Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

От къде мога да видя как се сменя този датчик,че и на мен ми предстои смяната му?

  • Отговори 77
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Delf

    14

  • aivanov99

    8

  • Ivo_Dinkov

    7

  • ID A

    6

Най-много писали в темата

Публикувано

Ейцц супер си много подробно е описано работа за един час smile159.Тез дни ще ида да си го купя датчика smile126

Публикувано
Ейцц супер си много подробно е описано работа за един час smile159.Тез дни ще ида да си го купя датчика smile126

 

Дано да имаш тънки пръстчета, че ако са като моите...... ](*,)

Давай смело!

Иначе трябва да прежалиш 120 лева в ЕТ!

Публикувано

Здравейте, ще използвам темата на колегата за да не пускам нова и да ви попитам за следното нещо относно климатика. Не съм го зареждал никога, защото си охлажда нормално, но при достигането на зададената темп. примерно 22 градуса, се получава едно странно виене което се чува откъм двигателния отсек. Когато потенциометъра е на 18градуса, т.е. на минимум, това виене го няма, но става доста хладно в купето. Този звук го има вече 7години откакто е при мен колата. Това проблем ли е и получава ли се на другите Шкоди с автоматично управление на температурата?

Публикувано

Хайде, кажете нещо! :-k

Публикувано

След профилактиката и при мен цъфна грешка за Г263 :smt0344

Интересното е, че до 22-24 градуса бачка, след това почва да духа топло :oops:

И клапата за рециркулация ми е записала грешка.

А толкова препоръчвания ми Габела сервиз се оказаха пълни аматьори, дори не я бяха закачили за диагностика и като се върнах тази сутрин, локализирахме, че спад в налягането, т.е. пробив в системата няма, но имаме 2 грешки.

Крака ми няма да стъпи повече там. Сега смятам сам да си сменя датчика.

Въпросите ми са:

- някой ремонтирал ли е моторчето за клапта- обикновено имa нужда от смазване само, а клапата си работи според мен!

- след като сменя Г263, трябва ли да правя нещо с ВАГ ком- а (освен триене на грешката)?

- някой пази ли линк към руския начин на смяна или трябва да махам средната конзола?

Публикувано

Точно това ми трябва! smile027

Публикувано

Ееее, това вече го приемам като лично отношение. Поне да бяхте казали едно " не знаем", а вие ми подминахте двата поста като Старозагорската гара. :(

Публикувано

Не реви де smile027 . И при мен го има това леко виене, но не винаги се получава. Като се скапе копмпресора, тогава.

Публикувано

Еееее, един сериозен човек накрая! Пепел ти на устата, дано не се скапва, вече 6 години е така. Не разбирам от автоклиматици, но си мисля дали не е от някой вентил към климатика. Той колегата esto сигурно може да каже нещо, но вече рядко посещава форума. s_flag

Публикувано

По скоро е от зацепването. На ниска температура му трябва много компресора съответно е повече време зацепен компресора, на висока близка до околната пък не му трябва много компресора, а на средна се включва и изключва много често компресорът.

Публикувано

Ето малка хитринка как да се достигне по- лесно до Г263 датчика.

Махаме масата, после буксите от модула- цък.

Трябва да махнем тази стойка.

Отзад планката се крепи така.

С махната планка достъпа е песен- цък

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано

Здравейте колеги,

и при мен се появи проблема с "мъчното" тръгване на климатика.

Сега като е много топло навън не иска да се включи, а понякога си работи като пич. Ходих да замерят фреона и се оказа, че е до горе. Грешки няма записани в компа.

Температурните датчици показват реални стойности във Вага.

Някой има ли идея от къде може да идва проблема?

Публикувано
Ето малка хитринка как да се достигне по- лесно до Г263 датчика.

Махаме масата, после буксите от модула- цък.

Трябва да махнем тази стойка.

Отзад планката се крепи така.

С махната планка достъпа е песен- цък

Май стойката не е излязла лесно като гледам?

Публикувано
Здравейте колеги,

и при мен се появи проблема с "мъчното" тръгване на климатика.

Сега като е много топло навън не иска да се включи, а понякога си работи като пич. Ходих да замерят фреона и се оказа, че е до горе. Грешки няма записани в компа.

Температурните датчици показват реални стойности във Вага.

Някой има ли идея от къде може да идва проблема?

 

Трябва да отидеш, като не работи да се види какво показва. Може да е кофти връзка с някой датчик, а компа сам си трие грешките, поне някои, след няколко коректни сработвания.

Публикувано

ID A, благодаря за отговора.

Като не духа студено пак нищо не показва. Компресора е на статус "включен" около 80% натоварване. Всички датчици отчитат нормални температури (~30 и няколко градуса). Като цъкна копчето за климата, се усеща натоварване на двигателя, но не е толкова колкото като започне да духа студено. Тогава моментния разход е около 1.5л на час, а сега е около 1.1л, като е включен, но не духа студено. В крайна сметка днес ми казаха, че сервиза на Бош задоволително се справяли с климатиците, но ми се иска да имам представа какво може да е, за да не вземат да ме къпят, че трябва да сменям неща, които може да си функционират нормално. smile027

Публикувано

Може да е някакъв проблем и с зацепване на компресора. Тогава не би създавал достатъчно налягане и съответно товарът върху двигателя ще е по-малък, по-малък разход. Но всичко това са само спекулации. Най-добре е да идеш когато не работи и да се види тогава.

Публикувано

Благодаря, за бързият отговор. Предполагам, другата седмица ще съм минал на проверка и ще споделя как се е решил проблема, ако не забравя :)

Би било полезно на други съфорумници с подобен или същият проблем.

Публикувано
Май стойката не е излязла лесно като гледам?

Това не е от моятакол- хората са я свалили с налучкване, заатова чопчето е така наранено.

Като знаеш как излиза, свалянето е много лесно.

Моя датчик го смених за 30 мин с тестването.

Публикувано

Това не е от моятакол- хората са я свалили с налучкване, заатова чопчето е така наранено.

Като знаеш как излиза, свалянето е много лесно.

Моя датчик го смених за 30 мин с тестването.

Което става как? Дърпаш навън горния край и плъзгаш нагоре?

Публикувано

:smt017

  • 1 година по-късно...
Публикувано
и аз имах вчера подобен проблем, оказа се "прочутият" G263, добре, че се сетих за инструкциите за смяна от братушките и минах без разглобяване на таблото...

Отиди на диагностика и ще се види какво е...

 

 

MOje li nqkoi da me orientira kade to4no se namira tozi dat4ik G263

Публикувано
Здравейте, ще използвам темата на колегата за да не пускам нова и да ви попитам за следното нещо относно климатика. Не съм го зареждал никога, защото си охлажда нормално, но при достигането на зададената темп. примерно 22 градуса, се получава едно странно виене което се чува откъм двигателния отсек. Когато потенциометъра е на 18градуса, т.е. на минимум, това виене го няма, но става доста хладно в купето. Този звук го има вече 7години откакто е при мен колата. Това проблем ли е и получава ли се на другите Шкоди с автоматично управление на температурата?

 

Аз съм с климатроник фабия 2009та комби 1.4/16в и при мен се появи шум,но като го включвах! При мен проблема се оказа че е останал почти без масло.Има си пробка от кадето може да долееш и да тестваш.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.