Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шел или Кастрол?


Recommended Posts

При мен,докато колата беше лизингова,винаги и слагаха Шел,един път по изключение-Кастрол.Шел-а не го пипаше,въобще!От Касттрол-а ми изгори над половин литър!

Аха, точно твоето мнение се потвърждава с мнението на колегата " evin ", че шела не го харчи така като кастрола. Ще сложа и аз този път шел, защото колата е лизингова и нямам други алтернативи до средата на другата година. Само колега, напиши какъв шел си слагал, за фикс. или пром. сервиз. интервал през време на лизинга. :)

колега това че е лизингова нищо не значи,аз на мойта само първите 2 смени ги правих в ет,от там на сетне ходя само в сервиза на БЕГАЧКАТА

вече сам на 272000км и нямям никакви проблеми-все пак това е ШКОДА

вече карам с ЛИКИ МОЛИ и сам още по доволен

само виж -колата е такси и не я спирам(само когато гледам Ф1),тези км съм ги навъртял за 4г smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Намерих един много интересен и много смущаващ тест на масла:

 

http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf

 

Тестовата установка е въртяща се ролка, потопена в баня от тестваното масло, върху която се притиска статична стоманена ролка с постоянен натиск от 34 кг. При 34 килограма натиск масленият филм се запазва при всички тествани масла. Тестът се състои в добавяне на 1 килограм върху тези 34 при които маслата вече започват да губят филм и металите започват да се трият буквално на сухо.

 

Ако се aбстрахираме от факта, че тестът е платен в полза на американските масла, смущаващите моменти са:

 

1. Прехвалените европейски масла Mobil 1 0W40, Shell Helix Ultra 5W40, Fuchs Titan Supersyn, Motul 8100, Elf Excellium GP, Castrol Formula R 0W40 при 35 кг натиск губят маслен филм и спират да "работят". Износването при тях е изключително голямо :-k

 

2. Незнайните американски масла Royal Purple и Penrite демонстрират уникално добри смазващи способности при 35 кг натиск, отнасящи всички прехвалени европейски масла. Valvoline Durablend 10W40 също показва много добри резултати, малко по-лоши от горните 2 масла :^o

 

3. По-ниският клас масло Mobil Synth S 10W-40 бие прехваления висок клас Mobil 1 0W-40 като здравина на масления филм smile012

 

Тестът е доста "дърводелски" като установка и демонстрира единствено здравината на масления филм на молекулно ниво. Другите ценни характеристика на едно масло не са засегнати в теста - почистващи характеристики, температурни характеристики, вискозитет и дълготрайност.

 

Специално за Valvoline се присетих, че е основен доставчик на масло за NASCAR.

 

В този ред на мисли - някой случайно да внася в България масла Royal Purple и дали случайно отговарят на някакви VW сертификати? По форумите намерих доста положителни мнения за въпросното масло и явно е някаква много сполучлива разработка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах им сайта на въпросните Polytron... добро портфолио без много техническа информация. Някой да е карал с такова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Десетки мои познати карат с това масло, също и доста фирми със стотици автомобили...

В Орландовци имат стенд за тестване на масла, работи по същия начин с натиск върху лагер.

Работят и с масла на клиента, всеки може да си занесе мостра (може и отработено) за тестване.

Не ми се иска да пиша повече, защото една такава тема ми я заключиха преди време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно. А какво производство е това масло? Като държава, компания, екип?

Отговаря ли на VW сертификати?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Произвежда се в САЩ от Eptech Corporation.

Доколкото знам, няма издаден VW сертификат.

Има максимални спецификации по API, ACEA.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих един много интересен и много смущаващ тест на масла:

 

http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf

 

Тестовата установка е въртяща се ролка, потопена в баня от тестваното масло, върху която се притиска статична стоманена ролка с постоянен натиск от 34 кг. При 34 килограма натиск масленият филм се запазва при всички тествани масла. Тестът се състои в добавяне на 1 килограм върху тези 34 при които маслата вече започват да губят филм и металите започват да се трият буквално на сухо.

 

Ако се aбстрахираме от факта, че тестът е платен в полза на американските масла, смущаващите моменти са:

 

1. Прехвалените европейски масла Mobil 1 0W40, Shell Helix Ultra 5W40, Fuchs Titan Supersyn, Motul 8100, Elf Excellium GP, Castrol Formula R 0W40 при 35 кг натиск губят маслен филм и спират да "работят". Износването при тях е изключително голямо :-k

 

2. Незнайните американски масла Royal Purple и Penrite демонстрират уникално добри смазващи способности при 35 кг натиск, отнасящи всички прехвалени европейски масла. Valvoline Durablend 10W40 също показва много добри резултати, малко по-лоши от горните 2 масла :^o

 

3. По-ниският клас масло Mobil Synth S 10W-40 бие прехваления висок клас Mobil 1 0W-40 като здравина на масления филм smile012

 

Тестът е доста "дърводелски" като установка и демонстрира единствено здравината на масления филм на молекулно ниво. Другите ценни характеристика на едно масло не са засегнати в теста - почистващи характеристики, температурни характеристики, вискозитет и дълготрайност.

 

Специално за Valvoline се присетих, че е основен доставчик на масло за NASCAR.

 

В този ред на мисли - някой случайно да внася в България масла Royal Purple и дали случайно отговарят на някакви VW сертификати? По форумите намерих доста положителни мнения за въпросното масло и явно е някаква много сполучлива разработка.

ти за фюлерин на бардал чувал ли си?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...
Намерих един много интересен и много смущаващ тест на масла:

 

http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf

 

Тестовата установка е въртяща се ролка, потопена в баня от тестваното масло, върху която се притиска статична стоманена ролка с постоянен натиск от 34 кг. При 34 килограма натиск масленият филм се запазва при всички тествани масла. Тестът се състои в добавяне на 1 килограм върху тези 34 при които маслата вече започват да губят филм и металите започват да се трият буквално на сухо.

 

Ако се aбстрахираме от факта, че тестът е платен в полза на американските масла, смущаващите моменти са:

 

1. Прехвалените европейски масла Mobil 1 0W40, Shell Helix Ultra 5W40, Fuchs Titan Supersyn, Motul 8100, Elf Excellium GP, Castrol Formula R 0W40 при 35 кг натиск губят маслен филм и спират да "работят". Износването при тях е изключително голямо :-k

 

2. Незнайните американски масла Royal Purple и Penrite демонстрират уникално добри смазващи способности при 35 кг натиск, отнасящи всички прехвалени европейски масла. Valvoline Durablend 10W40 също показва много добри резултати, малко по-лоши от горните 2 масла :^o

 

3. По-ниският клас масло Mobil Synth S 10W-40 бие прехваления висок клас Mobil 1 0W-40 като здравина на масления филм smile012

 

Тестът е доста "дърводелски" като установка и демонстрира единствено здравината на масления филм на молекулно ниво. Другите ценни характеристика на едно масло не са засегнати в теста - почистващи характеристики, температурни характеристики, вискозитет и дълготрайност.

 

Специално за Valvoline се присетих, че е основен доставчик на масло за NASCAR.

 

В този ред на мисли - някой случайно да внася в България масла Royal Purple и дали случайно отговарят на някакви VW сертификати? По форумите намерих доста положителни мнения за въпросното масло и явно е някаква много сполучлива разработка.

ти за фюлерин на бардал чувал ли си?????

 

И какво за нея, Сами, на този принцип ли са горните масла които побеждават?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази стара тема,как я изкопахте :D

нямам време да обяснявам ,но с 2 думи съм присъствал на тестове и зная че е ок.Тодор Славов/автомобилния състезател/ ми е личен приятел,и на рали турция ,ми разправя,как пукнал картер в етапа и се прибрал до бокса без капка масло в напомпеното си Клио.По време на етапа след като е светнала лампата на маслото в средата на етапа е карал до 4500оборота около до края му.

Служебното пикапче му источиха маслото и го караха до Аксакова и обратно.После му сипаха масло и още си върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.