Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кой с по колко км на чифт гуми ?


Andreev

Recommended Posts

Взех да се плаша колеги :-k :-k :-k . Гумите са Корморан... Закупени нови... Вече 120 000 км. а имат още.... Остаря каучука а не са за изхвърляне ..... Споделете... как е при вас .......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е до това как си усещаш колата. Аз на 1вата ми бяла шкода бях с видинки имаха грайфер, но благодаряние на тях имам 3 ПТП и 1 акт за ПТП за 100лв. В резултат на видинките имам изкривен капак и се наложи смяна на смачкана гредичка зад бронята, благодарение на която и някой други заварки на купето се откъснаха. Преди да я оставя за части на село и взех 4 регенератки Malatesta и ги сложий на 14ки джанти.

 

2рата бялата като я взех беше с 9 годишни Michelin ки, реших да отида на село, откъдето да взема 14ките гуми с джанти на около 1година бяха тогава. Резултата - На излизане от София ми се наложи да рина с гребло снега под гумите а по време на пътуването всеки опит да карам с над 30 се превръщаше в неконтролируем дрифт. На връщане с 14 ките карах с 80-90 в коловозите и дори и при рязко подаване на газ колата не се замисляше да занесе.

 

На 120 предните гуми спират, а задните потеглят, така, че не слагай стари гуми отпред, не се знае кога някой ще ти изкочи! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 120 предните гуми спират, а задните потеглят, така, че не слагай стари гуми отпред, не се знае кога някой ще ти изкочи! :)

 

:!: :!: :!:

 

Точно там е проблема с разхода за гуми. Ако предните не са добре - не можеш да спираш добре. Ако задните не са добре (особено зимните) не можеш да тръгнеш добре.

 

Аз имам едни "всесезонни" БАРУМКИ, които сигурно са излезли с колата от завода през 90-та година. Грайфера им не е мръднал! Това, за съжаление не ме грее ама никак... Събирай пари и взимай нови гуми. Всичко останало е компромис с живота и здравето както на теб, така и на всеки нещастник, който може да е около теб в най-неподходящия момент!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гуми на над 4 години не са гуми, това лято чукнах един леко отзад защото буквално не можах да спра от 20км. при положение, че имаше достатъчно място обаче просто гумата блокира доста по-рано от очакваното. Добре, че не си счупих фара а само се одраскаха броните, гумите бяха 2002г. DAYTON - D100 изглеждащи като чисто нови и ненапукани, летни с водна шарка и ги сложих за лятото обаче старото си е старо...

 

Ще дам пример и със зимните, купих ги чисто нови, монтирах ги веднага и кеф - няма закъсване, всички наоколо бутат а аз си шофирам без проблем, изминал съм не повече от 1500км. Пролетта ги демонтирах и ги прибрах на хладно и сенчесто / в гаража/, следващата зима не ги монтирах изобщо защото колата не се караше и изненадата ми дойде когато ги поставих на третата зима, това просто не бяха същите гуми, просто бях изненадан защото може да се каже, че показваха 50% от първоначалните си възможности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе! :evil:

По тая логика всеки зимен сезон трябва да купувам нови гуми.

Между другото тази зима ще карам с летни,щото е криза. Няма да се бутам в преспите,малко по-кротко с педала , по -голяма дистанция ще се спазва и ....те така.Не ми е за първа година.

 

 

Сега очаквам да ме нахокате ,че съм опасен за себе си и околните. smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Половината колеги тук, не знаят , че до 90 и някоя година карахме с всесезонни - "Видинки", по на 5,6 и кусур години...

Който е карал с тях , сега му е лесно... smile048

Пътищата са същите, има малко построени магистрали , е малко повече коли има,.....

Конкретно за пробега, зависи от качеството на гумите, стила на управление и куп други фактори.

Оригиналните Барумки на Шкодата ,едва изкараха 30 000км, на нов автомобил през далечната 81 година.

Днес на буса отзад, навъртам над 180 000км на едни Клебер ,зимни от 3 години, ама трябва да ги сменям вече , стигнаха маркера....Предните са 150 000км......също за смяна вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата пак тръгна към спорове и напътствия [-X [-X [-X . Просто исках да знам ВИЕ по колко км. карате с гумите.....

Както казах аз мисля че 130 000 ще мога с предните и около 80 000 със задните ..... без да ме глобят куките ако ме спрат.

Държа да отбележа че Шкодачката си я пазя много и въобще не я тормозя ........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 100S-a Вида Спорт изкарваха 50-60к.

На 120-ката сложих Матадор, който (за щастие де) си замина за 40к км. След това взех Барум и на 30к км колата премина в други ръце, та не знам колко изкараха.

На Vectra-та Барум който стигна до маркера за около 40-45к км. След това Клебер. До 40к км имаха още живот, но колата пак премина в други ръце smile049

На Мица Матадора изкара към 50к. До маркера имаха още 1-2мм, но просто не исках някой да ми тежи на съвеста и затова ги изхвърлих. Клебера в момента е към 50к км, а имат над 3мм до маркера. Зимния е друга бира - има поне 4-5мм грайфер, но му е последен сезон - 4ти smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата пак тръгна към спорове и напътствия [-X [-X [-X . Просто исках да знам ВИЕ по колко км. карате с гумите...

Това е толкоз относително колкото е дълга връзката на абстрактното с конкретното. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предницата ми много бързо ги яде тия гуменетки, слагал съм Ласа и Спортива-последните са голям боклук според мен, много бързо заминаха; отзад съм с едни Линг-Лонг и съм много доволен, щото колата е стабилна и нямат износване, само че седят едни такива все като меки, а те даже са пренапомпани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предницата ми много бързо ги яде тия гуменетки, слагал съм Ласа и Спортива-последните са голям боклук според мен, много бързо заминаха....

Не са виновни гумите. Оправи си предницата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене две коли се карат с летни и зимни на отделни еднакви джанти са и не може да се прецени какви са им километрите но общо взето едната кола се обува само с нови особено зимни а другата само със стари - к-вото здраво падне от първата -да има там 5-6 мм грайфер или колкото толкова и докато стане нужда на някоя се вземат джантите със скапани гуми и се обуят подобаващо. Както се разбира критерий не са километрите, а състоянието на гумите. Това за някой може да е разхищение, за друг- опасно поведение но аз се справям отлично по таз схема.

Миналата седмица в четвъртък минах около 500 км по леда със старата кошница - не съм имал проблем, въпреки че е обута със стари но здрави и добри зимни гуми и пътищата изобщо не бяха чистени. Само на две места срещнах машини с луга, а от толкоз път- около 30-40 км около Пловдив да беше почистена магистралата. Всичко останало като в Сибир. Отпред Ласса на 4 г, отзад Нокиан Ве-еР на 6 г. Но и зимните напролет, също летните на есен се прибират измити и опаковани в мазето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.