Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте колеги.

Имам проблем с мотора на парното, много често когато е на първа или втора степен се включва на максималната степен само.

Много е неприятно.

Посъветвайте ме къде в София може да го отремонтирам.

Устройват ме и предложения за закупуване на същото втора ръка, тогава мога и сам да си го сменя.

Публикувано

Ама това няма да е от мотора а най-вероятно от ключа.Търси авто електро техник и той ще разбере от какво е.

Публикувано

Ако става въпрос за Фелиция,не е е от ключа,а от съпротивленията,които са за 1ва 2ра и 3та степен.Те са в един общ блок,вади се лесно,отзад от дясната страна е като гледаш корпуса на парното отпред.В него влиза широка черна букса.Вади се тоя блок и се шунтира(окъсява)термозащитата,щото не прави добър контакт и от там почват проблемите.Като го разглобиш,ще ти стане ясно какво да направиш,но ако не си на ТИ с техниката,дай на някой по-вещ в нещата!

Забравих да кажа-въпросния блок не се продава по магазините,поне из Варната,питал съм!

Публикувано
Ако става въпрос за Фелиция,не е е от ключа,а от съпротивленията,които са за 1ва 2ра и 3та степен.Те са в един общ блок,вади се лесно,отзад от дясната страна е като гледаш корпуса на парното отпред.В него влиза широка черна букса.Вади се тоя блок и се шунтира(окъсява)термозащитата,щото не прави добър контакт и от там почват проблемите.Като го разглобиш,ще ти стане ясно какво да направиш,но ако не си на ТИ с техниката,дай на някой по-вещ в нещата!

Забравих да кажа-въпросния блок не се продава по магазините,поне из Варната,питал съм!

Това ли е онова всъщност, което е реостат? Не е ли опасно да се шунтира термозащитата ако проблема произхожда от там? Питам, че имам същия проблем.
Публикувано

ето Ви снимки на въпросния реостат :

018432598.jpg

018432591.jpg

018432595.jpg

 

а дали е безопасно/ безпроблемно да се шунтира - не мога да кажа, нека по-вещите да споделят. По принцип съм ЗА смяната на такива елементи с нови / когато се скапят и стига да се намират де /

Публикувано

Оказа се реостата както казаха колегите по нагоре.

Позачистих го моизправих реостатите, понаместих защитите и сега работи нормално.

Лошото е че първо ме заблуди че не е тя та свалих таблото да се добера до копчетата за парното.

Хубавото е че посмених изгорели крушки на таблото но след слагането му явно от голямото премятане отново има изгорели, пак ще е борба да го свалям.

Поздрави.

Публикувано

Чак да е опасно да се шунтира защитата не бих казал...по скоро е нездравословно за моторчето,защото ако по някаква причина се затормози или затегне,ще изгори директно!А си е бая цифра новичко...Но ако се преглежда/преслушва периодично смятам,че няма да има проблеми.Просто механизма е такъв,че втулките на моторчето се набиват с прах и мизерии и почва да се зори,ако не се почиства и смазва.

И все пак,най-доброто решение си остава елемента да се замени с нов(ако се намери),както каза Ивака ;) И аз не знам точното име на тоя блок,но ще отправя лека забележчица-не го бъркайте с реостат!Реостата също е съпротивление,НО регулируемо 8)

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.