други насоки.

 

Та може да се помисли по темата и да се напишат едни правил кое влиза в Тунинги кое в Проекти

Публикувано
Малко е трудно да се разграничат нещата,но определено, частичните подобрения са си за тунинг (оптичен/силов) раздела! Поне такова е моето мнение. smile159

 

не са за там - за Сам се справих са. Там вече никой нищо не пише... всички проектанти станаха.

Публикувано

Ами преди време си говорехме с един приятел, че ще си правя ъпгрейд на компютъра и той ме попита:

- Ъпгрейд прави ли се или се купува?

Та, все си мисля, че когато купуваш/продаваш едно нещо - това не е никакъв проект. Така мислят инженерите и техническите лица. На обратното мнение са търговските и контактните лица - за тях всичко е проект. Да продадем на Пешо 2 кила домати или да купим кантонерка(какво ли беше това) - все е проект. smile035 smile048

Публикувано

Разделете ги-реставрация на ктар кошник в сток състояние и визуални и силови подобрения-и двете в раздел проекти

какъв проблем има толкова???

На някои не им е интересно как някой си боядисал пода на багажника,а на други че някой си сложил спойлерче...

Публикувано

А защо не раздел "подобрения"?(когато става въпрос за нови коли)

Подраздел "силови подобрения" и подраздел "визуални подобрения".

 

Раздел "Възстановяване(Реставрация)". (точно в този си смисъл- да възкръсне като феникс)

 

и не на последно място(аз бих го сложил най-отгоре като важни)

Раздел "Възстановяване с подобрения"(когато става въпрос за коли като DEVIL-чето на Анастасчо) :smt017

 

Лек ден!

Публикувано

Малко е спорен въпросът. Естествено че "Смених си гумата", "Турнах си халогени" и "Имам сини крушки" не е за Проекти. Но от друга страна след развитието дори и на тунинга (силов и оптичен) на една кола и тези неща с гумите и халогените понякога имат значение. Наистина по-голямата част от колегите са се занимали основно със силов и оптичен тунинг, но мое мнение, че развитието на самия тунинг е започнат от А, въпреки че не е както казва Ванката "Съборих колата". Този тунинг изисква доста време, нерви, умения и най-вече финанси, които не всеки ги има. А това прави автомобилите уникални. Уникални включително и за това, че са единствени и няма повтаряемост. Във всеки един автомобил са хвърлени много усилия и мерак и всеки един е отделил много от личното си време. За това си мисля, че дали ще е силов, оптичен, силов и оптичен тунинг или "Съборих колата и почнах от буква А"... фактът, че има замисъл, този замисъл е осъществен и продължава да се допълва си е проект.

 

Лаик съм в тези работи, но това е моето мнение. Четените теми в "Проекти" до сега ми допадат и определено научих доста неща.

 

П.П.- pigof и под раздел и под под раздел и накрая smile090 Много точно и ясно си е казано:

Проекти

Подобрения/реставрация - цялостни проекти.

Може би единствено / и - да се заменят с , и ще стане Подобрения, реставрации, цялостни проекти

Публикувано

smile001

Нали темата е "Дайте мнение за естеството на Проекти"?Нали?

Еми аз дадох. smile004

 

П.П. Ако се запази сегашното положение ще стане като в раздел Продава, там два часа неможеш да прегледаш само отделните обяви за автомобили и се налага да ровиш из всякакви други разни дето се продават, та и тук така ще стане и ако някой проект се забави във времето и не се коментира той естевствено отива доста назад измежду всякакви други НЕпроекти.... :smt0344

Публикувано

Аз също съм за това да има раздел "подобрения" и там всеки да сподели как и с какво е подобрил визията или нещо друго.А разделите "проекти" и "тунинг" да си останат,но темите в тях наистина да отговарят на раздела.

Публикувано
Ами преди време си говорехме с един приятел, че ще си правя ъпгрейд на компютъра и той ме попита:

- Ъпгрейд прави ли се или се купува?

Та, все си мисля, че когато купуваш/продаваш едно нещо - това не е никакъв проект. Така мислят инженерите и техническите лица. На обратното мнение са търговските и контактните лица - за тях всичко е проект. Да продадем на Пешо 2 кила домати или да купим кантонерка(какво ли беше това) - все е проект. smile035 smile048

 

Това е истината - "проект" е много разтегливо понятие и хората често се подвеждат. Може би трябва да има отделен раздел посветен на ретро колите и реставрацията им, който да обедини вече твърде слабо активните отделни раздели за старите модели шкоди, излезли от ежедневна употреба... поне това беше идеята, която ми сподели Ванко на лично и аз я подкрепям. А всякакви модификации и подобрения - от отделно фарче, спойлерче или турбо-охлювче до "пълната промяна" на една сток машина според мен по дефиниция са си за раздел Тунинг.

Публикувано
Проект на нова шкода не може да има за да има проект трябва да има ръжда. Другото е тунинг или сам се справих.

Проект на фабия, октавия може да е в някакви изключителни случаи, ако на човека му е щракнало да си тикне мотора отзад примерно и тогава нямаме реална промяна на показателите на автомобила тоест не е тунинг ми е проект.

Проект е ако някои е чукнал 300 000 ,400 000, 500 000км. Гледах в Youtube - Fabia TDI 500 000 Project

А това за кой раздел е-сам се справих сигурно

viewtopic.php?f=44&t=11192&start=0

много е разтегливо

и освен това някои теми в проекти са толкова много страници ,че човек не може да ги разгледа

трябва да се направи раздел специален в който да са посочени промените нагледно и без коментари,а на друго място за същата кола да се направи тема за колата за текущи въпроси и коментари защото се НАЛАГАТ

Публикувано

Това е ремонт, за сам се справих. Блъсната кола се ремонтира

Публикувано

и освен това някои теми в проекти са толкова много страници ,че човек не може да ги разгледа

трябва да се направи раздел специален в който да са посочени промените нагледно и без коментари,а на друго място за същата кола да се направи тема за колата за текущи въпроси и коментари защото се НАЛАГАТ

 

за това си има галерия ;)

Публикувано

Ванката нямаше търпение и пусна тема :D

Въпроса, който така обстойно се дискутира в тази тема, има елементарни и най-вече логични отговори:

- Раздел "Проекти" беше създаден за хора, които реставрират или правят от нищо нещо. Пример - Хашек и т.н.

- Раздел "Оптичен и силов тунинг" беше създаден за хора, които доразвиват визуално и/или силови автомобилите си. Пример - Сами, Искрен, esto, Коко, Анастас и т.н.

 

Размиването и разминаването се получи, според мен, най-вече от това, че всички гледат на темата си като на проект. Да, тя наистина е проект, но насочеността й не би следвало да се бърка със заглавието на раздела "Проекти". Тук известна вина, може би, нося и аз - вместо "Проекти", раздела можеше (и все още може) да е "Реставрации". С други думи, теми свързани със силови и визуални подобрения трябва да са в съответния тунинг раздел и нищо не пречи те пак да са озаглавени "Проект ХХХ", нали?

 

И не на последно място. В описанието на раздел "Проекти" има "реставрации", което както и да го сучем няма нищо общо със силов тунинг.

 

И друго. Примерно имаме някой с ръждясала 120-ка. Човека иска да я стегне, да й върне първоначалния облик, да я пръсне с нова боя и т.н. Темата е за раздел "Проекти". Но в последствие същия човек решава, че иска да сложи по-мощен мотор, да раздуе калници и т.н. - втората част от темата е със съдържание за тунинг раздела. Решението е много просто - собственика моли админ, глобален мод или мод на първия раздел и темата отива в тунинг раздела.

 

Може би на пръв поглед нещата изглеждат объркани, но според мен не е така. И целта е да има повече прегледност. Съгласете се, че когато някой нов член посети форума и не познава никой от вас, вижда раздел за реставрации и се кефи, че ще разглежда как някой от ръждясала 120-ка е направил една лъскава кола, но в следващия момент, вместо това, се натъква на колите на Исята, Коко и т.н.

 

И за финал. Никой от собствениците на нови/стари тунинговани коли няма да загуби нищо от темите си. Просто всички трябва да отидат в тунинг раздела. И нещата ще се наредят.

Публикувано

Съгласен съм с Michelle! Като чуя думата Проект си представям нещо мащабно. Нещо,което се започва от нулата.Пример - vankovarnata и неговата "ерка" в момента. А дали Подобренията са наистина подобрения, това може да го каже само този,който си мисли,че са такива. За други може да е влошаване или загрозяване!/въпрос на предпочитания/ Затова предлагам думата"Подобрения" да отпадне.

Публикувано
..., раздела можеше (и все още може) да е "Реставрации". С други думи, теми свързани със силови и визуални подобрения трябва да са в съответния тунинг раздел и нищо не пречи те пак да са озаглавени "Проект ХХХ", нали?

...

 

Юли,

:smt017 И за да няма повече грешки предлагам да преименуваме раздела на "Реставрации". Така на всички ще е по-ясно за какво става дума.

 

Поздрави

Публикувано

Юли е обсолютно прав.Аз моята кола си я пуснах в ТУНИНГраздела,но в последствие Коко и Миро решиха да я преместят в проекти.Тунинг поект!Просто трябва да се разделят

Публикувано

Пепи, тази тема се следи от хората. Предлагам да оставим нещата, каквито са в момента, още 2-3 дена, да могат хората, които не са прочели да го направят и да видят защо се налага местене на теми и преименуване на раздел.

 

Към всички, които са пуснали тема за тунинг в раздел проекти - не мисля, че с нещо ще се промени, като преместим темите ви в тунинг раздела. Е, освен, че той ще започне да бъде по-посещаван. Надявам се да разбирате къде е грешката и защо Ванката е прав.

 

Сами -> :smt017

Публикувано
...

 

:smt017

Публикувано

За мойта тема в раздел Проекти оставям на админите да преценят за къде е :) От една страна се реставрира колата, от друга се сменя двигателя с друг и леко се тунингова. Където и да преместите темата няма да се сърдя smile001 . Даже от началото мислех да я сложа в раздела с Рапидите и Ер-ките.

 

Поздрави

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.