Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Член на клуба


kciwar

Recommended Posts

Колегата от СAAБ форума ми изглежда възпитан и коректен, не вярвам да пуска темата с цел конфронтация или заяждане. Просто е угорчен от случилото се. Дано приеме извиненията от другите съфорумци на виновника и не остане с лошо впечатление за нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • kciwar

    13

  • beer_champion

    11

  • ID A

    6

  • hamsia

    5

Най-много писали в темата

Ще изчакаме и мнението на Мишо. Но! В София (а и не само) е ясно, че подобни случки са ежедневие. Мен също са ме засичали не веднъж. Смятам, че в повечето от случаите ако се прояви разбиране и толерантност (въпреки, че може да не си ти виновния) може да се избегне ситуация с щети.

Другото за което се сещам. Ако въпросният автомобил не беше Фелиция а S класа или 7ма серия едва ли щеше да последва инцидент, защото още първия, който не е пуснал колегата Мишо, щеше да му даде път. Моля уважавайте всички участници в движението, да не допускаме истории като "Черен джиБ с предимство"

Да се надяваме, че за бъдеще няма да има подобни неприятни изпълнения. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ежедневие са, да и на мен лично ми скъсяват живота всеки ден ! Не казвам, че този случай е 100% такъв, но май натам отиват нещата - не стига, че някой нахалник минава пред теб, засича те така, че ако не го пуснеш ще се ударите, а след това почва да ти помпи отпред спирачки и да ти показва средни пръсти ! Ще ме извинявате, ама по-голяма наглост от това, на къде !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо не е "наглост" той е готин и разбран пичага, недей така! Това, ако е истина е било някакво негово моментно състояние на афект от външни фактори, в което и аз изпадам понякога и не е нормалното му състояние което да го описва като личност !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естевено, че не съм имал за цел да се заяждам - за какво ми е.

Често се е случвало (на всеки) някой да ни ядоса на пътя.

Просто, когато видях клубните лепенки и табелки реших, че мога да не стоя с вързани ръце.

 

Както гледам, подозирам, че човекът, щом се събуди от нощно бачкане, ще се включи и ще се разберем приятелски. Още повече, ако и вчера се е прибирал след работа е разбираемо ....

 

Благодаря за топлите думи към форума на Сааб. Стараем се ....

 

Аз лично нямах впечатления от вашия форум и клуб, но начина, по който ме посрещнахте и по отношението останах с много високо впечатление, за което благодаря.

 

Ами, остава наистина да реализираме идеята за бирата и слънчицето ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо не е "наглост" той е готин и разбран пичага, недей така! Това, ако е истина е било някакво негово моментно състояние на афект от външни фактори, в което и аз изпадам понякога и не е нормалното му състояние което да го описва като личност !!!

 

Не казвам, че този случай е 100% такъв
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случката е следната:

Преди около час, в стандартното задръстване на бул. Ал. Малинов, в самото начало, където (наистина много тъпо), но едната, най-лявата лента изчезва и се слива със средната, автомобил от лявата лента се опитваше да се вреди в средната. Колата пред мен не го пусна, въпреки че той твърдо се опитваше да се "навре". За допълнение, не беше дал нито десен мигач, нито друг знак. След това, явно ядосан от това, че шофьорът не му даде път, въпреки че не е длъжен да го направи, нахалникът директно ме изблъска в съседната лента, в следствие на което моето дясно огледало се закачи с лявото на друга кола.

Не виждам как някой ще е виновен за твойте шофьорски умения! На доста места поради недостроени или пътища в строеж има подобни стеснения. И вместо да се приеме простото правило един отляво, един отдясно, маса шофьори разсъждават като тебе. В резултат други шофьори, като Мишо си казват, айде де и засичат. И аз го правя на такива като тебе. Ако беше на негово място и ти щеше да свършиш същото. Освен ако не минеш в режим хеликоптер. И какво, виждаш че предния не го пуска и си мислиш и аз няма да го пусна. Имало е две, три пет ленти, които стават една. Да вземат да не слагат хоризонталната маркировка на отделните ленти, преди такива стеснения за да няма подобни инциденти. Въобще не знам как стои въпросът с правилника в такива ситуации, защото наистина има правило, че полентово движещия се е с предимство. Предимството при преминаване през регулирани и нерегулирани кръстовища обаче се отнася за коли пристигнали едновременно! Не случайно има правило, че нямаш право да навлизаш в кръстовище, ако не е освободено. А при неработещи светофари, много пишман шофьори атакуват кръстовищата, въпреки че виждат отдалече че има навлезли коли, само и единствено със съзнанието "Аз съм с предимство". Ако и двете ленти са спрели и колегата е бил по напред от тебе :-k Престрояване е невъзможно преди това поради плътните колони, а на местото където се събират, винаги има хора като тебе, които не мислят, че и тези от свършващите ленти трябва да продължат.

Аз поне се стремя малко да организирам трафика пред себи си, като пускам хора от другите ленти. И пак тогава се появява проблема, че вместо един, се опитват да минат по трима. Както и да е. Това е свързано с ориенаталския манталитет на повечето шофьори.

Личното ми мнение е, че ти си виновен за случката!

Явно доволен от подвига си, водачът на шкодата ми показа среден пръст, а по движението на устните му предположих, че не чете молитва за добро здраве. После, горд от факта, че ми отне предимството и предизвика одраскване, продължи умишлено да забавя движението си в задръстването. Когато имах възможност се престроих в съседната лента, при което той пак се опита да ме засече, но този път бях подготвен и не успя.

Е това smile045 вече Мишо е прекалено. Откакто имам стикер, май не съм показвал трипръстата комбинация и то най-вече за да няма подобни постове и да се лепят етикети на клуба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, остава наистина да реализираме идеята за бирата и слънчицето ....

 

smile159 При първа възможност съм сигурен, че много колеги ще се съгласят за някоя неделна обща среща на шкода и СААБ smile159 smile159 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последният пост да го коментирам ли ? ....

 

Колега kciwar, това е форум, всеки има право на мнение. Кога то е остро или умерено, дали е лично мнение или е насочено към някой - това са отделни неща. Дали ще коментирате или не, никой не може да Ви нареди, но и никой няма да Ви попречи да го направите, не и във форума на Шкода клуб България. Няма да се явявам в ролята на съдник. Вие сте заснел колата пред Вас, споделихте и какво се е случило. Нека се изкаже и колегата, когото всички разпознахме.

 

Относно това дали е следвало да пропуснете колата пред Вас, след като тя няма как да продължи при изчезването на лентата - аз лично смятам, че нямаше да е лошо като идея. Аз постоянно пропускам тези пред мене, ако лентите изведъж се съберат. Въпрос на виждане. И въпрос на интерпретиране на ситуацията. Аз съм на принципа - минавай, една или две коли пред мен, не е важно, всички сме в тапата, ако те пусна, ни ти ще излетиш кой знае колко напред, ни аз ще окъснея повече отколкото вече съм. Та така...

 

Но средни пръсти - не. Не и в случая. Не и по принцип. Тук вече е сгрешил Мишо. На пътя по-спокойно и културно, че караме по тон-два метал, дето, ако не внимаваме, се превръщат в много страшно оръжие.

 

Надявам се Вашите впечатления от ситуацията да не останат трайно негативни, както и Ви пожелавам когато сте зад волана, да имате само повод за усмивка и винаги да стигате за където сте се запътил.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също често пускам, особено ако водачът без предимство се е сетил да подаде мигач. Доста колеги забравят за какво се използва лостчето от ляво на волана ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво - искам телефона на дилъра ти!

Като коментар на твоя пост ще кажа само, че ако този до мен иска да се престрои в моята лента, има ли пуснат мигач - 100% минава пред мен! Тея дето си бъркат в задниците с лостовете за мигача, а не го ползват по предназначение не ги уважавам ама ХИЧ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен нашият тотално се е изложил и трябва да се извини.

Всеки си има добре и лоши периоди

Някои хора отначало пискаха, а после леееекинко поомекнаха. Не е честно според мен. Трябва да гледаме обективно на ситуацията.

Има един дълъг пост по-нагоре, вторият на третата страница, оставям го без коментар!

Да те засекат, да удариш колата си по вина на друг и после да ти кажат едва ли не "ти си си виновен" - това е наглост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Личното ми мнение е, че ти си виновен за случката!

 

С цялото ми уважение, прочетох много внимателно какво си написал, и няма как колегата от сааб форума да е виновен! Как е виновен човек, който се движи в собствената си лента и очевидно е с предимство? Сам каза, че няма прието правило, което да задължава движещия се в лентата си водач да пропусне водача, който се движи в лента, която изведнъж е прекратена заради ремонтни дейности. Просто, не си прав, човека си е бил с предимство, а Мишо, дори не е сметнал за нужно да сигнализира с мигач. ( но нека изчакаме и самия него да каже какво мисли)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам как някой ще е виновен за твойте шофьорски умения!

Това, извинявай, не го разбрах. Какво трябваше да направя? Да давам път на всеки, който дори и мигач не е пуснал? Да изчезна от платното за движение? Да продължа да нахалствам и аз и вместо одраскано огледало на мацката (която, признавам, можеше да отстъпи вдясно, но пък и тя не беше длъжна) щяхме да имаме огънати брони/калници на Шкода и Сааб?

 

 

На доста места поради недостроени или пътища в строеж има подобни стеснения. И вместо да се приеме простото правило един отляво, един отдясно, маса шофьори разсъждават като тебе. В резултат други шофьори, като Мишо си казват, айде де и засичат. И аз го правя на такива като тебе. Ако беше на негово място и ти щеше да свършиш същото.

Аз бях в същата лента и се престроих 100-150 метра по-рано. Не предизвиках подобна ситуация.

 

 

Освен ако не минеш в режим хеликоптер. И какво, виждаш че предния не го пуска и си мислиш и аз няма да го пусна. Имало е две, три пет ленти, които стават една. Да вземат да не слагат хоризонталната маркировка на отделните ленти, преди такива стеснения за да няма подобни инциденти. Въобще не знам как стои въпросът с правилника в такива ситуации, защото наистина има правило, че полентово движещия се е с предимство. Предимството при преминаване през регулирани и нерегулирани кръстовища обаче се отнася за коли пристигнали едновременно! Не случайно има правило, че нямаш право да навлизаш в кръстовище, ако не е освободено. А при неработещи светофари, много пишман шофьори атакуват кръстовищата, въпреки че виждат отдалече че има навлезли коли, само и единствено със съзнанието "Аз съм с предимство". Ако и двете ленти са спрели и колегата е бил по напред от тебе :-k Престрояване е невъзможно преди това поради плътните колони, а на местото където се събират, винаги има хора като тебе, които не мислят, че и тези от свършващите ленти трябва да продължат.

Аз поне се стремя малко да организирам трафика пред себи си, като пускам хора от другите ленти. И пак тогава се появява проблема, че вместо един, се опитват да минат по трима. Както и да е. Това е свързано с ориенаталския манталитет на повечето шофьори.

Съгласен съм, че правилникът не е идеален, че пътищата не са идеални и че едното не е съобразено с другото. Но правилникът е ТАКЪВ в момента и е еднакъв за всички. И трябва да се спазва. Такъв са го гласували ония, дето ние сме (или не сме) ги гласували. Не може всеки да кара по свой правилник. Единният, действащият в момента, е такъв.

Да не говорим, че може да поиска да го пусна по доста културни начини, които всички знаем.

 

Личното ми мнение е, че ти си виновен за случката!

 

:o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това стеснение е "световно известно" на входа на Младост.

И проблема не е в хората които си карат по другите 2 ленти .

90% от водачите виждат, че има стеснение, но се набиват максимално до края му където вече е почти невъзможно на стоящия отдясно да мине и по този начин го принуждават да спре и да ги "пропусне".

По този начин минимум пропускаш поне 3-4 ма хитрушковци.

Там е върпос на култура, а не да се обясняваме кой какво си мислел и как другия мислел, кой е по-напред или кой е дошъл първи.

На този принцип с камионите винаги първи ще минават.

И това стеснение не е мигновенно - разбирам да е под прав ъгъл - стеснението продължава около 100 метра поне - имаш информация как се стеснява пътя и да предприемеш сигнализация за намеренията си.

 

Аз само чисто от любопитство да попитам пострадалия - при положение че си закачил някой друг- той не спря ли или си продължихте поради дребния характер на докосването.

Защото, ако и двамата сте съгласни с причината, не виждам защо да не повикате КАТ и да кажете кой е причинил ПТП-то.

Говоря принципно - имал съм такава случка и се води бягство от ПТП.

 

И правило има - недейте да измисляте правилници и конкретни правила според ситуацията или човека или времето и мястото.

Друг е въпроса, че тука всеки сам си тълкува правилата.

И аз се нерва като не ме пускат на ляв завой малко по нагоре от тази ситуация - но какво да ги засичам и да ги притискам ли - ми дали не ме е видял или се е замислил - предимството си е негово.

 

 

 

Относно как стои въпроса по закон:

"Чл. 25. (1) Водач на пътно превозно средство, който ще предприеме каквато и да е маневра, като например да излезе от реда на паркираните превозни средства или да влезе между тях, да се отклони надясно или наляво по платното за движение, в частност за да премине в друга пътна лента, да завие надясно или наляво за навлизане по друг път или в крайпътен имот, преди да започне маневрата, трябва да се убеди, че няма да създаде опасност за участниците в движението, които се движат след него, преди него или минават покрай него, и да извърши маневрата, като се съобразява с тяхното положение, посока и скорост на движение.

 

(2) При извършване на маневра, която е свързана с навлизане изцяло или частично в съседна пътна лента, водачът е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се движат по нея. Когато такава маневра трябва едновременно да извършат две пътни превозни средства от две съседни пътни ленти, с предимство е водачът на пътното превозно средство, което се намира в дясната пътна лента.

 

Чл. 26. Преди да завие или да започне каквато и да е маневра, свързана с отклонение встрани, водачът е длъжен своевременно да подаде ясен и достатъчен за възприемане сигнал. Сигналът се подава със светлинните пътепоказатели на превозното средство, а за превозните средства, които нямат светлинни пътепоказатели или те са повредени - с ръка. Сигналът, подаван със светлинните пътепоказатели, трябва да е включен през цялото време на извършване на маневрата и се прекратява веднага след приключване на маневрата. Сигналът, подаван с ръка, може да бъде прекратен непосредствено преди започване на маневрата."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега, именно защото всички го знаят, аз се престроих по-рано, за да не се бутам. Иначе това е хитър ход. Всеки го е правил. Но в такъв хитър ход, като излезеш с 5 коли напред, свирни на дясностоящия и му покажи с жест, че го молиш да те пусне. Така почти никой не отказва - пускали са ме маршрутки, таксиджии, камиони ....

 

Наистина, това, което много ме дрази, е наглостта на някои водачи. Не говоря за конкретния случай, който далеч не е най-наглото нещо, което сме виждали по пътищата. Просто смятам, че трябва да се борим срещу такова шофиране, а този път, понеже видях табелките, реших да повдигна тема.

 

П.С. Ако беше искала мацката можеше да ме спре и да повика КАТ. Но се съмнявам, че всички бихме изчакали там да дойдат полицаите, пък после върви и обяснявай, че нямаш сестра. По Сааба одраскване няма (или има на огледалото, което и преди не бе ше чисто ново), нейното огледало видимо се одраска. Какво да направя, Сааба е по-здрав от Зафира (май). Пък и не ми се мисли, ако трябваше там да стоим в двете ленти, да не мърдаме и да чакаме КАТ ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм член на клуб Saab. Тъй като работя заедно с вашия човек Владо©http://www.skodaclub-bg.org/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=366 мисля засега заедно с него още утре да поемем вината с мезе, щото и без това обядваме всеки ден заедно. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей го виновника бре. Да не си помслихре, че съм се наврял в миша дупка да се срамувам от случилото се.

 

Мислех да се разберем с колегата на ЛС, но се отказах предвид една лъжа, която беше изречена. Самата случка:

Карам в началото на бул, Ал, Малинов. Задръстване яко. Аз бързам, но това не е извинение. 3 ленти се движим успоредно с макс. 2-3 км/ч. Стигаме стеснението. Пред мен гледам как колите пропускат лявата лента да се включи (разбирайте колите по тази лява лента). Идва и моя ред. Аз съвсем леко се изнасям в дясно. Вярно е, че не подавам мигач. Не съм мислил, че около мен някой ще реши, че смятам да карам през бордюра. Първата кола - бяло Волво 740 комби не ме пуска. Стгаме до там, че мина на боя разстояние от мен. Човекът беше доволен. В крайна сметка той е с предимство и с голяма кола. От къде на къде ше пуска неква разноцветна шкода. До тук добре. Аз мръдвам още 50 см напред. Да де ама по пример на Волвото един тъмно син СААБ 9000 също не ме пуска. Вече няма накъде да мина, т.е. трябва да спра и да пусна и него. През цялото време знам, че съм без предимство, но си казвам "Абе човекът ще излезе толерантен и ще ме пусне." Да, ама не. Ще се натискаме. Еми ОК тогава, ще се натискаме. Движим се двамата с колегата на по-малко от 10 см един от друг. Той не ме пуска, аз пък не се давам. В един момент той ме пусна и аз минах пред него. Явно това е бил моментът, в който са закачили огледалата си.

И сега лъжата. Я бре колеги шкодаджии ми кажете в голямо задръстване, където не можеш да мръднеш, пък камоли да избягаш ще покажете ли среден пръст на шофьора зад вас? Лично като млад шофьор съм го правил тоя жест и за малко да стане мнооооо голяма беля. Динка беше показала среден пръст на некви вратове, та и тя за малко да го отнесе. Та СРЕДЕН ПРЪСТ НЕ СЪМ ПОКАЗВАЛ!!! Освен това:

...а по движението на устните му предположих, че не чете молитва за добро здраве...
Е как бре колега реши, че те нахраних в гръб. Дай заедно да погледнем снимката, която си направил и да поразсъждаваме как точно ме видя, че те храня. Това идва като втора лъжа, ама няма да задълбавам. След това умишлено съм бавил движението. Въпреки, че и това не е вярно, не мога да го докажа и няма да споря. По нататък понеже бях в лявата лента трябваше да мина вдясно за да завия към метрото. Той реши, че пак искам да го засичам и побърза да мине пред мен. Все пак както казахме по-горе той е с предимство. След това докато бях зад него преди кръстовището за към метрото умишлено намали за да не мога да завия. Да, признавам, че тогава го нахраних, минах покрай него надясно и случая за мен приключи.

1. Дали съм извършил нарушение с отнемане на предимство - да, извършил съм. Обикновено (понеже повечето ме познавате и можете да го потвърдите) ако аз изпадна в такава ситуация ВИНАГИ, ама наистина винаги пропускам колата пред мен, точно по причина, че зад мен другите с предимство няма да го пуснат. Свиркали са ми, псували са ме, дреме ми. Важното е, че пускам колата пред мен, а по този начин не си драскам моята в чужди огледала, не предизвиквам опасност за друго ПТП, а освен това колоната се движи.

2. Дали съм пре..л колегата - аз не мисля. Ако той така го приема, съжалявам.

3. Дали се срамувам от постъпката си и дали ще се извиня - твърдо не се срамувам. Ако колегата ме беше пуснал и след това ако бях направил нещо нередно, тогава със сигурност щях да се срамувам и да поискам извинение. Но в конкретния случай не виждам за какво да го правя. Както казах разсъждавам различно на темата предимство. Колега повярвай ми ако си разменим местата винаги щях да те пусна. Това забавяне на движението пред теб, което ти си мислиш, че съм го направил нарочно беше пропускане на една кака с червена Фиеста и на още една кола. А това, което ти направи преди кръстовището на отбивката за към метрото (не й знам името) си беше чисто заяждане.

Единствено за което съжалявам е, че още на стеснението на Ал. Малинов не се отказах от идеята да те уча на толерантност, но след нощна смяна и бързайки за друга среща постъпих тъпо. Трябваше да те пусна. Следващата кола щеше да ме пусне. Съжалявам също, че те нахраних на следващото кръстовище, а не трябваше. Трябваше да се засмея вместо това.

Но като цяло ти беше с предимство. К'ъФ съм аз та ше ти го отнемам. При тва с неква шкода на 100 години ше те засичам аз теб със СААБ 9000. За съжаление 90% от шофьорите в България са убедени в предимството си и не дай си Боже някой кат мен да реши да им го отнеме. Тежко му и горко. Получава ругатни, не рядко и бой, постове по форумите и бива низвергнат от обществото на "имащите предимство". Но стига спам. Всеки има собствено виждане по въпроса. Моето е такова и не се срамувам от това. Ако съм те притеснил колега - съжалявам. От друга страна ако ме беше пуснал нямаше да се стигне и до случката с огледалото. Но всеки сам си решава.

 

П.С.- Ще помоля колегите да се въздържат от коментари от типа "Евала", "Само така" и пр. Ще помоля във вашите коментари по темата да има ясно изразени позиции, като в никакъв случай не искам подкрепа заради това, че се познаваме, от един форум сме или каквото и да е друго.

 

Поздрави на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за честния отговор. Поне аз не съм милсил, че иска някой да се скрие.

 

Само няколко комнетара:

 

1. Не беше подал мигач. Ако беше подал, щях да те пусна. Не лъжа, НАИСТИНА така правя. Ако някой ще ме учи на толерантност, нека да покаже, че се е научил на правилника за движение и подаване на светлинни сигнали.

2. Аз бях преди теб в тази, изчезваща дясна лента. Престроих се отрано и по-безопасно. Твоето шофиране ми се стори точно тип "нагло", като бе казано по-горе. Мина мен и още една кола и айде да се набутаме отпред. Ми не исках да те пусна. И не смятам, че това е грешка от моя страна. А не съм се заяждал с теб заради колата, най-малкото отстрани, както седяхме, когато те загледах за пръв път, въобще не можах да определя с каква кола си.

3. Когато си закачихме огледалата с мацката и ти мина пред мен се обърна и размаха ръка. Признавам, не съм видял съвсем точно жеста, но залагам, че не е бил знака "Виктория". Ако така ми се е сторило, което ме съмнява, тогава се извинявам на всеослушание.

4. Преди следващия завой, т.е. преди ти да се отклониш към Младост 2, след като видя, че аз съм вече в другата лента (междувременно още една кола се беше напъхала между нас и аз не бях точно зад теб, кой ли я е пуснал!?), ти нарочно се опита да се шмугнеш пак пред мен. Не казвай, че не е било нарочно, не приличаш на човек, който не следи пътя и останалите участници в движението. Тъй като го очаквах, бях ускорил достатъчно, за да не го допусна.

5. От твоя пост да разбирам ли, че тогава (пак) си ме напсувал ?

 

И да заявя, че съм толерантен към всеки с Шкода, Волво, Мерцедес или друго возило абсолютно еднакво. Единствено към Саабите отношението ми е различно, но това мисля, че е нормално. А, и има едни други превозни средства, които не мога да понасям, ония, дето всичките са се учили да карат при един инструктор, пък той е бил сляп и глух....

 

Не търся нито извинение, нито съжаление, нито друг вид морално обезщетение. Надявам се темата да е към своя край и да остане във форума, за да могат да я гледат всички и да знаят, че независимо от марката кола, която карат, трябва да бъдат толерантни на пътя, търпеливи и внимателни; още повече когато имат клубни табелки, тоест показват на света специално отношение към автомобила.

 

Ще се радвам, ако този случай стане начало на едно добро сътрудничество между двата клуба, както в популяризирането на марките ни и съответните идеи и традиции, така и в борбата ни за по-безопасни и културни пътища. А защо не и за бирички ....

 

И едно поздравче за всички:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kciwar, три ленти на движение, задръстване, виждаш че колегата (не че има значение) няма как да продължи, защото лентата му си влива в твоята, виждаш че предния не го пуска, ти също се опитваш да затвориш дистанцията с предния (не си успял) и навлизаш и ти в съседната лента, получаваш си трипръстата комбинация (това не го одобрявам!) и? Втори път се опитваш, да му попречиш да се престроява. Ако Мишо го е направил само заради тебе, това говори много лошо за него. Я ми обясни, ако ти си в лента, която се влива в друга и не те пускат, ти как ще реагираш? За Дани разбрахме. Той ще стои и ще чака да няма коли, за да продължи нататък. А ти? И не знам защо не ти вярвам, че пускаш коли пред себе си. Не че трябва и да ти пука. Ако аз бях на твое място, със сигурност щях да пусна колата от свършващата лента.

Дани, не съм сигурен, как се тълкува правилника в задръствания, когато и трите ленти са спрели. Реално си затворен отвсякъде и не можеш да се престроиш никъде. А знаеш какво ще стане, като всички потеглят. Интересно ми е как е тълкуването на закона.

 

Иво - искам телефона на дилъра ти!

Аз пък Велко искам обяснение, какво трябва да значи това?

 

Докато го напиша и взе че ми свърши сока в батерията. Горе долу през това време и двамата са дали отговори, ама пък няма да си трия поста я!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сме Конституционнен съд, да тълкуваме закона.

Аз поне не съм.

Тези проблеми са точно, защото всеки тълкува от неговата камбанария.

Как се било тъкувало това или онова.

Когато си караш в лентата , как успяваш да пречиш на този, на който лентата му я няма вече?

Когато имаш намерение за маневра ( не коментирам дали е имало мигач) дали е в задръстване или не няма никакво значение.

Дали те е пуснал или не си е проблем и лично решение - той си кара в лентата.

Дали е правилно от колегиална гледна точка - 15 коли да има - 15 мнения - всеки бърза всеки има причина.

Дали е в задръстване - какво ще направиш - ще поразместиш колите за да минеш ли?

Да, аз лично чакам - подавам сигнал и чакам - нито се примъквам с цел да блокирам малко по малко идващия и той да е принуден да ме пусне "колегиално".

10 не ме пускат, 11 ме пуска , но си чакам - тъпак по съдба.

 

И друго когато искам да се престроя, особенно в задръствания, аз лично подавам сигнал и спирам или поне намалявам максимално за д апокажа явната си необходимост да се престроя.

Не го пускам в движение и да чакам сгоден момент и ако не ме пуснат продължавам напред - поне за мен е ясен сигнал за търсене на по-бързо придвижване.

Бил съм в задръстване само във Франция - аз такова нещо като менкане на позицията не видях - стои колоната има място за две коли, защото някой се е позабавил, но никой не се мушка да спечели заветната позиция и да спечели 3 метра.

Това няма нищо общо със ситуацията, но това е по-бързия начин на придвижване на колона отколкото постоянното сменяне на позицията - виждал съм перпендикулярно застанал на пътя само и само да се вмъкне във дистанцията от 2 метра между две коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо изрази позицията си, колегата със СААБ-а също. Гледам, че същия колега е написал, че се надява темата да приключи и да е началото на добро сътрудничество между нашия и техния клуб.

Излишно философствате вече smile049.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Да заключим темата?

2. Да направим нов раздел за философия?

3. Да минем на лични ?

4. Да отидем в друг форум за философия?

5. Понеже са се изяснили, да изтрием всички мнения и да оставим само техните изяснявания и да заключим?

6. Форума да стане само Read only да е на база само лични?

 

Труден избор - обърква ме!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.