Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Следващия път си проследи моментния разход като бутнеш от D на N.

Публикувано
Какво точно ще пробвате?

Защото ако моторите не са пипани и става въпрос за драг, DSG ще бие.

Повечето скорости са предимство, отделно и превключването е по-бързо...

 

Ако моторите не са пипани ще има 140 срещу 90 коня [-X

 

Що се отнася до биенето на DSG - спор няма ... след 2ра smile049 Освен ако няма launch control, което серийно на Шкода май не се слага smile001

 

Ще дам и друг пример. Караме си нормално и настъпваме рязко. DSG-то сменя мигновено ... ако е подготвил правилната предавка. Но на 1800 оборота обикновено е подготвена по-ниска, а не по-висока предавка. И при горната ситуация се получава едно замисляне, което хич не е добро.

 

Както и да е. Който обича автоматика ще се влюби в DSG, който не го обича и с DSG няма да го заобича smile004

Публикувано

Аз съм живото опровержение на последното ти изречение, Пепи!

Публикувано

Аз също :smt017

Допреди шкодата бях карал няколко пъти архивни 4-скоростни автомати като технология от времето на WWII и се бях зарекъл кола с автомат никога да не пипна повече. Но DSG е уникален хай-тек и удоволствието е неизразимо. Повече на кола с ръчни скорости няма да се кача smile045

Публикувано

Е аре да не се заричаме, но ако ще карам в София, ще е автомат (DSG или друга с два съединителя-естествено) smile049 Аз до скоро карах една служебна чисто нова Астра с 4 степенен Хамерикански автомат с 1,8 бензин - е нема такъв умрял кон, все едно карам камион Краз с мотор 1,2 моноинжекцион smile091

Публикувано
Аз съм живото опровержение на последното ти изречение, Пепи!

 

След 30к на аФтоматици ги ... намразих още повече smile091 Както и да е. Явно има и "обратни" на мен smile049

 

Пожелавам на всеки да кара каквото му е по душа smile027

Публикувано
Следващия път си проследи моментния разход като бутнеш от D на N.

 

Проверявал съм го колега.Даже и снимки имам.

post-3949-138453224183_thumb.jpg

post-3949-138453224185_thumb.jpg

Публикувано

На мен ми слиза от 1.1 на 0.9, а гледам, че сме с еднакви двигатели. Разликата ми се вижда невероятна! Кав постигаш 0.5 на час?

Публикувано
На мен ми слиза от 1.1 на 0.9, а гледам, че сме с еднакви двигатели. Разликата ми се вижда невероятна! Кав постигаш 0.5 на час?

 

Всъщност наистина как става? При мен е от 0.9 без климатроника и стига до 1,4 с включен.

 

Но това, което ми прави впечатление е - при спиране автоматика си минава през предавките до 1-ва. а на 2-ра оборотите се вдигат при което и моментния разход се увеличава.

Публикувано

При мен е 0.5/0.7/1.1

N или P/D без клима/D със клима

0.5 л/ч на D ме учудва и мен :-k

Публикувано

Е те това е въпросния текст при гаранцията:

post-6124-138453224187_thumb.jpg

Публикувано

Преди година и половина, при цитиране на точно този текст, бях наречен лъжец от "колега" от форума, насред ЕТ, пред приемчиците в сервиза и пред жена ми. Явно някои хора не четат, ми бързат с определенията. :(

 

Поздрави.

Публикувано

Въпросът с мъглявата гаранция през третата година ми е много забавен. Когато купуваш buy-back кола от ЕТ ти обясняват на дълго и на широко, че върнатите след 2 години коли ИМАТ СЪВСЕМ РЕДОВНА 3-ГОДИШНА ГАРАНЦИЯ, която покрива двигател и скоростна кутия. Обаче ако отидеш и се интересуваш от нов автомобил, същите тези дилъри ти обясняват, че автомобилът си има СТАНДАРТНА 2-ГОДИШНА ПАНЕВРОПЕЙСКА ГАРАНЦИЯ smile091

 

Явно гаранцията на 3-тата година е на принципа на фейсконтролите по заведенията - ако те харесат, я имаш

 

Булгаристан

Публикувано
На мен ми слиза от 1.1 на 0.9, а гледам, че сме с еднакви двигатели. Разликата ми се вижда невероятна! Кав постигаш 0.5 на час?

Аз нищо не постигам , колата си го прави.Снимките са без климатик.

Публикувано
Следващия път си проследи моментния разход като бутнеш от D на N.

 

Проверявал съм го колега.Даже и снимки имам.

При мен пада и на 0,4 и малко мн се учудвам на разходите които посочване изобщо. 8-9 градско са ми много на мен с около литър надолу а за извън градско от Сокола до Варна 4,3. Това е мое мнение - наблюдение.

Поздрави!

 

 

И карам само на климатроник.

Публикувано

При мен пада и на 0,4 и малко мн се учудвам на разходите които посочване изобщо. 8-9 градско са ми много на мен с около литър надолу а за извън градско от Сокола до Варна 4,3. Това е мое мнение - наблюдение.

Поздрави!

 

 

И карам само на климатроник.

 

Казах че при мене е нормално заради "валяците" 235/45/17 , сложа ли 15-ките нещата придобиват съвсем друга картинка в посока надолу.

Публикувано
При мен пада и на 0,4 и малко мн се учудвам на разходите които посочване изобщо. 8-9 градско са ми много на мен с около литър надолу а за извън градско от Сокола до Варна 4,3. Това е мое мнение - наблюдение.

Поздрави!

 

 

И карам само на климатроник.

 

Казах че при мене е нормално заради "валяците" 235/45/17 , сложа ли 15-ките нещата придобиват съвсем друга картинка в посока надолу.

 

вярно че караш валяци, забравих. Аз съм със СТОК гуменки и съм в КОСМОСА, както казва един уважаван от мен колега. smile091

Публикувано

DSG-то отделя и двата съединителя на място, независимо дали на D или N.

Разликата е, че в единият случай при пускане на спирачката автомобила тръгва, а в другият - не.

Втората разлика е, че на N може да се стои на ръчна, а на D - не бива.

Нормално ми се вижда да харчи еднакво в двата случая.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.