Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ауди А3 8P/8PA дизел VS Oпел Астра GTC дизел


Cvetomir

Recommended Posts

По-скоро при автомобил втора ръка да се случи, особено когато си нямал никога досег с Опел и не го познаваш! И това ми направи впечатление, като тръгнеш от биалетки, рейка, ABS проблеми, давели се при повечко вода, долу халогените се пукали, светвали лампи по таблото в движение после изгасвали, EGR и кви ли не различни къде по дребни, къде по едри работи, ама собствениците на повечето са в гаранция и за тях остават само нервите и висенето и чакане по сервиза без да плащат гаранционните части, а аз като си взема Не гаранционна и гледай какво става ако тръгне един път няма спиране! На мен Astra GTC ми е супер красива на външен вид, вътре също таблото и седялките не са лоши хич, абсолютно приемливи цени за 2005 и 2006 година дизел като цени има, обаче не знам! smile049

 

Повечето проблеми се отнасят за фабрични дефекти, което значи че дори и да ги е имало са отстранени в гаранцията на колата. Биалетките, рейката, АБС-а, халогените и лампите по таблото са проблеми, които са известни от преди фейслифта. След 2007-а година след фейслифта всички тези проблеми са отстранени. Това за давенето при повече вода го чувам за първи път и нямам коментар по този въпрос. За мен всичко е добро проучване преди покупката на конретен автомобил и малко късмет. Ако мога да помагам с нещо, насреща съм. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма авто форум, в който да не се споделят проблеми. Разликата е в това, че там, където се пише малко за тях собствениците на тези коли или не посещават страницата или си траят от кумова срама. Няма модел без проблеми, но има хиляди читави бройки от всяка марка. Въпрос на късмет е на какво ще попаднеш. Четейки въпросната тема за Астра H, нямаш никаква гаранция, че като си вземеш Голф или А3 след 3 месеца возене няма да разпънеш палатка до сервиза. Почти никой пишещ в нашия форум не се е оплакал от 2.0 дизела на Шкода. Но пък аз съм свидетел на Пасат със същия мотор, който гаранционно влиза 3 пъти в сервиза, два от които теглен с въже... И собственика му неще и да чуе повече за помпа дюза. Това, обаче не означава, че двулитровия дизел на ВАГ не струва. Както вече написах - въпрос на късмет. Ако седнем да си избираме колите по "меродавни" и най-вече откъслечни мнения от форумите, значи цял живот да се возим с градски транспорт...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Atra GTC 1.9 CDTI 150 к.с. също ме притеснява филтъра за твърди частици DPF-чето, не знам дали има такъв мотор на GTC без такъв филтър, защото и той е една бела, аз няма да спася света! И да ме светне van4o_zaguban4o ако може за 1.7 CDTI 101 к.с. какъв дизел е немски или на исузо има ли филтър и той за твърди частици също и най-малкия на Фиат който е 1.3 CDTI той има ли аз искам да няма по принцип!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох форума на опел и там как си плюят колите няма да ви кажа там в едната тема за тези Астри H модела мале направо като четох и се хванах за главата, къде съм тръгнал за опел, я си стой на дирника и си вземи нещо дето ти е ясно колко ще се набуташ горе долу! Та последно това, което търся остава си Ауди А3 8Р/8РА дизел или VW Golf 5 дизел по възможност 2.0 TDI-PD 140 к.с.! И един въпрос към Бегачката виждам, че е на ти с тези дизели на VAG и е от Варна, а аз съм от Добрич и ако нещо си харесам от Варна, ще може ли да се видим, да го погледне и той? Ще черпя само да излезе нещо читаво, че направо нашите търгаши те гледат в очите виждат, че навън е тъмно, а ти казват, че пече слънце! :D

Може да разчиташ.Ако харесаш нещо,ще дойдем до салона да го видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра за твърди частици специално за БГ се води екстра и се монтира само срещу допълнително заплащане от порядъка на 1000 лв. Това ти гарантира, че почти никой, който си е купил колата в БГ го е поръчал (включително и аз). Виж, ако колата е внос от другаде вече зависи. В Германия се монтира безплатно и задължително, така че ако колата е от там нямаш избор. За 1,9 в повечето европейски държави се монтира безплатно, но за по-малките дизели, дори и в другите държави се доплаща. Може да се надяваш, че човека не си е доплатил, въпреки, че в другите страни не мисля като нас и съм сигурен, че повечето са си го доплатили, да не говорим, че имат облекчение откъм данъци и т.н. Лично аз не бих ти препоръчал да си взимаш 1,3. Слаб двигател, голям турбодупка, заради малката мощност се изисква пришпорване, което се отрзява на разхода на гориво. Лично за мен този двигател съвсем не е за Астрата. Ако не си спортна натура 1,7 е много читав двигател. Вече ако искаш и динамика търсиш Z19DTH или с други думи казано 150 к.с. 1,7 двигателя е на Исузо и откъм поддръжка е малко по-скъп по тази причина, но не е някаква фрапантна разлика, така че това да не те притеснява. Ако искаш звънни да пием по бира и ще можеш да разгледаш подробно всяка част по колата и да прецениш харесва ли ти или не. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля другата седмица да ходя до Варна да погледна това, обаче от сега го усещам какво ще излезе http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тоя Голф 5, ако е хубав досега да са го хапнали! Аз съм нон стоп в мобилето и cars и НЯМА С КАКВО ДА МЕ ИЗНЕНАДА КАТО ОБЯВА В ТЯХ и тоя голф стои доста отдавна! Обявен беше от частно лице, после от някаква автокъща в Плевен и там си стои! Ако колата беше отлична на тази цена досега да са я купили, а тя така си и стои! Истинските коли много рядко стоят по месец на снимки, а се купуват до седмица или направо от автовоза или от човека докарал я! Или още в Германия се капарират! И сега и видях и фалшивата сервизна книжка smile092 водена до 90 000 километра и изведнъж отива на 123 000! smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чат пат е така, но пък не съм на 100% съгласен.

 

Ако беше така, досега колата на Коко (Redline___) да я бяха лапнали 10 пъти.

И понеже тя е доста правена, ще кажете.....

 

Тогава колите на Пейо и особено на Жоро Октавията, да ги бяха гепили до сега ........

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е винаги има и изключения! Аз не го твърдя за всички автомобили, но 80 процента влизат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Отдавна не съм писъл, но търсенето продължава!!! Специално до колегите във Варна пускам двете обяви за А3 които гледах във Варна

1.http://www.mobile.bg/11286889953060986 караа 2 години в БГ със мътен син антифриз вместо с оригинален розов

2.http://www.mobile.bg/11286804476695748 внос от Италия M&G AUTO по добре запазена кола от Италия не бях виждал вътре в купето е без забележка просто перфектна, много ми хареса, вън има забележки, но абсолютно поносими и стигаме до карането пали от ряз, турбината доволно вие, много са точни предлагат преглед, в който и да е сервиз във Варна дори ми предложиха да я пробвам и голяма изненада качвам се тръгваме аз карам баща ми до мен и отзад едно от момчетата, което е много точно сложихме едни номера и тръгваме ускорявам добре отделя съединителя, скорости ОК, доволно ускорява, турбината вие осезателно, и О БОЖЕ колата се едно задницата и е откачена от гумите люлее се уникално много люшка се при 40 километра в час направо почти губиш контрол на колата при 80 км. в час! Много кофти люшкане от задната ос се едно ще се откачи купето от гумите! Момчето съм сигурен, че не знаеше за това и остана като в небрано лозе даже му стана много неудобно щото то се возеше отзаде представям си как се е усещало, като отпред се усещаше се едно има силно земетресение и ти караш кола задницата е люлка! Търсенето продължава бавно, но славно! А3 вози 2 пъти по твърдо от Октавията, егати спортното окачване!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, добре де, това А3 след като ти е допаднало от към запазеност и вървеж, защо не отидохте в сервиз, за да видите какъв е проблема по окачването? В тези времена коли по-трудно се продават, със сигурност щяхте да се договорите с продавача за чия сметка да е ремонта. Пък и така щеше да направиш обстоен преглед на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, добре де, това А3 след като ти е допаднало от към запазеност и вървеж, защо не отидохте в сервиз, за да видите какъв е проблема по окачването? В тези времена коли по-трудно се продават, със сигурност щяхте да се договорите с продавача за чия сметка да е ремонта. Пък и така щеше да направиш обстоен преглед на автомобила.

 

Защото, като се качих и тръгнахме и много се разочаровах от това, а уж преди да ги изкарат да ги продават, колата е минала през техния сервиз и сменили два тампона на двигателя това ми го каза още в началото и си мислех, че като се кача няма да има фрапантни работи по ходовата част, а то не беше съвсем така! Уж имало сервизна книжка, но ей сега можело да ми направи нова не е гаранция, кълнеше ми се, че я е взел от частно лице в Италия и те не са връщали километража, освен той да го е върнал! Единия вика ремъците са сменени, другия казва не са, Но за мен няма значение, защото аз пак ще ги сменя всичките, гумите и те си заминават 17 цола плюс този проблем по ходовата част, на нашата Октавия със същия мотор турбото не вие,както виеше това в Аудито! В това Ауди по ходовата част и по консумативите плюс гуми трябва да ми я намали от 14 800 с- 1000 лева миниум, за да я взема, но не! Така е в Италия тоя (Италианеца) поне беше пазил салона карат карат карат и като се съберат много работи за оправяне я продават и тука ние се белосваме! Не мерси ако ми беше харесала при шофиране може би тази щеше да е моята кола! Повтарям колата е минавала в техния сервиз за преглед!!!! А колата беше пълен кораб отзад и то при 40 - 60 км. в час !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.