Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нови тролейни маршрути и нови тролеи "Шкода" за София


РусенскоВарено

Recommended Posts

http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2795791

 

И едно клипче на Шкода тролей с дизелов двигател: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много умно!!! Ше внасяме трамваи "нов внос" на по 30 - 40 год. от ГДРто и тролеи по 1 милион Лева от Чехия а ТРАМКАР и работещите в него кучета ги яли ](*,) ](*,) ](*,) щот в България никога не са се произвеждали трамваи, а напоследък и тролеи.

Ей аман от тая корупция!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Mдаа, и аз ще съм от щастливците, дето ще ползват милионерските Шкода-лимузини 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

](*,) ](*,) История на трамвайния завод

...През 1936г. се слага началото на българското трамвайно строєне в Главна техническа работилница, с построяването на първите български двуосни трамвайни мотриси...

Като чета цялата история на трамвайния завод оставам изумен от някои решения на общината. При наличие на модерните технологии в този завод ние ще купуваме рециклирани трамваи от 1954 г. и тролеи за по милион лева. Пълно безобразие!!! :smt0344 :smt0344 С какво теози трамвай:

901.jpg

или този трамвай

703.jpg

са по лоши от германските, които са същите. Е да, не са германски, а са си наши. Но не! Ние ше купуваме същото от Германия. Няма да си подпомогнем родното производство. Аман вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
] С какво теози трамвай:

или този трамвай

са по лоши от германските, които са същите. Е да, не са германски, а са си наши. Но не! Ние ше купуваме същото от Германия. Няма да си подпомогнем родното производство. Аман вече.

 

Колега, не знам кой набор си, но аз лично си спомням като дете последните дни на въпросните "Комсомолец" и "Космонавт" - абсолютни архаични брички с модерен дизайн за времето си. Немските "набори" по линия 22 са на светлинни години напред като изработка, комфорт и сигурност. Самият факт, че от българските не е останала и една бройка в движение говори за качествата им. За съжаление нивото на трамвайната ни промишленост не е мръднало от 70-те години особено. В момента се ползват по-съвременни модули, но новите ни трамваи не изглеждат по-модерни или по-тихи от немските от 70-те години... единствено вратите не се затварят с характерния трясък. Спирачките са все така зле, особено в сравнение с мотрисите Шкода, и издават нечовешки звук все едно мотрисата спира с пясък. Наливането на средства в подобна архаична продукция ми се струва безумно. Да вземат да купят лиценз за модерна мотриса от Сименс или Шкода и да я правят у нас - това да!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Абе тия гърци тролей не са ли виждали. smile091 Жалко за тролея сега ще го наплескат с четката и хайде, а пежото ще го боядисат като ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.