Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Последно сбогом с моята фелиция


Recommended Posts

Здравейте колеги!

Миналата събота ходих до Русе и на влизане в града колата сдаде багажа. Започна да гасне

на газ и на бензин на празен ход и после трудно да пали. Проблема беше съпроводен със силни,чести и неравномерерни пикове на стрелката на оборотомера без това да е свързано с оборотите на двигателя и детонации в ауспуха.

След няколко часово лутане и мъки баджанака успя да намери "ИСТИНСКИ" майстор на шкоди, който работи и в събота и има и магазин

за части!!

Човека се казва Пламен Владимиров GSM 0887729077 ул. Света Петка 7А и наистина не бях срещал такъв майстор.

С две думи по ремонтите:

Човека смени електронното запалване но проблема не се реши.

След това извади и разглоби далкото. Смени тежестите на центрубежния регулатор, оста и още някакви неща но

в крайна сметка проблема се оказа в една бобинка чиийто жици излизат от далкото и отиват в електронния блок.

Резултата от ремонта се появи в две посоки:

1. Колата започна да работи нормално (не гасне на празен ход и не подскача стрелката на оборотомера и не гърми в ауспуха)

2. Колата започна учудващо бързо да ускорява и доби мощност.

 

Винаги съм си мислил, че моята кола мисли преди да тръгне когато натисна газта защото е стара технология(карбуратор) и защото е 54коня а то се оказа клеасало далко и скапан ценробежен регулатор. Според майстора тази кола трябва да може да дигне 130км/ч на трета по баир и 80км/ч на втора. След ремонта проверих това твърдение и се оказа абсолютно вярно, така че ако ви върви трегаво колата ремотнирайте далкото, ефекта е умопомрачителен.

 

Сега лошата част. В неделя се прибирах от Русе към София радвайки се на втората младост на колата, изкачих с 110км/ч баира с многото завои точно преди магистралата след това минах още 20км по магистралата след което колата загуби мощност и започна да пуши откъм лоста на ръчната спирачка. Спрях излязох и видях че колата пуши отдолу някъде под задните седалки. Оказа се че и моя пожарогасител и на още три коли които спряха са бълен боклук и не работят оснен това под колата няма как да пръскаш без да излезе от другата страна. След което се появиха пламъците. Аз си извадих багажа и с останалите хора се отдалечихме и я гледах как изгоря

докато пожарникарите я гасяха. Отпред около двигателя всичко остана здраво отзад цялото купе стана на скелет.

 

Изводи:

1. Купете си истински пожарогасител.

2. Мисля че евроклапана, който сложих тази пролет предотврати експлозията защото и резервоара и газовата бутилка бяха пълни до горе.

 

Заключение:

За съжаление и фабийте и октавийте след 2000г са ми над възможностите съм решил да заменя фелицията

с полицейска астра от 2000г (вървят около 4500лв).

Надявам се някой да има позла от лебедовата песен на моята фелиция бог да я прости. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съчувствам ти колега!

това направо е супер гадно ,да се зарадваш на втората младост на колата и след 300км. да я гледаш как изгаря.

 

 

п.п ...а това видя ли го? http://www.cars.bg/u398961

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съчувствам ти колега!

това направо е супер гадно ,да се зарадваш на втората младост на колата и след 300км. да я гледаш как изгаря.

 

 

п.п ...а това видя ли го? http://www.cars.bg/u398961

 

Мисля да търся нещо под 100 коня заради данъка и на бензин за да му сложа газова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много гадно. :( Все пак от какво се появи пожар в задната част. :-k

Така и не разбрах. От там дето пушеше според мен няма нищо. ю

Освен някой кабел да е дал на късо и да е подпалил нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съчувствам ти колега!

това направо е супер гадно ,да се зарадваш на втората младост на колата и след 300км. да я гледаш как изгаря.

 

 

п.п ...а това видя ли го? http://www.cars.bg/u398961

 

Мисля да търся нещо под 100 коня заради данъка и на бензин за да му сложа газова

Ами те са още по-евтини.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не разбрах. От там дето пушеше според мен няма нищо.

Освен някой кабел да е дал на късо и да е подпалил нещо

Под задната седалка е резервоара , а пред задна лява гума точно над тръбата на гърнето минават маркучите за бензин между резервоара и тръбите под купето ... много вероятно някой маркуч да е пробил и да е пръснал на горещата тръба.

Другия вариант газаджиите връзвали новата сонда да са прекарали тока не коректно , защото под купето фабрично няма никакви кабели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех колега.... Съжелявам за Фелицията... Не бързай с покупката, ще си намериш хубава шкода за твоя бюджет. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.