Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте колеги.

От известно време обмислям да си сложа ксенон на Фабиата.

Моля да изразите мнение дали си заслужава да давам 200лв. за тази екстра.

Ако има колеги който са си монтирали да споделят каква марка са предпочели, дали са доволни и дали не съжаляват за дадените пари.

Публикувано

Ако ксенона не е луксима или някоя друга от по хубавите марки просто цената е безобразно висока! Иначе определено си струва и ще си доволен от разликата!

Публикувано

На мен също ми се ще, но не ми харесват и разни селски изпълнения. Ако си намеря фарове от RS-ка с лупи ще е перфектно, защото иначе само измъчваме насрещните.

Публикувано
На мен също ми се ще, но не ми харесват и разни селски изпълнения. Ако си намеря фарове от RS-ка с лупи ще е перфектно, защото иначе само измъчваме насрещните.

 

:smt017 :smt017 :smt017

Публикувано

този мит всъщност се изтърка и е крайно неверен - "Само фаровете с лупи били ОК, другите заслепявали".

при едно хубаво стъкло и правилно регулиране, фаровете и без лупи са ок

последният Land crusier на тойота е джип за 200 бона и няма лупи, а ксенон има smile021

аз още не съм сложил ксенон, но обмислям възможността

Публикувано

последният Land crusier на тойота е джип за 200 бона и няма лупи, а ксенон има

 

Тук бъркаш много сериозно. Доста километри имам точно с последния Land crusier - има си лупи smile049. Иначе съм съгласен в общи линии. С един читав реглаж почти не заслепява. Но пак е много по-различно от лупи - не е концентриран снопа светлина.

 

П.П. И аз карам ксенон без лупи(все още спестявам от закуски за нови фарове...), да не кажеш, че се правя на моралист. :mrgreen:

Публикувано

не че се заяждам колега, ама аз лупи не виждам :) :

2008_toyota_land_cruiser_america_official_image017.jpg

ти може би говориш за модела 190? :)

Публикувано

За 150-цата говорех. ;)

Публикувано

да, прав си

но при тази стоят нещата така, както съм казал :)

спирам с оффтопика

Публикувано

Колеги още малко и ще се скарате.

Днеска Фабиата ми се сдоби със Luxima XENON H7 SLIM 5000K.

От първите тестове преди малко останах доста доволен. Бих казал, че не заслепява и свети доста по добре от халогените night breakar на Осрам с който бях до момента.

Тази седмица ми предстой нощен преход София - Варна след който ще обадя пак дали си заслужава.

Публикувано

издай повечко: цена на комплекта, сам ли си ги монтира, ако не - каква беше цената на труда и т.н.

5000к. предполагам е бяло?

Публикувано

Комплекта е от сайта на Luxima.bg там може да видиш цената. Монтираха ми го в ТОЯГА студентски град за да важи 2 годишната гаранция. За монтажа ми взеха 30 лв. също така си сложих и стоп ерор кабели да не ми пищи за изгоряла крушка. 5000К е бяло познати монтирали си ксенони преди мен ме посъветваха така виждало се най-добре при сухо и при мокро. Аз не държах на някакви светлини ефекти просто искам да ми свети.

Публикувано

Браво колега, само стоп ерор кабели за какво са ти монтирали? Може и без тях на Фабия 1.

Публикувано

Моля те разясни на нашите коли със сигнализация за изгоряла крушка защо няма нужда да се слага?

Публикувано

При мен не съм слагал стоп ерор кабел. Този кабел е по-скоро за колите, при които управлението на фаровете не се извършва от ключа, а от ЕКУто. Останало ми е в спомените, че когато се появиха първите ксенон системи, нямаше нужда от подобен кабел за Фабия 1. А и доколкото си спомням дискусиите, стоп ерор кабела е съпротивление, което лъже ЕКУто, че има верига и дори и да ти изгорят крушките, това съпротивление, пак остава да лъже че има верига.

Публикувано

С други думи ксеноновата крушка е изрядна за блока за проверка на изправността на лампите? Прав ли съм?

Публикувано

Мда. При Фабиите, системата за проверка на крушка работи само при включен съответен косуматор. Ако имаш изгоряла къса светлина, то индикацията ще я покаже при включени къси светлини и ще я изключи в мига в които изгасиш късите.

Иначе спокойно си монтираш ксенона на късите, друг е въпроса дали и доколко заслепява и ако не ти сработва индикацията за несветеща крушка си свиркаш. Нямаш нужда от стоп ерор кабел. Ще ти работи и индикацията за несветеща крушка. При О2 например и Ф2 доколкото се спомням, късите се управлямат от ЕКУто и ако то не засече крушка, освен индикацията за несветеща крушка, сам гаси съответния фар/фарове.

Публикувано

При Ф2 също няма проблем с индикации за изгоряла крушка или гасене на фарове както с ксенона, така и с диодите в габаритите и т.н \:D/

Публикувано

ксенона хубаво нещо, но не изпича ли много плексигласа на фаровете колеги ? в смисъл по-бързо погрозняват и потъмняват май

Публикувано
ксенона хубаво нещо, но не изпича ли много плексигласа на фаровете колеги ? в смисъл по-бързо погрозняват и потъмняват май

 

На хубавите крушки ампулата е от кварцово стъкло(чувал съм всъщност, че на всички ксенонови крушки е така :-k ), което поглъща UV лъчите и няма проблеми. Вече карам повече от 2 години нон-стоп на фарове с ксенон и на стъклата и рефлекторите им няма нищо.

Публикувано

5000 отговаря на 4300/горе-долу/ заводски. 5300 е на завода. Карам на 6000 на ерката и е наред. На 6000 на фабиата е леж.

Само да спомена на ерката само левия е кеф, щот десния е като на всички от БГ нов.

Публикувано
А и доколкото си спомням дискусиите, стоп ерор кабела е съпротивление, което лъже ЕКУто, че има верига и дори и да ти изгорят крушките, това съпротивление, пак остава да лъже че има верига.

Не си внимавал в часа с дискусиите, Ивчо... Не е съпротивление (ама пък няма да ти кажа какво е smile001 ) И на всичкото отгоре със STOP ERROR кабела ако ти изгори лампата - индикацията веднага се появява.

Публикувано
А и доколкото си спомням дискусиите, стоп ерор кабела е съпротивление, което лъже ЕКУто, че има верига и дори и да ти изгорят крушките, това съпротивление, пак остава да лъже че има верига.

Не си внимавал в часа с дискусиите, Ивчо... Не е съпротивление (ама пък няма да ти кажа какво е smile001 ) И на всичкото отгоре със STOP ERROR кабела ако ти изгори лампата - индикацията веднага се появява.

то каква е кирията от икономията при ксенона,ако ще се слага товарно съпротивление

Публикувано

Много се отдалечихме от дискусията. За Фабия 1 светлините са единственото което не се управлява от компютър. Индикация за изгоряла крушка, поне "Special Equipment Bulgaria" имат само елегансите, а и индикацията за несветеща крушка работи само ако съответната верига е включена. И грешката не се помни. Не мога да намеря темата, за един колега, който имаше Ф2 или Руми и се оплакваше, че колата сама му гаси фаровете. Той си излекува проблема с кабела.

За Ф1 спокойно можете да си спестите този стоп ерор кабел, защото фаровете се управляват само от ключа. А ако нямате индикация за несветеща крушка, това си е излишен разход.

@Бегачков и Докторов, я изнесете една лекция аджеба какво има в този кабел. Така де, случило се да не внимавам в една дискусия, поне поправителния да взема smile049

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано

Така

От близо 2 години имам бизнес в UK и внасям и продавам ксенонови комплекти.

От законова точка те не са легални за използване на пътя(за офроуд само)

Имам 6000к на фабиата си повече от 2 години и ги сменям с нормални за да мина преглед после пак.

Няма грешки на компа.Фаровете не са напукани или потъмнели.

Ако някои мисли да купува ксенони да купува супер тънки ac баласти не евтини dc,за да няма проблеми после.

А за монтаж мисля че трябва да е безплатен отнема по малко от 10 мин ако знаеш какво правиш(на клиентите ми които купуват на място им ги монтирам безплатно,и при условие че са супертънки не се изисква разпробиване на задния капак)

На сеата ми ги монтирах за 4 минути smile152 .

За великден съм си в България и ако някои се интересува ще пусна 50-60 комплекта за продажба.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.