Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Член на клуба


kciwar

Recommended Posts

Ма някои хора май наистина не знаят кога е време да се спрат :-k Предложих ви един нелош завършек на темата, не искате, значи е време за smile149 Само ще ви помоля, не разваляйте хубавото мнение на колегите от Сааб-форума за нас със заядливите си постове :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • kciwar

    13

  • beer_champion

    11

  • ID A

    6

  • hamsia

    5

Най-много писали в темата

Ма някои хора май наистина не знаят кога е време да се спрат :-k Предложих ви един нелош завършек на темата, не искате, значи е време за smile149 Само ще ви помоля, не разваляйте хубавото мнение на колегите от Сааб-форума за нас със заядливите си постове :!:

:smt017 :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че ние вече се осрахме ве - затрихме темата, защото явно е изчерпана или някой участник е искал да се изтрие - класика в жанра.

Хеле пак се появи - въобще тука е пълно с магически и мистериозни събития и състояния.

Или пък може би вече ни е срам та затова най-лесно да я затрием.

И пак от 50 мнения - половината с квалификаций кое как трябва да бъде - страшна работа тука - всички искат да са зелени.

Па и зелените не си поплюват - има няма - да се запише и той - форума на Bg mama ряпа да яде - тука сме ебаси племето.

Аре като толков аискате да се изказвате и не искате да се излагаме бъдете мъже и им кажете на всички защитаващи "нашия" как стоят нещата на практика.

Какво се обяснявате било се изчерпало - ми не се е изчерпало при положение, че пуснел ли мигач или свършвал ли му пътя и вече всички са му длъжни да го пускат.

И недай си боже ако не го пуснат са цървули едва ли не и си заслужават да ги учиш на колегиланост и да им сечеш пътя.

 

Айде нали сме форум дето не толерира "арогантото поведение на пътя".

По е лесно да покрием нещата , да замажем с стандартни за тука фрази, а още по-лесно да изтрием.

Сега сигурно трябва и да съм благодарен, че темата е върната.

 

Бири мири незнам си какво , филосовстване и изчерпване - баси това сигурно са някакви ключови думи дето аз не ги хващам.

Стига вече с тия недомлъвки и скатавки - или казваш нещо или си траеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и приятели,

добрата новина е, че в клуб Сааб България приеха радушно идеята за биричка заедно.

 

Да видим кога и как може да го направим, да си поговорим в приятна обстановка и да се запознаем.

Не знам как е правилото при вас: дали да се пусне нова тема или да се разберем тук.

 

Аз се наемам да предавам предложенията за час и място, и дано скоро се порадваме заедно на чаша студено и порция топли :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо щях да пиша, че си губите времето за ситуация, която се случва ежедневно на всеки поне по 10 пъти на ден и видях хепи енд-а, на колегата от Сааб !

 

Сега по темата от последната страница:

@kciwar, много се радвам, че тази тема ще е повод да се запознаем и с други колеги от други клубове. Когато дойде време за срещата - дайте знак. Ще доведа брат ми с неговия Сааб, а аз ще дойда със 120-ката. smile035

 

п.с. Понеже Мишо беше писал за моите средни пръсти - в случая имах право, защото не исках да нарушавам закона и да минавам на забранен сигнал на светофара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Водачът беше нагъл, водачът не беше подал мигач, водачът се държеше като "тарикат" на пътя, водачът ме изблъска в съседната лента, където една мацка (по нейна вина, но не и само по нейна) си закачи огледалото за моето, водачът после пак се опита да ме засече. Това са фактите...
Много се радвам на определенията и квалификациите. Забрави да споменеш и smile045 Така е, фактите говорят. Без значение дали са истина. От днес колеги шкодаджии да знаете. Аз съм нагъл на пътя, тарикат съм, засичам и изблъсквам от пътя. Повечето ме познавате в тази светлина. Колкото пъти сме се движили заедно по пътя или съм возил някой от вас винаги така съм правил. По-точно не. Пред всеки един от вас с неимоверни усилия от моя страна съм се държал прилично за да не ми излезе лошо име. Иначе smile045 ги раздавам под път и над път, със и без повод.

 

Както и да е. От тук нататък предупреждавам - ако случайно някой не МЕ пусне в неговата лента, когат МИ скимне ше бъде изблъскан от пътя и порядъчно нахранен. Внимавайте когато АЗ съм някъде около вас. Оглеждайте се. Ослушвайте се. Бъдете нащрек. Ако случайно ви мине през ум, че ви наближавам, отбийте в дясно и сторете път на бясната синя фелиция. Имайте предвид нещо много важно - мигач не подавам. Подавам само smile045

 

PEACE

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама вЕрно сте много зле .... Може ли да продължавате бе, баби? :smt018 Това не е форум, това не е клуб, а е ебати седянката, честно... Дай да не ни каже някой че сме стъпили накриво, та да му натрием муцуната с лайна.... Най-невинните и най-добрите сме, ама чудни сме, ей ...

 

Бях на ничия страна досега, както и винаги почти съм бил. След последните няколко поста обаче... smile175

ма то да си приемаш грешките и вината не е като да пиеш кафенца по форумни седенки и всички да си мислят че си пич... по-трудно е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните коментари наистина бяха много излишни. Мишо, майтапите от снощи са си майтапи, ама тука по друг начин звучи написаното по-горе. Иво, за теб се отнася същото.

@kciwar, не се засягай. Снощи много го бъзикахме Мишо за тая случка и той на майтап го е написал горното, но излиза, че иронизира ситуацията, а не е така.

Стига глупости - давайте да уреждаме срещата с момчетата и момичетата от Saab. В края на миналата година за малко и ние с Младежа да се сдобием с едно старо бижу на тази хубава марка, но не ни било писано. Имаме си куче. :lol:

 

И за да измием срама от ситуацията - днес всеки да даде път на поне 2 коли, които са без предимство. Всички знаем, че се стараем да спазваме правилата и да сме толерантни шофьори, но има дни, в които правим пълни глупости. В това число и самата аз, от което не се гордея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личното ми мнение е че Мишо е прекалил. Ако бях в позицията на колегата със Сааб-а нямаше да го пусна. Най-малкото защото не е пуснал мигач. В крайна сметка когато искаш услуга (а това да ти дадат предимство когато нямаш такова си е точно услуга) трябва да си я поискаш подобаващо, а не да си я извоюваш. Случките нататък не искам да ги коментирам. Кой крив, кой прав няма да се разбере.

 

За мен случая е приключил и нямаше да пиша, но последните постове са далеч от добрия тон и само излагат клуба и най-вече членовете му. Спазването на добрия тон е било едно от нещата с което Шкода Клуб България се е отличавала от доста други клубове. Защо трябва да разваляме го разваляме?

 

Що се отнася до сбирка с клуб Сааб - бира в добра компания винаги е добре дошла!

 

Лек ден на всички и моля за повече толерантност!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, за новия ти подпис! :smt017

 

ХаХАХаХах Супер добро!

 

Айде, колеги, давайте идей за ден за среща на клубовере на шкода и сааб феновете.

 

Аз предлагам на следващата среща на Шкода на НИМ, която се пада на 20.02.2011г. Ако е хубаво времето ще се получи супер! smile159 слънце, бира, коли и нови СААБ приятели! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както разбирам на деня на Левски, тоест другата събота, ще се събира клуба на Шкода пред НИМ.

Ако кажете, да пусна покана и в нашия форум, само кажете в колко часа се срещате.

Ние, най-вероятно няма да сме много хора, така че ще се съобразим с вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както разбирам на деня на Левски, тоест другата събота, ще се събира клуба на Шкода пред НИМ.

Ако кажете, да пусна покана и в нашия форум, само кажете в колко часа се срещате.

Ние, най-вероятно няма да сме много хора, така че ще се съобразим с вас.

 

Неделя са ни срещите, а не събота! :smt017 Първа и трета неделя, значи на 20.02 от 14ч. на НИМ. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глава втора. ПРАВИЛА ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА

 

Раздел I. Общи правила

 

Чл. 5. (1) Всеки участник в движението по пътищата:

1. с поведението си не трябва да създава опасности и пречки за движението, не

трябва да поставя в опасност живота и здравето на хората и да причинява имуществени

вреди;

2. трябва да опазва околната среда, като не изхвърля и не оставя на пътя

предмети или вещества, както и да вземе мерки за отстраняването им или за

предупреждаване на останалите участници в движението, когато това ги застрашава.

(2) Водачът на пътно превозно средство е длъжен:

1. да бъде внимателен и предпазлив към уязвимите участници в движението,

каквито са пешеходците и водачите на двуколесни пътни превозни средства;

2. (изм. - ДВ, бр. 85 от 2004 г.) с управляваното от него превозно средство да не

затруднява другите участници в движението и живеещите в крайпътните имоти, като

спазва действащите норми за шум и вредни емисии на отработени газове от моторното

превозно средство, както и други норми и изисквания за опазване на околната среда;

3. (нова - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. - ДВ, бр. 51 от 2007

г.) да не управлява пътно превозно средство под въздействие на алкохол, наркотици или

други упойващи вещества.

Чл. 6. Участниците в движението:

1. съобразяват своето поведение със сигналите на длъжностните лица,

упълномощени да регулират или да контролират движението по пътищата, както и със

светлинните сигнали, с пътните знаци и с пътната маркировка;

2. изпълняват разпорежданията на лицата, упълномощени да регулират или да

контролират движението по пътищата, независимо от светлинните сигнали, пътните

знаци, маркировката на пътя и правилата за движение.

Чл. 7. (1) Когато има несъответствие между сигналите на регулировчика и

светлинните сигнали или пътните знаци относно предимството, участниците в

движението са длъжни да се съобразяват със сигналите на регулировчика.

(2) Когато има несъответствие между светлинните сигнали и пътните знаци

относно предимството, участниците в движението са длъжни да се съобразяват със

светлинните сигнали.

(3) Когато има несъответствие между пътните знаци и маркировката на пътя,

участниците в движението са длъжни да се съобразяват с пътните знаци.

(4) Когато има несъответствие между пътен знак, поставен на преносима стойка

върху платното за движение, и останалите пътни знаци, участниците в движението са

длъжни да се съобразяват с пътния знак, поставен на преносимата стойка.

(5) (Нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) При строителство и ремонт, когато има

временна пътна маркировка, положена с цел организация на движението за определен

период от време, участниците в движението трябва да се съобразяват с временната

пътна маркировка.

Чл. 8. (1) Водачите на пътни превозни средства използват дясната половина на

пътя по посока на движението си, освен в случаите, когато с пътен знак или със

светлинен сигнал е указано нещо друго.

(2) Когато на дадено място от пътя едновременно е разрешено преминаването

на нерелсови и релсови пътни превозни средства, водачът на нерелсовото пътно

превозно средство е длъжен да пропусне релсовото пътно превозно средство

независимо от неговото местоположение и посока на движение.

Чл. 9. (1) По пътищата, отворени за обществено ползване, е забранено

движението на верижни машини и използването на гуми с шипове. Движение на пътни

превозни средства с вериги за сняг е разрешено само когато пътните условия изискват

това.

(2) (Нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Редът и условията за движение на верижни

машини и машини с гуми с шипове от въоръжените сили се определят с наредба на

министъра на отбраната и министъра на регионалното развитие и благоустройството.

(3) (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., предишна ал. 3 - ДВ, бр.

51 от 2007 г.) Поставянето на предмети или извършването на дейност в обхвата на пътя,

несвързани с предназначението му, може да става само след разрешение от собственика

или администрацията, управляваща пътя.

 

Раздел II. Сигнали за регулиране на движението от упълномощените

длъжностни лица. Пътни светофари. Пътни знаци. Пътна маркировка

 

Чл. 10. (1) Всяко лице, упълномощено да регулира движението по пътищата,

наричано по нататък "регулировчик", носи задължителни отличителни знаци, по които

участниците в движението лесно да го разпознават и добре да го виждат както през

деня, така и през нощта. Той може да ползва регулировъчна палка и полицейска свирка,

а когато регулира движението при строително-ремонтни работи на пътя - червен флаг.

(2) Сигнали на регулировчика са следните положения на тялото и ръцете му :

1. дясна ръка, вдигната вертикално - означава "ВНИМАНИЕ, СПРИ!"; това не

се отнася за онези водачи, които в момента на подаването на този сигнал, след като им е

било разрешено преминаването, са толкова близо до регулировчика, че не могат да

спрат, без да създадат опасност за движението; при подаване на този сигнал на

кръстовище участниците в движението, които са навлезли в кръстовището, трябва да го

освободят;

2. ръка или ръце, протегнати хоризонтално встрани - след като е направил този

жест, регулировчикът може да свали ръката или ръцете си. Сигналът означава:

а) "ПРЕМИНАВАНЕТО Е РАЗРЕШЕНО" за водачите, които се намират срещу

лявото или дясното рамо на регулировчика и ще преминат направо или ще завият

надясно, както и за пешеходците, които искат да преминат пред гърдите или зад гърба

на регулировчика;

б) "ПРЕМИНАВАНЕТО Е ЗАБРАНЕНО" за всички останали участници в

движението;

3. дясна ръка, протегната хоризонтално напред, означава:

а) "ПРЕМИНАВАНЕТО Е РАЗРЕШЕНО" за водачите на пътни превозни

средства, които се намират срещу лявото рамо на регулировчика, и за пешеходците,

които искат да преминат зад гърба му;

б) "ПРЕМИНАВАНЕТО Е ЗАБРАНЕНО" за всички останали участници в

движението.

(3) Освен сигналите, посочени в ал. 2, регулировчикът може да използва и

допълнителни разбираеми жестове за даване на други указания и разпореждания на

участниците в движението.

Чл. 11. (1) На железопътен прелез движението на пътните превозни средства

може да се регулира от железопътен служител, който подава следните сигнали за

спиране на пътните превозни средства пред прелеза:

1. през деня - изпъната хоризонтално напред и напречно на оста на пътя дясна

ръка с червен флаг;

2. през нощта - описваща полукръг червена светлина.

(2) Сигналите на железопътните служители са задължителни за водачите на

пътни превозни средства, приближаващи прелеза и от двете му страни.

Чл. 12. (1) За регулиране движението на пътните превозни средства на

кръстовища, пешеходни пътеки, стеснени и други участъци от пътя се използват пътни

светофари, които подават сигнали с немигащи и мигащи светлини с червен, жълт и

зелен цвят.

(2) За регулиране движението на пътните превозни средства по отделна пътна

лента се използват поставени над лентата пътни светофари, които подават сигнали с

немигащи светлини с червен и зелен цвят.

(3) За регулиране движението на превозните средства от редовните линии за

обществен превоз на пътници се използват пътни светофари с четири светещи полета,

които подават сигнали с немигащи светлини с лунно бял цвят на светлината.

Значението на светлинните сигнали се определя съобразно разположението на

светещите полета.

(4) За регулиране движението на пешеходците се използват пътни светофари,

които подават сигнали с немигащи и мигащи светлини с червен и зелен цвят.

(5) За забраняване на пътните превозни средства да преминават през

железопътен прелез се използва сигнал от мигаща червена светлина. Този сигнал може

да се използва и пред подвижни мостове, на фериботи, пристанища и на места, където

на пътя излизат моторни превозни средства със специален режим на движение.

Чл. 13. (1) За предупреждаване на участниците в движението за опасности по

пътя, за даване на различни предписания към тях - относно предимството, забраните,

прилагането на специални правила, действията със задължителен характер, за указване

на направления, посоки, обекти, както и за даване на различна допълнителна

информация за улесняване на участниците в движението, на пътищата се поставят

необходимите пътни знаци, допълнителни и други средства за сигнализиране.

(2) За насочване движението на пътните превозни средства и на пешеходците по

пътя, за отбелязване на определени площи от платното за движение, на обекти,

намиращи се в опасна близост до платното за движение, и за даване на полезна

информация на участниците в движението върху платното за движение и обектите,

намиращи се в обхвата на пътя, се поставя съответната пътна маркировка.

Чл. 14. (1) (Предишен текст на чл. 14, изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от

26.04.2002 г., изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Министърът на регионалното развитие и

благоустройството съвместно с министъра на вътрешните работи и министъра на

транспорта определят с наредба условията и реда за използване на пътните светофари,

пътните знаци, пътната маркировка и другите средства за сигнализиране при

организиране на движението по пътищата, отворени за обществено ползване.

(2) (Нова - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) Министърът на

регионалното развитие и благоустройството съвместно с министъра на вътрешните

работи определят с наредба реда за установяване и обезопасяване на участъците с

концентрация на пътнотранспортни произшествия по пътищата.

 

Хлъц.....,Наздраве! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както разбирам на деня на Левски, тоест другата събота, ще се събира клуба на Шкода пред НИМ.

Ако кажете, да пусна покана и в нашия форум, само кажете в колко часа се срещате.

Ние, най-вероятно няма да сме много хора, така че ще се съобразим с вас.

 

Колега, на 20.02.2011г. Неделя от 14:00 на НИМ. Моя е грешката, подведох те, извинявай. Благодаря на (gogata) за корекцията. Предполагам, че другите колеги, няма да имат против да се присъедините. А не е важно колко сте, важно е присъствиетои биричката! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта и мен ме засече един Сааб. Ся квит ли сме? Мое ли вече да почваме с бирите и кИбапите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта и мен ме засече един Сааб. Ся квит ли сме? Мое ли вече да почваме с бирите и кИбапите?

а среден пръст показали? smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как можахте бре?? На рожденния ми ден...Сега ще трябва да нося бонбони и пиячка x2... Ужаст ! А за Мишката - за всеки неподаден мигач - една палка луканка през ръцете...и в устата smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахти тъпата тема, колеги,честно!

 

Лично мнение:

Колега от СААБ форум. Писах ти лично, защото имам претенциите , че познавам 80 % от колегите и исках да те упътя и да дам ник на колегата в случай ,че го познавам.

Явно обаче ти не си се впечатлил, понеже съм оцветен в зелено, а не червено... ОК

 

Ми , аз мисля, че е съвсем нормално при един такъв спор 2те страни да се изяснят на ЛИЧНИ. АКо не се разберат , да се стигне до отворена дискусия.

Хем искате да е отворена дискусия, хем само Ти и Мишо да си пишете ??? И какво става? Става мазало!

 

Тука се включиха и други СААБ сподвижници, Шкода пък го удариха на ........ дай, дай да го видим кой е този- не е хубаво, като видяха, че е Мишо - усмихнат и отзивчив колега от Шкода форум, нормално е да застанат на негова страна и да кажат..... Аааааа, не може да е така.

 

След като е имало инцидент, значи е имало страна/и/ която/които не са спазили правилното поведение на пътя и толкоз.

 

Такава тема с КОЙ Е ТОЗИ КОЛЕГА, удари ме, а той само леко ти е причинил драскотина би, щом се пуска за ОТВОРЕНА дискусия, би трябвало да служи за назидание ли? За какво?

 

Много тъп спор, честно.

 

После си пишете ЛИЧНИ, ми не можахте ли да ги пишете отначало. Колегите го удариха съдии, даскали, а после те пък не трябвало да се обаждат, че темата била само на Мишо и на колегата от Сааб.

 

Правилното нещо беше: Още от началото да се направи една срещичка на по бира и мезе и всичко да отмине без много шум....

 

Поздрави!

smile159

 

(Аз и аз, защо си се обаждам smile150 )

 

Мишка, фабийката ли не върви, че си толкова нервен? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Чл. 77. (1) Водач, който има намерение да извърши маневра, е длъжен да се убеди, че няма забрана за маневрата, че няма да застраши останалите участници в движението и преди да започне маневрата - да подаде своевременно ясен и достатъчен за възприемане сигнал.

(2) Сигналът за извършване на маневра се подава със светлинни пътепоказатели, а за превозните средства, които нямат светлинни пътепоказатели или те са повредени - с ръка.

 

Чл. 79. Подаденият от водача сигнал за маневра не му предоставя предимство и не го освобождава от задължението да предприеме всички необходими мерки за безопасност, преди да започне нейното изпълнение.

В ППЗДП е написано ясно, а Юли го е цитирал. И двата Чл. и най-вече Чл. 79 не го спазих. Разбирайте вината е изцяло моя. Начинът, по който се престроих беше определено нахален. Каквато и да е била причината за това, тя си е моя и в никакъв случай не ме оправдава. За това бих искал да се извиня на колегата със СААБа.

Що се отнася до smile045 и до умишленото забавяне на движението - твърдо не се съгласявам с колегата и ще поискам да си вземе думите обратно.

Стесняване на ленти има навсякъде из България. Преминаването в тези стеснения е изнервящо. Не мога да кажа, че съм от примерните водачи, които винаги се престрояват своевременно в правилната лента. Имал съм случаи да реша да се престроявам в дясна лента по абсолютно всички правила и някой, който кара бавно да даде газ, да ме настигне и да почне да свирка. Имал съм случаи, като този в Младост и са ме пускали (в конкретния случай аз винаги пускам). Имам и случаи, в които.......аре стига спам. Всеки има всякакви случки. Всеки знае ЗДП и ППЗДП. Всеки е невероятно толерантен на клавиатурата и не чак толкова зад волана след 10 - 12 часов работен ден. А не веднъж съм казвал пред вас (имам свидетели за това) "Абе кат се пъне толко, пусни го да мине! Хем няма да ти закачи колата, хем ше се прибере в неговата/твойта лента и няма да застраши идващите отсреща!" Виждал съм (в Люлинския тунел преди да го реконструират) един кара по трамвайната линия и задминава цялата 300 м колона, обаче трябва да се включи на изхода на тунела. Съответно този пък който кара в лентата не го пуска, и защо да го пуска тоя тарикат. Оня от линията натиска, другия не пуска и пуф - удариха се. И кво стана? Още по-голямо задръстване, чакане на КАТ в продължение на часове и загуба на време и за тариката и за редовния пред закона шофьор и яки псувни и по двамата. Е мерси от такова предимство.

 

Колеги, наистина предлагам да ТУРИМ един край на тези теми и да спрем да се поучаваме и спорим. Преценка се прави на момента. По-важното е всеки да мисли не само за себе си и оня отУево дето иска да го пре...бе, ами да мисли и за колите, които са около тях двамата.

 

(постът е копиран и в другата тема)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тураме край!

Същалявам, може да не съм видял правилно жеста. Приемаме за моя грешка, че го казах с такава сигурност и си прибирам думите обратно във вътрешното джобче на потника :)

Сори, ако не е било така, не искам да те злепоставям пред колегите.

 

Не разбрах за бирата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя, го дават 4 градуса но с ромче и чайче и всичко ще бъде чудесно! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.