Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Колеги моля за малко повече инфо за термостатите на skoda octavia. От снощи забелязах че след 10 мин. каране в София *градско* не загрява повече от 65-70 градуса , а при работа на праз. ход температурата на двигателя пада и до 50 градуса. Явно термостата е заминал!!!!!!!!!!!!!

Въпроса ми е има ли разлика в термостатите на различните двигатели. Моята SKODA e 1.9TDI 105 к.с. 2006г.Лесно ли се сменя и ако някой има представа приблизителната му цена. В този студ да нямаш хубаво парно е много кофти, а и колата сигурно че харчи повече. Дали че се справя със смяната му , или да бягам в сервиз!!!!!

 

Благодаря предварително на всички за мненията и съветите!!!!!!

Публикувано

Не вярвам да е от термостата . Просто е много студено . Дори загряла кола (90') да оставиш на място със слабо работещо парно пак ще изстине...Еле пък дизел ... :)

Слагай си температурата на "HI" и да е загаснала лампата на ECON ( ако си с климтроник) за да се включва калорифера - друго спасение няма ...

Публикувано

Точно щях да питам в друга тема - климатикът ТОПЛИ ли?

Публикувано

Не е от термостата, и при мен е така, всичли ТДИ са така загряват само ако колата се движи, на място не, а карането в София е 20% движение, 80% работа на двигателя на празен ход

Публикувано

Определено топли.

Публикувано

При околна температура над 5 градуса колата много бързо достига до 90 градуса и проблеми няма.

Що така са я преоразмерили тогава тия пичове!!!!!!!!!!!!!

Колко време трябва да я карам при -10 градуса за да загрее до 90градуса!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Публикувано

А за климатроника определено смятам че си върши работата добре.

Ето сутринта при -13' на втория километър при пуснат климатик започна да духа затоплен въздух!!!!!!!!!!!!

Публикувано

Както пишеше в енда друга тема (не ми се търси сега) тези с климатроник имат подгряващи свещи в отоплителната система (не тези подгряващите при запалване). Така че като се пусне климатроника те загряват и след 1-2 минути вече започва да духа леко топло дори и при студен двигател.

Поздрави!

Публикувано
Както пишеше в енда друга тема (не ми се търси сега) тези с климатроник имат подгряващи свещи в отоплителната система (не тези подгряващите при запалване). Така че като се пусне климатроника те загряват и след 1-2 минути вече започва да духа леко топло дори и при студен двигател.

Поздрави!

Всички дизелови О2 имат КАЛОРИФЕР, както колегата Димон е написал по-горе, независимо от това дали са с климатроник или с "врътки".

 

В този студ да нямаш хубаво парно е много кофти, а и колата сигурно че харчи повече.

В този студ, колега, за да имаш хубаво парно колата трябва да ти харчи много повече, защото за да има топло, нещо трябва да изгори - например нафтичка.

Поздрави и smile187

Публикувано
Всички дизелови О2 имат КАЛОРИФЕР, както колегата Димон е написал по-горе, независимо от това дали са с климатроник или с "врътки".

Стеф, какво имаш предвид под "калорифер"?

Публикувано
Всички дизелови О2 имат КАЛОРИФЕР, както колегата Димон е написал по-горе, независимо от това дали са с климатроник или с "врътки".

Стеф, какво имаш предвид под "калорифер"?

електрическа печка за повече инфо тук viewtopic.php?f=46&t=11693&hilit=%D0%B5%D0%BB+%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%B0

Публикувано
Както пишеше в енда друга тема (не ми се търси сега) тези с климатроник имат подгряващи свещи в отоплителната система (не тези подгряващите при запалване). Така че като се пусне климатроника те загряват и след 1-2 минути вече започва да духа леко топло дори и при студен двигател.

Поздрави!

моята няма и климатик и пак има свещи за подгряване на охл. течност

Публикувано
Както пишеше в енда друга тема (не ми се търси сега) тези с климатроник имат подгряващи свещи в отоплителната система (не тези подгряващите при запалване). Така че като се пусне климатроника те загряват и след 1-2 минути вече започва да духа леко топло дори и при студен двигател.

Поздрави!

моята няма и климатик и пак има свещи за подгряване на охл. течност

за топлите страни не се правят със свещи за подгрев на антифриза към парното

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.