Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
MOje li nqkoi da me orientira kade to4no se namira tozi dat4ik G263

 

G263_2.jpg

  • Отговори 77
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Delf

    14

  • aivanov99

    8

  • Ivo_Dinkov

    7

  • ID A

    6

Най-много писали в темата

Публикувано

В крайна сметка се оказа, че както е в мояслучай... при постоянно зацепен компресор, който тръгва когато си иска и няма никакви грешки в компа, и данните от датчиците са наред, проблема може да бъде или от клапан на компресора (който в моят случай не е) или от самият компресор.

Другата седмица имам уговорка да се проверят последно връзките към компресора, и ако всичко е наред, следва смяна накомпресора.

Надявам се това мнение да е в помощ на някой.

  • 4 години по-късно...
Публикувано

Здравейте колеги 

Самият датчик Г263 може ли да изглежда по друг начин. 

Аз свалих 2 датчик по метода на налучкването и двата са подобни на платка, зеленикави и по къси. възможно ли е да съм го нацелил. Благодаря предварително!

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

И аз имам драма с климатика. Както си духа студено и изведнъж започва да духа супер топло. Все едно е пуснато парното. Смених въпросния датчик, но проблема продължава. Къде може да е проблема?

Публикувано

Проблема.може да е че ти изключва компресора от прегряване. Виж включва ли перката и радиатора отпред чист ли е.

Публикувано

Перките включват. С пускане на климатика се пуска малката перка и периодично се включва и голямата. Компресора видимо работи. Тръбите на климатика се изпотяват и стават стидени, а в купето духа жега. Освен да са някакви клапи, които смесват топлия и студения въздух?

Публикувано

Може. А ако пуснеш на студено без климатик пак ли духа жега?

Публикувано

Да.

Публикувано

Четете живи данни. Показва си изнерената температура за всеки датчик. По спомен имаше три датчика. Даже ако намериш друга Фабия с работещ климатик може да сравняваш данните.

Публикувано

Според мен поблема е във врътката за градусите.

Публикувано

Твърде вероятно е да е във врътката. Вчера гледах как реагира моторчето при завъртане на врътката. Понякога задейства, понякога не. пробвах да му помогна, за да видя дали не е запекло, но не става. Когато си реши, тогава отваря или затваря. За сега му извадих буксата, за да не минава на топло. Ще я качим на диагностика е ще видим къде е драмата.

Публикувано

Твърде вероятно е да е във врътката. Вчера гледах как реагира моторчето при завъртане на врътката. Понякога задейства, понякога не. пробвах да му помогна, за да видя дали не е запекло, но не става. Когато си реши, тогава отваря или затваря. За сега му извадих буксата, за да не минава на топло. Ще я качим на диагностика е ще видим къде е драмата.

Здравей , колега ! Успя ли да намериш решение на проблема ? Баща ми кара Фабия 1.9 TDI 101  и имаме същия проблем . Онзи ден и навих 1300 км и беше ад когато не работеше климатика . Когато реши работи перфектно , в даден момент  спира и започва да духа яко парно . Дори и да го спра от бутона и да завъртя на 0 копчето , продължава да духа топло . През студените месеци прави обратното както духа парното и си се отпуснал и си пътуваш изведнъж спира и започва да духа студено .Миналото лято и долях фреон , никакво подобрение . Тогава я и закачих , излезе някакъв датчик за високото налягане . Сменихме го и нямаше никакво подобрение . Вече не знам къде да търся проблема .

Публикувано

Колега , имаш проблем или с моторчето на клапата за "топъл/студен въздух" или със сензора за вътрешна температура , което е по-малко вероятно.

Аз лично бих прочел колата с ВАГ - ком и тя ще си каже , но вероятността да е моторчето за топъл/студен въздух е много голяма (поне така както описваш симптомите).

Публикувано (Редактирано)

Колега , имаш проблем или с моторчето на клапата за "топъл/студен въздух" или със сензора за вътрешна температура , което е по-малко вероятно.

Аз лично бих прочел колата с ВАГ - ком и тя ще си каже , но вероятността да е моторчето за топъл/студен въздух е много голяма (поне така както описваш симптомите).

Явно ще трябва пак да я закачам ! Какво е решението на проблема ремонт или се подменя ? Възможно ли е от това да духа топло дори и на позиция-0 ?

Редактирано от plamen-roni
Публикувано

Решението е подмяна на моторчето на клапата ако е от него ... възможни други проблеми е разпадане на уплътнителния дунапрен по клапата ... закачи я на ВАГ ком и виж показанията за вътрешна температура и ако показва недействителни данни , почисти датчика ... ако си показва нормални стойности - смени моторчето и стискай палци да е от него.

Публикувано

Днес я закачах и излезе грешка .

 01596

- Мотор за позициониране , свеж въздух и циркулационен демпфер 

- Късо съединение до плюс или отворена верига 

- Постоянно

Публикувано

Така преведено аз го разбирам като клапа за външен приток на въздух и вътрешна циркулация ... ако е така въпросът е какво му пука на климатика от къде идва въздуха ?

Публикувано

При затворена клапа може да се обледени кондензатора. Ако не може да отвори клапата, защитата изключва климатика.

Публикувано

И от къде да я започвам не знам

Публикувано

Аз бих започнал с изключване на мотора на клапата за рециркулация ... ако е дал на късо мотора , защитата няма да позволи да тръгне цялата система и ако тръгне , сменям мотора и готово .

Публикувано

Аз бих започнал с изключване на мотора на клапата за рециркулация ... ако е дал на късо мотора , защитата няма да позволи да тръгне цялата система и ако тръгне , сменям мотора и готово .

Това е добра идея ! Ще пробвам и ще ви кажа 

Публикувано

Закачихме онзи ден колата с VAG COM. В прикачената снимка са грешките, които изкарва. На пръв поглед нещата водят към моторчето за клапата за температура. Въпросът е дали да се доверя на диагностиката и да търся моторче, при положение че ми направи впечатление следното - като се завърти врътката от най-ниска към най-висока температура или обратно моторчето тръгва и се движи без проблем в  90% от случаите. Ако обаче завъртя на 22 градуса например тръгва съвсем леко, връща  се обратно, все едно нещо го задържа. Да не би проблема да е в управлението на климатика?

 

37712756_2053065081379569_19354424826910

Публикувано

Колеги, някой да ме посъветва какво да направия? :plate_skoda: 

Публикувано

Прецакването на тези моторчета, не е единичен случай. Аз лично бих го сменил и едва тогава бих търсил нещо друго.

Публикувано

Благодаря! Ще пробвам първо с моторчето.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.