Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia II 2.0 TDI - отказва да пали


top-dirigent

Recommended Posts

Здравейте, вчера колата за втори път ( в рамките на месец) ме оставя на пътя :( първият път беше по - добре, че си остана в гаража. А именно - завъртам ключа и... просто стартера върти неуморно и нищо. Може да се върти до полуда колата просто не пали. След...20 мин. примерно си запалва нормално както се казва от четвърт оборот. Вчера го направи както си карах и спрях на едно място, след няма и 2 мин. и ... няма палене. Прилича ми на проблем с горивото защото в началото двигателя тресе много а след това стартера започва да върти по -бързо и без никакви признаци за запалване. Вчера бях на на едно място което е спускане и реших, че ще пробвам да я запаля на скорост, и .. така и стана запалих и от там директно в ЕУРАТЕК smile117 направиха диагностика, и след един час "диагностиране" ми казаха, че на колата всичко и е наред и ми предложиха да сменят горивният филтър ?!? защо ???? той е на 3 000 км. ??? аз съм се насочил към горивната помпа ( която е в резервоара май.. ) но... аз ли трябва да се насочвам и поправям колата си ???? на 2 години автомобил и в представителството отивам с проблем а те ми мерят акумулатора ???? smile126 аз... му казвам на момчето ама.. аз можех да дойда на стартер до тук изобщо не е от него. Явно е , че .. ще трябва сам да решавам казуса ( това което зная е, че не е датчика на коляновият вал )

Ще съм Ви благодарен за мнение и съвет.

P.S. когато си сменях горивният филтър ми направи впечатление, че нямаше абсолютно никакви боклуци и т.н. учудих се, защото беше на 45 000 а един познат на 40 000 каза, че е бил до половината с боклуци и гадости. Което и тогава ме наведе на мисълта да не са се задръстили някъде по системата :( Не знам... мога май само да гадая ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не съм от разбиращите нека те ти дадат насока, но сменяй филтърчето по често че тази БГ нафта... =))) дано проблема ти е малък и евтин =)) аз си сменям филтрите на 15 хил км въпреки че ги дават на 30хил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не провериш свещите?

 

Един приятел преди време имаше подобен проблем , едни път пали един път не. Оказа че нещо беше със свещите и кабелите.

 

Аз първо към това бих се насочил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не провериш свещите?

 

Един приятел преди време имаше подобен проблем , едни път пали един път не. Оказа че нещо беше със свещите и кабелите.

 

Аз първо към това бих се насочил

 

Те са без значение в случая. Датчика на коляновият вал е според мен, бат Сами и той се е насочил на там. Обикновено не отказва от веднъж. При топъл/студен двигател се проявят проблемите с него. Както при теб. Караш, спираш и не ще после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами след диагностиката в ЕУРАТЕК казаха, че няма грешки в датчика , както и като цяло, че няма грешки. Относно свещите... не вярвам при двигател загрял на 90С да не запали а и не ми светва лампа за изгоряла свещ и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече не знам какво знаят от опита ми до сега .... май знаят какво е на колата само ако изпише на компютъра иначе... така лятото по някога в двигателя се получава един специфичен звук ( при много загрял двигател ) и един път се случи точно там едно от момчетата от сервиза я покара с доста сериозен десен крак и за "Щастие" се промени звука точно тогава появява се звук подобен на чукащи клапани ( но... не точно) и спира момчето и аз му казвам чуй двигателя, че след малко ще изчезне този звук от какво е ? И ... естествено - ааа няма му нищо всичко е наред, колата върви много добре ха-ха и... сега за втори път отивам за нещо конкретно и ... отново трябва сам да си решавам проблема ха-ха

Насочвам се към гориво, защото няколко пъти ми се е случвало, ( най - забележимо е на първа скорост) подавам равномерно газ ( но плавно ) и на около 2 000 оборота спира изведнъж да ускорява и има едно "забиване" и след няколко секунди пак започва да ускорява точно като недостиг на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

И на мен ми се случи същата неприятна случка, току-що проверихме за грешки и ето:

012295 Camshaft position sensor (G40) - no signal P3007-000

Колата пали забележимо по-трудно, когато е топла. След малко ще звъня за цена на датчика и ще сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.