Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с имобилайзер в чужбина.


velikov

Recommended Posts

Здравейте приятели и колеги. Преди два дни си купих Осtavia 1,9 tdi. Нищо по километража не работи освен крушките. Купих от моргото друг килиметраж, но като го монтилам колата запалва и изгасва след секунди. Реших, че и и този е прецакан и го подмених още три пъти, но става все така - не ще и не ще. Като върна стария пали без проблем. Ако може някой да ми каже кое точно пречи на паленето от километража, за да го махна или какво може да е станало с моя??? Благодаря на всички предварително. Ако може проблема да се отстрани ръчно ще е добре, защото съм в Шотландия, а тук по сервизите за ремонтиране на нещо или смяна е ужааааас. Моля пишете който за каквото се сети и ще изпробвам. Ако мога да съм полезен на някого - давайте, само да не е по електрониката. Колата е 2000 година. Данните от таблото са 1u2 919 , skz7z0y0426686 , 034G , vers V22

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вграден имобилайзер в таблото! Няма как да запалиш колата без да "обучиш" новото табло да разпознава ключа! Лично аз нямам идея как се прави тази операция с обучението... А неработещото табло ремонтира от знаещи хора, които обаче са ти далеч, както е видно. Има теми по върпоса тук - просто трябва да ги откриеш.

И знам, че е много травиално да го напиша, но е мноооого пожелателно да се пише на български във форума.

Успех! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като взимаш табла от други коли - поискай и КЛЮЧА ОТ ТЯХ !!! Смени патрона на волана и си готов. В тази комбинация ще запали на 100 %. Виж кое табло най-много ти харесва и все пак гледай по възможност да е от модел като твоята. Не заради паленето, а заради индикациите по него. Слагай и си карай колицата с кеф. Естествено след това ще трябва да си направиш и резервен ключ при ключар СЪС СЪЩИЯ ЧИП.

П.С. Ако не можеш да смениш патрона и ти е трудно - съвет - отчупи на стария ти ключ пластмасовата част и я разкарай далече от патрона на волана. Пъхни металната част, само за да завъртиш. Докато даваш на контакт, обаче, доближи пластмасовата дръжка на "новия" ключ МАКСИМАЛНО близо до патрона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , така както ти е отговорил колегата 'Боби Доктора' НЯМА ДА ЗАПАЛИШ! А без да се пипа в електрониката или със специялно оборудване няма начин! Единственото, което можеш да направиш е да вземеш от мястото от където си взел таблото и самото ецу+ ключа от съшата кола.

А табло ти не е проблем да се отремонтира когато се върнеш в Бг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.