Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за обтягаща ролка


dekata

Recommended Posts

Става въпрос за обтягащата ролка на пистовият ремък.Когато е студено ремъка свири яко.Това продължава докато подгряват свещите.След това спира.Забелязах,че ролката се мести на ръка- на долу,на горе.

116248334484139464712714346923FmfjNshGawk26ajrZ9J.JPG

Тук във форума разбрах,че не трябва да е така.Смених ролката,но се оказа,че това местене си го има пак,освен това ремъка постоянно свири макар и слабо.Някой може ли твърдо да ми каже,нормално ли е това,и ако не е ,къде ще е проблема.Другото е как да разбера дали старата ролка е разбита,защото на мен ми се вижда наред :-k Лагера не ронка и си е стегнат,но може и да греша.

15783686166149670751271434697HFG2FBboajq7oH3mbKvE.JPG

Моля да коментират само запознати колеги,а не да се получава-аз познавам един който е приятел на друг,който е сменял такава ролка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разрових се набързо в нета.Че е скъпа разбрах веднага :D Но четох за разни загуби на центровка,трудно палене т.н.Моята пали винаги от раз и работи като часовник :-k А свиренето е от откакто съм я купил-от 4год.Как да разбера дали наистина е от нея?Бегачка,не поставям под съмнение знанията ти,но нали разбираш,че не мога да се хвърля да сменям нещо доста скъпо без да съм сигурен. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма да ти губи центровка от това че свири

за центровката е друга тема не ми се обяснява сега а и не те касае в случая

бележи си демпфера с един перманентен маркер по цялата широчина на лицето му

запали да посвири малко и виж дали се е разместил маркера спрямо външната и вътрешната част -така ще си сигурен дали е от него-елементарно :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип ,когато приплъзва ремък към шайба ,се чува свистене.Освен това което ти препоръча колегата,вземи колофон и хубаво натъркай ремъка от страната от която се допира до обтягащата ролка и виж дали има резултат.Ако спре свистенето,това значи ,че е слабо притягането или лагера на притягащата ролка има съпротивление във въртенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ходил съм не един път.Всеки се чуди и никой до сега не е споменал тази шайба.Може би защото свиренето е за кратко и като я закарам не се чува.Трябва да я оставя в сервиза и сутринта да я чуят,но все не остава време ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.Това е старата,която се оказа,че е здрава.Заради това местене нагоре и надолу си мислех,че е разбита.Но майстора ми каза,че при двигатели с повече ролки на ремъка така трябва да се мести,защото е на люлка.Повече ролки в смисъл на динамо,климатик и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж също дали динамото ти е с фрайлайфна ролка и дали тя работи!!!!-ако при работа на празен ход обтяжната мнага подскача

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих както ми каза-демпферната шайба ще е ](*,) Тва чудо може ли да се ремонтира или само ново.Втора ръка ще е баси и ролетката.Четох,че ги лепяли със силикон някакъв :-k Помагайте момчета smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето за това става въпрос,нали така

 

1804988665907631981271595177LQSuAbtXt5t718YG6UYt.JPG

 

Вижда се червеният маркер как се е разминал :evil:Имам и един друг въпрос.Нормално ли е двата белега на тази ролка на ангренажният ремък така да се радминават

 

203409957113846150961271595736hEbV1S3LhPe1gpk9Msah.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел сменя такава демпферна шайба на Зафира-300лв.Обикновено колите с климатик ги имат.Аз сненях обтягащата ролка щото ми играеше ремъка, лагера беше разбит ,но тя е бял кахър в сравнение с тебе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите :D Ако ми кажете и коя е тази шайба :oops: Вижда ли се на снимката?

 

Кажи още колко пъти да ти благодаря и ще го направя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите :D Ако ми кажете и коя е тази шайба :oops: Вижда ли се на снимката?

 

Кажи още колко пъти да ти благодаря и ще го направя ;)

това е много отдавна :lol: smile175

за за другата шайба ,която е на помпата----не се притеснявай,ако реално с толкова се разминават белезите изобщо няма да запали...явно са сваляли помпата някога или не си видял нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря пак,и пак,и пак smile126 smile027 smile159

 

Сериозно,пич това свирене ми късаше нервите 4 зими(защото свиреше само зимата).Благодаря,че ми помогна да открия проблемната шайба :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да знаеш че тези шайби са по грамаж-да не си купиш първата която ти дадат в магазина.....ще има вибрации

ако примерно ти дадат за 1.8 моно-има опасност да ти се разбие чопа на кол.вал и после може да имаш големи главоболия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да питам нещо...Мой приятел работи в Англия.Споделих му за моя проблем с демпферната шайба.Иска да потърси там,но не знае какво точно да търси.В смисъл на английски как е или нещо по някакъв номер да търси :-k Някой може ли да помогне smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.