Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Octavia Scout 4x4 1.8TSI K04/330


Recommended Posts

Skoda Octavia Scout 4x4 1.8TSI 2009

 

K04 Turbo от Audi S3

Intercooler от Audi S3

K04 Air Intake преработен към TSI MAF

Forge MotorSport Blow Off

345мм предни спирачни дискове и апарати от Audi S3

Haldex Performance Controller

SPEC Stage2 съединител и олекотен маховик

Цялостна ауспухова система със спортен катализатор и 4 изходящи тръби (INOX)

NGK свещи

GReddy Boost Controller

Forge Short Shift Adapter

и много софтуерна магия

 

Резултат: 330 hp на двигателя, 257 hp на колелата, 437Nm

 

За специалистите ;)

21.JPG

 

За всички

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

9.JPG

10.JPG

11.JPG

12.JPG

13.JPG

14.JPG

15.JPG

16.JPG

17.JPG

18.JPG

19.JPG

20.JPG

 

smile175 Superb V6 ряпа да яде

 

Enjoy

 

видео... по-натам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда чудесно. Работата при двигателя изглежда много професионално направена. Честито. Само да те радва колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

=D> загубите в трансмисията е 22% !!!! но пак е достойно за уважение постижение

Е, това трябва да е една много бърза Шкода.Браво!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за колата!

 

Видях ти темата от Бришкода!

 

Да питам?

 

Не видях в перформанса ти....Пропуснал си сигурно дюзите от С3, или някакви други?

 

Иначе, за 4х4 е нормална такава загуба...

 

Много добре е станал Forge..

 

Още веднъж поздрави за чудесния автомобил! smile152

 

П.С: За тези гърци бях чул от един колега във форума (и май от Бришкода). Само суперлативи за тях.... И не взимат скъпо (доколкото разбрах)

Като правиш видео, дай да чуем ауспуха!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Дюзите са си съвсем "stock" ;) и носят до към 400hp. Просто VAG са направили чудесен мотор от TSI технологията, пъти по добър от TFSI. Това, което виждате е конверсия между S3 TFSI и 1.8 TSI. Представете си резултата от 2.0TSI с K04 8)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка, не отчетох /доскивах/ , че си TSI, не случайно на него залагат ВАГ при последните си модели.

 

Да не говорим,че 5ци и 6чките на Острова са също карат на 2.0 ТСИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Мога само да кажа, че Фотис Порфирис е най-печения специалист по новите VAG мотори, който съм виждал. За него това е изкуство, не просто механика. За цената... зависи какво искате да постигнете, но определено е пъти по-качествено и "кост" ефективно от колкото да го направя в който и да е български сервиз. Единствено ви трябва 1 седмица свободно време да постоите в Солун и сте готови....те го къде е, 300км от София :)) по-близо ми от Варна.

 

Ако някой се интересува: autoporfiris@yahoo.gr

пишете на Английски, момчето се справя чудесно с комуникацията.

 

http://www.autoporfiris.gr/

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не само ВАГ.... И на Рендета РС прилага магия, но да не се отплесваме от темата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и видеото ;)

 

Ускорявам от 2ра предавка, защото все още си пазя съединителя. В края на видеото колата се движеше със 180км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По окачването сменяно ли е нещо, че скаутското не е много за спортни изяви?

 

Комбито е пипнато професионално, истинска радост за окото! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е как се е променил ( ако се е променил ) разхода на гориво при нормално каране и градско спрямо това преди промените по колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента наблюденията са ми, че на извънградско при скорост 140/160 разхода е нормален...на 6-та около 7-8/100. В градско разхода е някъде около 12/100. Не очаквам голяма разлика в последствие, т.е. :) няма голяма разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за колата ! Това си е нещо уникално като концепция, да не говорим пък за нашите пътища, сигурно е кеф голям, без да ти падат пломбите ;)

 

И не само ВАГ.... И на Рендета РС прилага магия, но да не се отплесваме от темата!

И Seat Cupra лекува :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Ей, не ми разваляйте темата с offtopics. Да, лекува доста марки. Най-вече VAG моделите, но имат доста успех и с Opel. Имат си една тяхна Corsa OPC 1.6, която е със скромните 420 конски сили ;) Другата им кола е SEAT Leon 1.8TSI с конверсия като моята но с 350 коня заради това, че е само с предно. Много хора я бъркат с Cupra когато я видят.

 

Още нямат сайт, но ето снимки на техни проекти от FaceBook профила им:

http://www.facebook.com/group.php?gid=111932032183934&v=info#!/group.php?gid=111932032183934&v=photos

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за колата ! Това си е нещо уникално като концепция, да не говорим пък за нашите пътища, сигурно е кеф голям, без да ти падат пломбите ;)

 

Всъщност си напълно прав. Това е единствената във света такава Skoda Octavia Scout ;) .

 

Благодаря на майсторите, че осъществиха идеята ми. Пожелавам им да повлечат много клиенти на база на това, което направиха за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и видеото ;)

 

Ускорявам от 2ра предавка, защото все още си пазя съединителя. В края на видеото колата се движеше със 180км/ч

Малко бавничко ускорява за 330 коня :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

личи си, че колегата е от спецчастите :idea:

 

Не я пушвам на макс, минал съм около 500км след инсталацията на всички чаркалъци. През по-голяма част от времето плавно натискам педала на газта. След около още 500км ще бъде по-интересно за теб. Ще ти направя друго клипче със закачен Drift Box, за да и видим реалните показатели на пътя...щото диното си е дино...

 

Ако имам път към далечния изток, ще ти пиша да сравним на някоя писта в ряйона твоята красавица с моя звяр.

 

стей тюнед :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е за щоуто, обади се и на мен...

 

Да сложим дрифт бокса и на моята каляска да го пробвам!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и видеото ;)

 

Ускорявам от 2ра предавка, защото все още си пазя съединителя. В края на видеото колата се движеше със 180км/ч

Малко бавничко ускорява за 330 коня :-k

За да не съм голословен,ти направих тази вечер едно клипче.Ходих на кафе до Добрич и на една права отсечка си позволих да настъпя малко.Отсечката е равна,дори към края взе да става нагорнище малко.Снимах до 200 само,защото операторката е бременна в 5-тия месец и е без колан.Не можах да вкарам и 5-та добре,защото операторката се беше пресегнала през мен да снима и ми попречи да включа :) Сега колата е с малкото турбо и с мноооого намалено гориво....около 200 коня е само,но пък са си в широк диапазон.И аз не я зоря много-сменям на 3900-4000,а тя дърпа много здраво до 4500!!!

http://www.vbox7.com/play:0caa9641

навигаторката при почти всяко превключване удря фотоапарата във волана и за това се чува едно чукане!Ами голям въртящ момент...кво да се прай...

/Не ми се карайте,че карам бързо с бременна.....само за малко и за бързо беше.Уговорката ни беше до 160-170...ама отиде 200/

 

Ако имам път към далечния изток, ще ти пиша да сравним на някоя писта в ряйона твоята красавица с моя звяр.

 

стей тюнед :smt017

Ооо,аз съм с дизел за разходки и нямам претенции да се меря с бензинови резачки. smile159 Но може за шоуто да пробваме де.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Супер ти е дизелчето. Само пази бременната дама. Благодарение на хубавия въртящ момент имаш добро ускорение. Възхищавам ти се на ентусиазма, с които си правиш колата. Браво.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кулера зад кондензатора на климата ли е или така ми се струва ?

Не ти се струва,така е.Комфорта в купето е преоритет пред перформанса :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.