Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Octavia Scout 4x4 1.8TSI K04/330


Recommended Posts

кулера зад кондензатора на климата ли е или така ми се струва ?

Не ти се струва,така е.Комфорта в купето е преоритет пред перформанса :D

много тъпо решение , ма много много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

/Не ми се карайте,че карам бързо с бременна.....само за малко и за бързо беше.Уговорката ни беше до 160-170...ама отиде 200/

 

 

 

Нощно време, на фарове че и дълги, добре че имаш аварийни, а за бременността ... не няма да ти се караме ... smile150

 

изобщо няма да ти се караме ... smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна: колко ти излезе тотал тунинга? Гаранцията на Скаута замина, нали?

 

И аз да питам същото. Горе долу какви пари вложи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на другия колега отговорих същото, но с ПМ. Предпочитам да не коментираме тази тема. Съображенията ми всеки може да се досети какви са. Живеем в "нестандартна" държава. Ако някой има сериозни намерения за нещо подобно може да се срещтнем face2face и ще дам информация, но само за мохабеда... предпочитам да не пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на другия колега отговорих същото, но с ПМ. Предпочитам да не коментираме тази тема. Съображенията ми всеки може да се досети какви са. Живеем в "нестандартна" държава. Ако някой има сериозни намерения за нещо подобно може да се срещтнем face2face и ще дам информация, но само за мохабеда... предпочитам да не пиша.

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Skoda Octavia Scout 4x4 1.8TSI 2009

 

 

19.JPG

20.JPG

ЧЕСТИТО! Автомобила е класа!

Би ли споделил, каква е функцията на този три-степенен превключвател между ръчната и лоста за скорости?

И още, имаш ли информация дали този грък-корифей, монтира и адаптивно окачване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Това е превключвател на режимите на спортния Haldex Контролер. За разлика от стандартния, спортния има 3 режима, един "Race" който пренася повече усилие към задните колела и подава информация за включването на Haldex-а директно под контрола на педала на газта, което дава малко по-спортно усещане на колата. Другите 2 са сходни с поведението стандартния контролер, с тази разлика че можеш да ги управляваш ръчно, а не да оставиш компютъра на колата да определя това.

 

За адаптивно окачване.... въпроса е мнгодо общ. Принципно зависи първо ти какво разбираш под адаптивно окачване.

а) Заводско, с възможност за електронно управление от интериора на колата

б) KONI, Bilstein Adjustable Sport Suspension?

 

за точка (б) може да ти свърши работа...за (а) пак, но бюджета просто немога да си го представя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето гърка е свършил доста добра работа за такъв тип потребител като теб.Естествено не ти е взел парички за дюзи или помпа-нема смисъл при фул бууст на 3500-3600 оборота.Друг е въпроса,че идеята на таз турбина е ранния спуул,вчера се повозих на една А4 1,8т с Т3/Т4 дето имаше почти идентична графика с твоята и общо взето се губи смисъла.Относно ТФСИ и Тси моторите,ако говорим за 2л апликации,Тсито има естествено подобрения-най-вече в блока и това,че липсват повреди в в еко клапаните,пък и вече е на верига.Да видим напролет,на събора какво ще стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
  • 2 седмици по-късно...
Общо взето гърка е свършил доста добра работа за такъв тип потребител като теб.Естествено не ти е взел парички за дюзи или помпа-нема смисъл при фул бууст на 3500-3600 оборота.Друг е въпроса,че идеята на таз турбина е ранния спуул,вчера се повозих на една А4 1,8т с Т3/Т4 дето имаше почти идентична графика с твоята и общо взето се губи смисъла.Относно ТФСИ и Тси моторите,ако говорим за 2л апликации,Тсито има естествено подобрения-най-вече в блока и това,че липсват повреди в в еко клапаните,пък и вече е на верига.Да видим напролет,на събора какво ще стане

 

А каква е тая А4ка бе Владко.

 

Чета, че собственика на колата е от София, та кога и къде може да се уреди един старт с тази кола, че ми е много интересно как ще върви.

 

 

Та колата ми е А4 1.8Т куатро към 300к.с. да направим едно стартче да сверим колите?

 

А с какво К04 е точно да не някаквакъв хибрид, че ми е интересно, защото стандартните турбини от S3 8P на запад ги таванят на по 310тина к.с. и конете са пикови и графиката след пика се устремява рязко надолу и повече не може, ама не съм се интересувал достатъчно де, може и да не съм прав. Ta при колегата гърка може да е направил някой интересен хидрид?

 

Иначе интересна платформа е избрана найстина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с к 03 180коня,с 03с 220,с к04 до към 300,с хибрид к04 компресорно 06 330-40,от там нататъг гт тата -тежката артилерия,но не стават за ежедневки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те К04ките за 1.8Т моторите са доста видове К04-001/0015 която е доста малка, и К04-2? от ТТ 225к.с. и от S3(210/225к.с.) последната има таван някъде 250-260к.с. и над 1.5бара не е здравословно да се кара.

На новото S3 8P К04-ката няма нищо общо с с горните все пак колата сток разполага с 265к.с. и със софтуер и дребни мотор става до 310тина к.с.

 

А и що да не става тежката артилерия за ежедневно аз съм на друго мнение, търкалям си кола с турбина с 76мм комресорна перка ежеднено без проблем, даже повече ми допада от колкото със заводския ташак К03 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като говоря за к04 естественао се има предвид-53049880064 / 06F145702C

другите са минали покрай 04-ката :lol:

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.