Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

За смяна на гуми нужно ли е да си записваме час? Някакъв телефон? :?:

(Ще има и изправяне на джанти, ще отиде малко повече време и затова питам)

Публикувано
За смяна на гуми нужно ли е да си записваме час? Някакъв телефон? :?:

(Ще има и изправяне на джанти, ще отиде малко повече време и затова питам)

 

В момента няма толкова навалица за да записваш час, но все пак ако искаш звънни на 0895 609750.

 

поздрави

Публикувано

Още един колега се мина..... ;)

post-4130-13845329252_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453292528_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453292531_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453292534_thumb.jpg.jpg]

Публикувано
Още един колега се мина..... ;)

[

Извинявам се за любопитството, какъв размер е тоя Вредщайн?

Публикувано
Още един колега се мина..... ;)

[

Извинявам се за любопитството, какъв размер е тоя Вредщайн?

 

195/65 R15

Публикувано

Днес с помоща на колегата Младен /MasterОne/ преобухме мойта Оки с много Дизайнерски ГУМИнетки :D

Много-добре работят момчетата и горещо ги препорачвам =D> =D>

Публикувано

Благодаря на страхотния екип. Безупречна работа! Специални адмирации към Младен, който ми даде толкова много избор, че накрая нямах избор. smile126

Публикувано

Хехе...

Колеги благодаря Ви, ние просто сменяме гуми!

 

smile027

Публикувано

Миналата седмица смених гумите на Шкодата при колегата Младен и останах много доволен.

Не се колебайте да посетите сервиза му. Няма да съжалявате!

Публикувано
Хехе...

Колеги благодаря Ви, ние просто сменяме гуми!

 

smile027

 

Но го правите както трябва и имате отношение към клиента.

 

Младене, освен че свършихме чудесна работа и успокоихме колата, се радвам, че се запознахме и си поговорихме.

 

Ще се видим пак при първа възможност.

 

Бъди жив и здрав.

Публикувано
Хехе...

Колеги благодаря Ви, ние просто сменяме гуми!

 

smile027

 

Но го правите както трябва и имате отношение към клиента.

 

Младене, освен че свършихме чудесна работа и успокоихме колата, се радвам, че се запознахме и си поговорихме.

 

Ще се видим пак при първа възможност.

 

Бъди жив и здрав.

много е хубаво ,съфорумци да си помагаме smile159

Публикувано

smile027

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Днес и аз се присъединих към доволните клиенти от работата на Младен и неговия екип. =D>

Публикувано
Днес и аз се присъединих към доволните клиенти от работата на Младен и неговия екип. =D>

 

Кажи как е сега с тези "гуми". По-добре ли е или и тези са криви?

 

smile027

Публикувано
Днес и аз се присъединих към доволните клиенти от работата на Младен и неговия екип. =D>

 

Кажи как е сега с тези "гуми". По-добре ли е или и тези са криви?

 

smile027

Те че са криви, криви са .........., но поне не повече от тези, които махнахме. smile091 Още не съм ги пробвал как са на високите скорости и дългите прави, но поне волана се успокои. Пак си дърпа надясно, но е по-малко от преди, а на есен надявам се и това ще се оправи (като й взема нови зимни). :smt017

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано

Днес семейно посетихме Маджо в сервиза му. Еееей, голем домакин Маджо бре, чакаше ни на улицата, все едно е знаел че идваме. :mrgreen: Даде експертна оценка на старите галоши, успокои ме, че все още има хляб в тях, препоръча ни и нови гуменетки, на специална цена, да знаем за какво да сбираме парички и ни разведе навсякъде из сервиза. Зимните гуми и джантите бяха старателно измити, преди да ги разкачат, това ме изуми направо. smile126 На старото ми място, където сменяхме гумите, все се опитваха да ме цакат, че съм с криви джанти, и 4-те при това. Не им се вързах повече от веднъж, въпреки че се пробваха няколко пъти, почти при всяко ходене. Е, днес Младен нагледно ми показа, че джантите ми са ОК и добре съм направил, че не съм се подлъгал да платя за нещо, дето няма да се свърши по Буба. Сложи ми нови пликове на зимните гуми, че старите ми бяха разпокъсани и даже не ги бях взел и с помощта на един сладур кандидат-майстор на около 6 годинки старателно ги подреди в багажника. Накрая, след слагането на летните галошки, Майстор Маджо ми взе някакви смешни пари за смяна на 4 гуми - имам много да те черпя, Маджо, smile126 аз и дамите ти благодарим от сърце за страхотното време, което изкарахме при теб, за професионализма, за любезността и отзивчивостта ти.

 

Поздрави.

 

post-7746-138453307065_thumb.jpg

 

post-7746-138453307238_thumb.jpg

 

post-7746-138453307242_thumb.jpg

 

post-7746-138453307245_thumb.jpg

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано

Палци горе и от мен за Младен! Успя да се справи с изкривената джанта, за която всеки ми казваше, че ще се счупи ако се напъне да се изправя. Направи я почти перфектна, но сподели, че няма как да стане от завода - нещо, което аз няма как да разбера, но вече знам :) Ей такива хора повече да има в БГ и ще си е чудесно място за всички нас smile027

Публикувано

Без още да съм ходил при колегата, му давам плюс за това, че днес ми се обади в час, в който го помолих. Беше се подготвил, каза ми какви гуми има, цени, препоръки и т.н. Дистанционно си вършат работата перфектно, не се съмнявам, че и на практика е така. Поздрави =D>

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Във връзка с навлизането на все по-големи размери джанти/гуми, особено на скъпите и бързи автомобили, се налага процедурите по демонтаж/монтаж на гумите да е в крак с технологиите! Затова искам да обърна внимание точно на тази процедура като ви покажа една машина с която работим.

 

За целта, ще направя демонстация със задна гума от Порше.post-4130-138453316253_thumb.jpg.jpg]

Както виждате размера е внушителен. post-4130-138453316335_thumb.jpg.jpg]

Машината може да работи с гуми до 30" като не изпозва щанги :!: post-4130-13845331634_thumb.jpg.jpg]

Първото важно нещо е, че тук закрепването на джантата става през централният отвор, като конуса е с предпозител :!: а не както при другите които разпъват или стягат джантите.post-4130-138453316347_thumb.jpg.jpg]

Отлепването на гумата става чрез ролка, която се подпъхва под борда на джантата и натиска само там където трябва. Натиска е съпроводен с въртене на гумата за да получим равномерно усилие по цялата гума. Това е много важно за гумите които са със система "RUN ON FLAT", защото прегъването на борда води до деформации на "теловете" в гумата! Тук отново няма риск от надраскване на джантата!post-4130-138453316352_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316356_thumb.jpg.jpg]

Същата процедуда се прилага и отдолу: post-4130-13845331636_thumb.jpg.jpg]

След като са отлепени двата борда, фиксираме демонтажната глава по джантата! Тази глава има два предпазителя които пазят от надраскване при евентуален контакт.post-4130-138453316366_thumb.jpg.jpg]post-4130-13845331637_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316374_thumb.jpg.jpg]

Публикувано

След това се спуска деминтажният палец който замества щангата!

post-4130-138453316377_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316403_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316407_thumb.jpg.jpg]След като подхване гумата, го връщаме обратно за да извади борда на гумата върху главата.post-4130-138453316411_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316413_thumb.jpg.jpg] Завъртаме джантата и гумата започва да излиза post-4130-13845331642_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316423_thumb.jpg.jpg]

Публикувано

За да извадим и долният борд, използваме ролката отдолу като повдигаме гумата.

post-4130-138453316426_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316466_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316475_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316483_thumb.jpg.jpg]

След завъртане на джантата, гумата е демонтарана. Отново нямаме контакт с джантата!post-4130-138453316515_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453316518_thumb.jpg.jpg]

 

Монтажа на гумата става като се започне отново от долният борд който влиза лесно.post-4130-138453316523_thumb.jpg.jpg]

Най трудно при цялата процедура е монтажа на горният борд най вече при нископрофилните и "Run on Flat" гуми. Тук обаче става винаги лесно защото използваме много приспособления които заместват втори човек и изпозване на две щанги. След монтажната глава, ролката помага на гумата да влиза в канала на джантата за да не се опъва много /което ще доведе до късане на борда/ Използваме и допълнително рамо за да държи гумата в канала по време на въртенеpost-4130-138453316526_thumb.jpg.jpg] Със завъртане на джантата, гумата се монтира без излишно разпъване и без излишни човешки услия!post-4130-13845331653_thumb.jpg.jpg]

Публикувано

smile126 Браво, не се сещам друго място, където да ти пазят толкова много колата!

Публикувано
smile126 Браво, не се сещам друго място, където да ти пазят толкова много колата!

 

Еми то сигурно няма. :smt017

 

 

P.S.: с тез машинки май остава повече време за smile027 smile092 , а ;)

Публикувано

В петък бях при Маджо да сменям гумите на БМВ-то, че задните заминаха вече и искам да благодаря на момчетата за съветите и отлично свършената работа.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.