Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

DSG или ръчна ?


patilan

Recommended Posts

предлагам на Междене да направим теста със 2 еднакви коли едната с дсж ,а другата с ръчна.Нямате шанс,само поради факта че сменя доста след максималната мощност на дв.

 

На срещата няма да мога да дойда, но в рамките на София съм готов да проверим с ръчно 1.9TDI, без подобрения, разбира се. Но от сега ти казвам, че ръчката няма шансове - пробвано е, дори колегата беше с лифтбек - ужким малко по-леко купе smile021

 

DSG сменя над максималния въртящ момент само на спортен режим. На D държи колата в максимални нютонметри и според мен тогава дава най-добра динамика от старт на място, а не на S.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо-НА СПОРТЕН ИЛИ НА ДИРЕКТЕН РЕЖИМ СИ СМЕНЯ НА ЕДНАКВИ ОБОРОТИ!!!!-толкова си карач и ти smile091 срам че имаш такава

второ-за сменянето по бързо-аз сменям по бързо и освен това мога и да сменям без да връщам газта ако трябва smile001

трето -кутията в Поршето-НЯМА НИЩО ОБЩО С ТАЗИ В Шкодата smile091

четвърто-на 400 метра нямате шанс изобщо

но изобщо защо трябва да се сравняват за драг на 400м-не е това целта на дсж-то тоест да дава по добро време на 400м-просто няма шанс

не ми се спори повече,но се дразня защото е пълна простотия това дсж

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DSG сменя за 8 msec (само при последователни предавки, без значение от посоката нагоре/надолу), което е абсолютно непостижимо при ръчни скорости.

Най-бързите майстори на ръчната ще сменят за не по-малко от 80 msec (също при последователни предавки, и то само отдолу нагоре).

По принцип, това че на 4300 оборота мощността е спаднала спрямо максималната не е проблем, важното е, че все още е по-голяма от мощността налична след превключване на по-висока предавка.

Специално за 1.9TDI оборотите за смяна са около 4300-4400.

Отделно, че по-високата предавка е и по-директна, което намалява динамиката на ускорение.

При гонка не е важно да се държат оборотите около максималния въртящ момент, а около оборотите на максимална мощност (и под, и над тях).

---

Нормално е и това, че в нормален режим има забележки към динамиката - приоритетната цел е икономия на гориво.

Нали за спортни цели си има спортен режим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според зависи.....,в града съм за DSG,извън него,особено в планината и то зимата,съм за ръчна....! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На драг DSG-то определено има предимство. Но до там. "Умната" електроника няма как да знае, какво точно мислиш да правиш и най-бруталното сменя нагоре/надолу само според оборотите и положението на газта. И ако си настъпил колата до ръба на възможностите и отнемеш малко газ в завоя.... завършваш в канавката! Евентуално DSG в ръчен режим ... Ама тогава за какво да дам ХХХ пари за нещо което няма да ползвам?

 

А относно разхода - абе смея да твърдя, че ако не изкарам по-добър, то поне няма да ми е по-лош! Еле пък в града!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според зависи.....,в града съм за DSG,извън него,особено в планината и то зимата,съм за ръчна....! :)

Ето, адаша си го каза най-добре. Напълно съм съгласен. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ги гледайте тези данни,реално си връща газта електрониката-АКО СМЕНЯ ЗА 8 МИЛИСЕКУНДИ ПРИ РАЗЛИКА ОТ 500 ОБОРОТА МЕЖДУ ПРЕДАВКИТЕ ЗНАЕТЕ ЛИ КАКВИ УДАРИ ЩЕ СЕ ПОЛУЧАВАТ

Тези милисекунди са само на теория,иначе не сменя по-бързо от възможностите на нормалната.Но пък какъв е смисъла нормалната да я блъскаш толкова,след като с нея можеш ТИ да прецениш и решиш кога да смениш и следователно ще си по бърз и по адекватно реагиращ в пътната ситуация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-реалистично е да е 80 мс, до 8 мс щракат контактите на релетата в електрониката...

Но е факт, че е супер трудно да се получи същото време за смяна с ръчни скорости. Трябва да си много добър с лоста и подаването на междинна газ smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата си има предимствата и недостатъците, всички знаем и всички избираме различно. За това надявам се да бъда максимално обективен като кажа, че при 2.0TDI бих избрал каквото има, но примерно при 1.9TDI бих търсил с DSG на първо място заради 6-та предавка. Наречете ме предубеден или както пожелаете, но както вече казах за мен от 1.4л кубатура нагоре, без значение дизел или бензин, без значение колко конски сили/въртящ момент, всичко с 5 скорости е шит по отношение на overal performance, пък ако щете включително и разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си много добър с лоста и подаването на междинна газ smile009
това да не е Газка smile091

Ааа, и двойно амбриране си трябва! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.