Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сединител за Fabia vRS


nx8220

Recommended Posts

Привет на всички, както едвали се чудите ще питам за съединител защото моя взема да ае обажда ( 108 000 km ) е колата това може и да е оригиналниа, но несъм сигурен аз я кярям от 20 000 км и вече взема да се обажда. Та бих искал да ви попитам за мнение. Колата е 170 коня.

 

ПС. Имам и въпрос какви тампони да сложа ( тези към купето зад носача ), че са много слаби и 2 смени заминават.

 

Поздрави на всички и благодаря.

 

smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е: Имаш ли притрисане ? Или имаш само приплъзване.

 

Аз дадох стрария си съединител (в перфектно състояние- само маховика беше заминал) на един колега (подарих му го) и щях да ти го дам, ако беше писал месец по-рано.

 

Тампоните иначе стават от ибиза купра или пауърфлекс (както би ти препоръчал бегачката).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново най-бързата рс-ка идва на помощ :):):), относно въпросите като и задам яката понякога притриса, за приплъзване мисля че не, по-скоро проблемът ми е че понякога не влизат хубаво скоростити а го натискам докрай ( не говоря за неизравнени обороти ) при нормолно каране просто влиза ама като я бутна излиза и после пак като вкарам е вече окей, т.е. ако я вкарам с дваен няма да има проблем и това е от скоро, а за тампоните от купра къде мога да потърся ( ако може линк :oops: ) но не само за тампоните ами искам да сменя и интейка. Ти твоите откъде си ги взел?

 

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От сеат - 32лева бяха 2та преди около 3 години.

Няма да са повече от 40 лева ,мисля.

 

А за притрисането: Пробвай на 3-4 да тръгнеш с пълна газ от много ниски 1.5 обороти. Виж дали в диапазона 2-2,2/2,4 дали не се усеща леко притрисане .

Ако притриса- маховика е тръгнал да заминава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам рс-ка smile168 ,но ще си позволя да пиша тук....

Тампоните от Купра са добър вариант,ако мислиш че ще са ти твърди може да сложиш от Октавия двойка ,които са с 4 ребра и са междинни м/у оригиналните ти и тези на купрата-като комфорт и издържливост.Претрисането в ниските обороти на вис.предавка с пълна газ,както ти каза Исята може и да е само от притискатела.Но докато не се свали да се види....не може да се каже с точност-това малко като успокоение ти го казвам,че Ися мноо те разтревожи с тоя маховик ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със тампони от октавия 2, но със сегашното ми твърдо окачване се усеща лашкане при спиране, което лично мен ме дразни.

Преди смяната пружини и аморт. си бяха супер, без да съм сравнявал с тези от купра или паурфлекс.

Абе май това не е за тук, ама аз да си кажа smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси момчета за отзивчивостта, аз само карам ( до колкото ми позволява колата де ), попринцип си усищам колата но несъм техничиски гуру :) ще пробвам и на З-та и на 4-та и ще ви пиша какво е станало. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте, пробвах това което ми казахте и на 4-та усетих леко притрисане в педала. И понеже ми намирисва на смени някяквя идея зя UK сайтове за части, че ми трябва и интейк то купра че тук ми искат 250 лв само за тръбата smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

само да попитам какъв съединител да сложа(не е на фабиата ми тя е сди а на кордоба тди 6 скорости асз двг така че е същия като на врс)

някои слагат от голф 3 16 клапана и от вр6 но на 5 степенна кутия,някои сменял ли е гадния двоен маховик с единичен?

или да си стоя така но приплъзва понеже е 170 коня сега а ще ходи на 200+

мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

схемата с 16в и т.н./само че със от 16в не е добре защото е много лек за дизел,има си друга по-добра схема,но това е др.тема..../ е за 5ст.кутия която е с 228 мм съединител-той се предава на 160коня.Твоя си държи до 240 коня.Какво се чудиш ,слагай си стоков.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз и Есто сме на над 210 коня и си държат съединителите ни.

Какво искаш да кажеш?

А като бях с още по-голамото турбо пак държеше,но веднъш може би увлече много леко /не е приплъзвал ,а леко не толкова рязка зацепи/ при превключване от 3-та на четвърта,но тогава много брутално спулваше.Чак свалях главата после -знаеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, момчето говори за 1.9 ТДИ, не за 2.0 ТДИ.....

Не е нормално да сравняваш твоя съединител с всички останали. Това не значи, че всички останали държат без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, момчето говори за 1.9 ТДИ, не за 2.0 ТДИ.....

Не е нормално да сравняваш твоя съединител с всички останали. Това не значи, че всички останали държат без проблеми.

Ися,той неговия е като моя и твоя.Всички 6-степенни кутии,независимо дали е на 1,9 или 2.0 са с 240мм.Пет степенните са с 288.За това двигателите от 130 коня нагоре се окомплектоват с 6 ст.кутия.Единствено прави изключение Фолсваген Пасат 5.5 от който има вариант със 130 коня 1.9 и 5 ст.кутия но там двигатела е надлъжно разположен и вртящият момент е заводско НАМАЛЕН.Иначе повечето такива Пасати с 2 червени ДИ са 115 коня с турбо 1749В или внт15,а не с ВА :)

п.п.На Митака колата е с оригиналния съединител ,който е на над 100 000 км.Докато на Никола /Фраас/ със 105 коня двигатела ,като му сложихме хибрида ВА-ВБ компр. и веднага пребоксува брутално.Сега на него му баим :lol: тези дни ще пиша/покажа как сме решили проблема в неговата тема в тунинг раздела.

Аз не разбирам много от тунинг китовите на Спакс,Закс и т.н. гледаме да се оправяме със ТУНИНГ СЪС ЗАВОДСКИ ЧАСТИ ,като примерно вместо спортни цимермани слагаме заводски дискове с по-голям диаметър,вместо да поръчваме турбо от известна тунинг фирма,правим хибрид отново със заводски части или слагаме друго заводско по-голямо,за съединитела примерно:не поръчваме от тунинг фирма, а за Никола в случая ПОРЪЧАХМЕ ОТ АВТОТРЕЙД маховик от Пасат 2 код на мотора 1Z- 93-95г. и комплект съединител от Голф 3 вр6,който поръчахме от магазина от който си пазарим обикновено ;) Няма смисъл да им се " молим" и да им се кланяме на ТУНИНГ ФИРМИТЕ и особено на представителите им в Бг.Гледаме да се оправяме със заводски железа,което според мен е по-добре.

Така ,че ти му помогни на колегата да си намери тунинг съединител.

 

идва ли ги чете някой тези наши писания.....ама пишем smile091

http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trks ... Categories

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казваш , Сами.

 

1во= дай да го оставим колегата, да я вдигне на 180 коня със този съединител и с 16+ (или 17ка джанти) и пак ще си говорим.

 

Пак почнахме да ползваме форума за простотии.

 

Ама както и да е:

 

Няма смисъл въобще да спорим. Колегата да си направи колата 170-200коня, нека да видим колко ще му издържи маховика и съединителя!

Всеки си разбира тунинга различно :)

Това , че съединителя е на 240мм и е на 6ст. кутия не го прави еднакъв за всички през всичките си години.

Или казваш, че бай производител от 2003 до 2007/2008 не е подобрявал тази част!

Значи,караш кола с нов двигател БКД със стари части ползвани още през 2003г.

 

Лично мое мнение (БЕЗ ДА РАЗБИРАМ го казвам), че не може да няма разлика между 1.9 ТДИ ПД 8 клапанов двигател и 2.0 ТДИ (БКД) 16клапанов двигател.

 

И в кутиите ще има разлика . Моята е HDS, твоята е GRF.

 

П.С: Стига с този съединител, кажи кога ще ми направиш Шорт шифтъра???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шорт шифтъра става за нула време.Казах ти като дойдеш го правим.Дори и да има кола в гаража,навън ще го свалим.Може и ти да си го свалиш,че много сняг има да не разхождаш фабияна.

п.п.Ти нали знаеш че има 170 и 170 коня.....зависи :lol::lol::lol: Той и Верца е 240 ама го прескачаме smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ясно.

 

С шопските оптимистични динота......

 

Ще видим новата турбо бегачка как ще изкара 240 кончета, а на междене ще вземе "айде малък ще е" бинокъл!

 

smile168

 

Стига СПАМ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.