Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кой къде зарежда?


esto

Recommended Posts

Дизел само от Лукойл. Вече 29К км. Веднъж заредих от ОМВ и след това веднага се усети. Даже ме попитаха в колата: "Абе, ти какво зареди?".

Втори път заредих в Шел и съжалявах още повече.

Вече не правя компромиси. Може и да има други, но не ми се експериментира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 125
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • C2H5OH

    12

  • evin

    7

  • coverdale

    5

  • shaft

    5

Най-много писали в темата

Вносителите на горива в България задължително ще трябва да ползват лицензирани данъчни складове, гласуваха още депутатите. Пред "Дневник" източници от бранша коментираха, че от поправката ще пострадат водещи компании като Shell, Еko, Rompetrol и др., които купуват част от нефтопродуктите си не от "Лукойл Нефтохим Бургас", а от рафинерии извън България. Аргументите на финансовото министерство са, че минаването през данъчен склад е единственият сигурен начин да се измери какво количество гориво се внася в страната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Какво ще стане с PD моторите след въвеждането на европейската деректива за процентно добавяне на биодизел в дизела?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Ексхумация.

Заради тая колекция от 6 Ферарита и понеже не мога да му откажа на сина ми, напълних бутилката с LPG до горе на Шел - Бояна. ](*,) ](*,) ](*,) Тръгнах за Ихтиман. ](*,) ](*,) ](*,) Баира към Вакарел съм го качвал на ТРЕТА. Колата вървеше все едно карам не с 83 ами с 76 бензин (ако някой ги помни тез октанови числа от края на 60-те години). Освен това след като се върнах в София (това е каране само по А1, без градско) заредих на Петрол пак до горе. Оказа се, че за има няма 120 км (до Ихтиман и обратно) колата ми е изгорила малко повече от 16 л. газ. ](*,) ](*,) ](*,) Извън градско каране! ](*,) ](*,) ](*,) Газ на Шел - НИКОГА!!! Хем си знаех да му.. :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Искам да попитам колегите, които карат печки следното, на мен ми е първа зима. През зимата OMV пуска Алпин дизел, на мястото на Спринт дизела, поне аз така разбрах. Понеже аз карам само с Премиум дизел, въпроса ми е в него имали такава добавка анти замръзване? Ако няма това означава, че трябва да се минава на Алпин, но това не е ли крачка назад спряму Премиума, защото според прочетеното Алпин=Спинт+добавка против замръзване. Някой кара ли с Премиум през зимата?

Интересуваме това защото искам да си карам колата с по-доброто гориво ( не казвам хубаво, защото сме в Бг).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти споделя колега!

 

Аз карам само (разбира се с изключения) В-ПОВЕР :) Дизел.

 

Преди 4 години пак с В-Повер зимата на връщане от Варна и при - 17-19 и леден вятър ми замръзма хафтицата отдолу по проводите........

Както и да е: Сложих Алпин Дизел на Камиона (на фирмата). Паля сутрин при -16......... бачка 2-3 мин, светва ми компа и изгася камиона, айде пак...... пак изгасва....!

Точа аз нафтица- тя бяла ,като.....да не казвам!

 

Сложих нея зима от ЛУКОЙЛ (обикновен)- нямах никакви грижи.

 

Иначе от тогава зимите карам на камиона и буса само В-поввер :) и Алпин и съм нямал проблеми.......

 

Споделям горчив опит от преди 4 години....

 

Има разлика 100% , но колко е ефективна срещу много ниски температури и най-важното- ЛЕДЕН ВЯТЪР- не се знае!

 

Човек осъзнава, чак когато спре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти споделя колега!

Мерси за споделеното, мен ме интересува дилемата Алпин/Премиум, ако в Премиума има такава съставка против замръзване, то 100% ще си карам с него, ако няма е въпроса? Защото тогава избора е тъп, или караш с по-кофти нафта и не замръзваш, и си прецакваш колицата, или с по-качествената замръзваш и тогава си прецакан тотално.

 

Егати сега още повече се обърках. Прочетох в една тема в OFF-road, че Премиума става на Алпин. ](*,) кое е вярното, ако може някой да ме светне smile150 , не с бухалка по китарата де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата явно на Премиума слагат добавка и става Алпин.....

 

Имам познат- шеф е на бензиностанция/ по точно: дилър се казва/. В първите години на Алпина ,ОМВ го вкарваха от Австрия.....

 

Сега май го вкарват от...... трябва да питаш Валдо? Дали взимат от тях.

 

Както той се беше изразил: Всичката нафта която продаваме е хубава, сега вече като влезне в цистерните и техните готвачи как я готвят си е отделен въпрос за всяка верига!

 

Защото тогава избора е тъп, или караш с по-кофти нафта и не замръзваш, и си прецакваш колицата, или с по-качествената замръзваш и тогава си прецакан тотално.

 

Както казах: Докато не спреш ..... няма да разбереш, че си бил прецакан.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И понеже съм от другата страна на пистолета за гориво ето какво писах в една друга тема:

Обяснението е много просто - КАЛПАВО ГОРИВО!!! А на калпаво гориво каквото и да му сложиш си остава калпаво.

Като си писахме оня ден си говорих с разни шофьори редовно зареждащи при нас. Трима ми казаха, че наскоро сменили горивни филтри на камионите (единия даже преди 2 дни). И всеки казва "Абе като смених филтрите камиона полудя направо". Сменили са филтри на по между 20 и 50к км. Имаме едни тираджии, които зареждаха при нас и се отказаха и отидоха да зареждат на OMV. Скоро един от тях минава и го питах как са горивата в OMV. Вика "Същата помия. Нищо различно". И това говорим за хора, които пътуват на запад и могат да направят сравнение. Тук май micury най-точно ще се изкаже по въпроса...

Горивата пристигат в складовите бази или с влакове - цистерни, пломбирани в Лукойл или по тЪрбата (както е в Ихтиман). От там при товарене на горивата всичко става без шофьора да има достъп до горивото. Той има само достъп до копчетата. Отделно GPS го следи на всяка крачка. От натоварване на горивото до пристигането на камиона на първия разтоварен пункт шофьорът няма право никъде да спира. Няма пика ми се, с... ми се, гладен съм, жаден съм. Товари в Пловдив, Ихтиман, Благоевград или Илиянци и право на първата бензиностанция. Така, че се изключва вариант "сготвяне" на горивото по път. Остава горивото да се "сготви" на бензиностанцията. Да де ама там метрологичния и качествения контрол са всяка седмица. Т.е. и там отпада варианта "сготвяне" на горивото. И какво остава? Самата нафта калпаво да се готви.

Бат Исо замръзнал на -16°С. И не само той. 1/2 от дизелите в България замръзнаха м/у 12ти и 17ти януари. Какво точно се случи. Пристигна първата партида дизел от Лукойл за тази година. Имаше бензиностанции, които имаха количества и не заредиха от тази нафта. Да де ама тези, които бяха посвършили количествата заредиха от нея. Ефектът беше, че тези с миналогодишните количества нямаха проблеми с клиентите си, а тези, които заредиха от новата партида (ние заредихме на 05.01.2010 г.) си замразиха клиентите на път. Взехме проба - 1 шишенце 0.5 л от нинерална вода от тази прекрасна нафта. Мога да го покажа на всеки. В половин литър нафта има топче парафин с размер около 0.5 см. А в един автомобилен резервоар колко ще да е. А в резервоар на камион? Така че Валдо аз много го уважавам, но твърдения, че горивото от Лукойл е добро... Няма да коментирам. Само ще пожелая на всички с дизели никога да не им се случва това, което сполетя някои от тях в началото на тази година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както е казал колегата evin от където и да съм заредил,колкото и скъпа и "луксозна" да е нафтата винаги от ауспуха мирише на камаз

А мойта нафта наистина е от Камаз :lol:

Мойта от Скания,бия те по ЛУК-СОЗНА е smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време като имахме Ауди А4 Бензин зареждахме само от Шел бензин и колата си вървеше, обаче построиха тогава първия Лукойл в Добрич и решихме да заредим там и колата вървеше една идея по добре и по гладко и от тогава само в Лукойл! Сега Октавийката дизел пак от Лукойл я зареждаме, обаче скоро имахме едни талони за ОМВ и там пробвахме същата работа разлика почти няма говоря за стандартния дизел и понеже имам познат, който се занимава с петролни продукти та той ми каза, че истинската нафта е в цистерната докато излиза от завода на Лукойл като почнат да я разтоварва цистерната на бензиностанциите е там става магареното, нали се сещате, че бензиностанциите имат да плащат заплати, токове, води, още поддръжка и куп други разходи ей за това магарят бензина и дизела! А Цистерната от Петролната база на Лукойл докато се пълни няма как да стане фатката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати сега още повече се обърках. Прочетох в една тема в OFF-road, че Премиума става на Алпин. ](*,) кое е вярното, ако може някой да ме светне smile150 , не с бухалка по китарата де.

 

През зимата, хубавия дизел на ОМВ се казва -Алпин,а през лятото-Премиум.Това е! :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През зимата, хубавия дизел на ОМВ се казва -Алпин,а през лятото-Премиум.Това е! :smt030

 

Мерси Ники, това ми беше необходимо smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашият Румстер му сипваме обикновен дизел от ОМВ.Това което ми е направило впечатление е, че всеки път е различен!Имал съм случаи при които колата едвам тръгва на светофарите - друг път лети по Симеоновско Шосе нагоре...

Веднъж ми се наложи да заредя в Самоков.И нали не знам какви бензиностанции има там и си викам ще заредя на първата.И точно преди да навлезеш в градската част, и хоп - Шел.Изглеждаше малко "китайски", явно беше преправена стара бензиностанция.Викам си ще заредя само за 50лв., че кой знае какъв им е дизела...Имаше само обикновен дизел, нямаше V-Power.Ей, към Мальовица летях!Нагоре нямах равен.Нито пушеше, нито нищо!Много съжалявам, че не заредих догоре тогава.След като изгорих тези 50лв., реших пак да заредя на Шел.Този път заредих на този м/у Симеоново и Драгалевци.Нямаше нищо общо с този от Самоков!Дори и колата палеше по-трудно!И не е да кажеш нещо на студено, а лятото на над 30 градуса се случва това!

Сега гледам, че много хвалите Лукойл и Ромпетрол.Мисля следващият път да заредя на Лукойл та да видя и аз как е. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

И аз искам да ви попитам нещо, въпреки, че не е по темата за червената нафта,

 

след като изчетох цялата тема.

 

Кой дизел е по-качествен, лук ойл или скъпия на омв?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да ви попитам нещо, въпреки, че не е по темата за червената нафта,

 

след като изчетох цялата тема.

 

Кой дизел е по-качествен, лук ойл или скъпия на омв?

подобреният на ромпетрол ;) smile001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

подобреният на ромпетрол

 

С какъв мотор си? Тествал ли си го или си чел по форумите?

 

Аз мисля да сменя ОМВ-то, че не ме кефи съотношението разход-цена вече от там. Предпочитам да изтествам това, което казваш, от ромпетрол, но ме е страх да не се наложи после да я източвам... Ако заредя 50 литра и ефекта е същият като от лукойл ще трябва да я източвам... Чувам от монтьори и познати, че ЕКО се слави като добра "нафтаджийница".

 

Ще си позволя цитат на колега от vw форума:

...

- ОМВ Премиум - върви добре, работи по-твърдо и попушва (допълвам - от ОМВ на Красна Поляна заредих веднъж - все едно се бях изпикал в резервоара, няма такава помия... оттогава там ходя само до тоалетната, когато не мога да устискам до нас)

- Дизел от ЕКО - върви добре, не пуши и работи по-тихо

- Дизел от Ромпетрол - върви като луда, не пуши и шума е нещо средно между двете горни

- Лукойлска нафта - не трака, не пуши, не върви, само каките на гишето са хубави

...

 

Особено за лукойлската съм прекалено много съгласен. Другите не съм ги пробвал с изключение на ОМВ, но никога на това, което описва колегата.

 

Поздрави

 

ПП: Моите данни от опит на 1.9TDI-PD BXE са такива:

-ОМВ Премиум - върви, не пуши, харчи си вече...

-ОМВ Спринт - тегавичко върви, не пуши, харчи с видима разлика нагоре.

-Лукойл - цитирам колегата от другия форум. Боза.

-Шел - Гърция - като ОМВ Премиума беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен върви и пуши почти еднакво с всички напоследък зареждам от лукойл и петрол разликата е малка в полза на петрол (нали уж е с добавка) ромпетрол отдавна не съм зареждал след като заредих един пълен резервоар много скапана започна да пуши и да тропа и не вървеше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

подобреният на ромпетрол

 

С какъв мотор си? Тествал ли си го или си чел по форумите?

.

ами crdi 1.6 115к.с.

след 2-ят резервоар няма удържане колата \:D/

Тиха и сваля разхода с литър(това ако я карам спокойно).Ускорението обаче е друго smile004

 

Бензина също им е готин smile035

Тази под аватара,карам с 52литра,по 600км градско,като и взимам душата smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и преди съм писал, но наливам лукойлска нафта само от една станция и само от една колонка и качеството и е константно добро от 3 години насам и е на нивото на Ромпетрол, само дето ползвам и 5-7 стотинки отстъпка на литър. Става дума за станцията преди Люлинския тунел посока центъра, 7 или 8 колонка.

 

Останалите лукойли продават общо взето боза. Не знам какъв е "проблемът" конкретно на тази станция, че продава добро гориво от години :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и преди съм писал, но наливам лукойлска нафта само от една станция и само от една колонка и качеството и е константно добро от 3 години насам и е на нивото на Ромпетрол, само дето ползвам и 5-7 стотинки отстъпка на литър. Става дума за станцията преди Люлинския тунел посока центъра, 7 или 8 колонка.

 

Останалите лукойли продават общо взето боза. Не знам какъв е "проблемът" конкретно на тази станция, че продава добро гориво от години :-k

 

Извинявай колега,ама си мисля,че се вкарваш в някакви филми.Чак пък такава да е

разликата в нафтата на отделните бензиностанции от една верига.Още повече и разлика в колонките.Да не би всяка колонка да е с отделен резервоар?

Не ми се вярва!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора разберете едно нещо (казва ви го бензинджията). Всяка една верига бензиностанции си има собствени добавки, които влага в горивата. На Петрол се слагат при разтоварване на горивото - Екстра Форс в бензин А95, за да стане А96. Про Форс в дизела и Блу Форс в газта с една помпа. На всички други вериги добавките са сложени в цистерните. После цистерните се запечатват и това се отразява на маршрутния лист. От там GPS ги следи навсякъде. Към този GPS са свързани и бутоните на капака и на люковете на клетките отгоре. Спирането на камиона е съпътствано от обаждане на шофьора в централата. И тогава най-вече се следи тази цистерна. Съответно при нас след като се преточи горивото се въвежда количеството в системата. 10 л разлика да има и се почват въпросите. За това кражбите са свалени до възможния минимум. Максималното количество, за което съм чувал откраднато към този момент е около 120 л от 32000 л цистерна.

На самата бензиностанция - колонките се проверяват от вътрешната метрология (поне при нас на Петрол) най-малко 2 пъти в месеца за за разлика в количества (преточват по 20 - 30 л) и за качество на горивата (точат по 1 л от всичко). Освен това самите колонки имат защитна система при влизане на вода и изключват.

В заключение - каквито и добавки да слагат в горивата, самото гориво кат си е калпаво нито ше върви, нито ше спре да пуши или да кюфка а разхода ше е голям. Нормално е Лукойл за собствените си бензиностанции да кара по-добро гориво от това, което се продава на конкуренцията - Шел, Петрол, ЕКО. Друга тема е, че поне Петрол цяла зима продаваше лятна нафта. А сигурно не само Петрол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай колега,ама си мисля,че се вкарваш в някакви филми.Чак пък такава да е

разликата в нафтата на отделните бензиностанции от една верига.Още повече и разлика в колонките.Да не би всяка колонка да е с отделен резервоар?

Не ми се вярва!

Поздрави

 

Ами пробвай, казах къде наливам. Колата ми е само 105 коня и скапаната нафта веднага се отразява на вървежа. Не си измислям със сигурност. Някаква друга игра има тук, защото на този конкретен Лукойл нафтата наистина е по-добра от другите Лукойли! Както има и много скапани OMV и Shell, и съвсем прилични OMV и Shell станции. Някакви зулуми се правят на всяка отделна станция, но нямам идея какви. То всяка станция си е едноличен търговец в общ джойнт венчър, та никой не знае всеки търговец какви ги върши...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и преди съм писал, но наливам лукойлска нафта само от една станция и само от една колонка и качеството и е константно добро от 3 години насам и е на нивото на Ромпетрол, само дето ползвам и 5-7 стотинки отстъпка на литър. Става дума за станцията преди Люлинския тунел посока центъра, 7 или 8 колонка.

 

Останалите лукойли продават общо взето боза. Не знам какъв е "проблемът" конкретно на тази станция, че продава добро гориво от години :-k

 

Верно смешно звучи ама и аз като спра в Люлин на другите лукоили на сливница и към билата винаги минавам по малко километри на газ, особено на билата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.