Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Е, Митко, ти да не вземеш да искаш сега, после да разваляме сделката? smile009 Не давам! [-X

  • Отговори 92
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    16

  • pigoff

    8

  • dimibo

    8

  • tzsm

    8

Най-много писали в темата

Публикувано

Аз нямам финансов избор! Споко. s_flag

 

Едно пояснение за разходите на "Снежинка":

Дадени средства

Ремонти и поддръжка – 3350лв

ГИ – 1650лв

Гориво – 12700лв(LPG=6700лв+A95=6000лв)

Общо: 17700лв/100000км=0,177лв на километър

и това при положение че на газ са минати само 70000км, а каква ще бъде сметката след още 100к км?

За справка:

Дизел - 5.5л/100км=13,75лв(цена за литър 2,50лв)

Газ - 8л/100км=9,60лв(цена за литър 1,20лв)+1л бензин=2,55лв=12,5лв

Да не навлизаме в излишни спорове, моля ви, простите сметки от моят личен опит говорят най-добре!

Всеки един вид гориво си има своите предимства!

Всеки сам си преценява какво гориво да избере и колко пари има за даване... smile092

Публикувано

pigoff,

 

Е, при мен данъци и застраховки не са включени. Това обяснява голямата разлика smile049

 

И си прав, че всяко гориво си има предимствата. В момента карам и трите горива (бенДзин, дизИл и гаССсссс) и оплаквания имам само от бенДзина - мноо скъпо това бре :evil:

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

След кратка консултация при Майстор Сами се стигна до заключение че радиатора на климатика е за смяна а водния за чистене.

Искам да изкажа своята БЛАГОДАРНОСТ към Самуил че ми отдели време! Поразен съм от коректността ТИ. Благодаря!

 

След това заключение реших да ида на някое ОМВ и да пръсна където и както мога с препарат и два пъти с чиста вода. Ефекта беше повече от показателен - сега стрелката седи съвсем леко над 90градуса, но смяната на радиатора предстои! (просто е доста "намачкан")

Въпроса е следния:

Каква марка радиатор да избера:

1. Нисенс

2. АВА

Цената им е относително еднаква!

Публикувано

1. Нисенс

Публикувано

Признателен. smile126 smile126 smile126

Публикувано

Да не пускам нова тема,ще използвам тази на Пигов!

Интересно ми е колко трябва да е температурата на маслото при загрят двигател?

Щото при мен на Супърба ,компа показва температури от 95 до 105 градуса в зависимост от режима на шофиране.

Това нормално ли е или не? :-k

Публикувано

Нормално е. При по-големи натоварвания и повечко ще качи smile049

Публикувано

При мен е стигала и до 115 градуса

Публикувано

При мен и до 120 е стигал , това си е напълно нормално .

Публикувано

И как пък разбирате колко е температурата на маслото smile049 ?

Публикувано

На колите с Maxi Dot дисплей има възможност да го изписва.

Публикувано
Въпрос към всички разбиращи от материята.

Когато температурата(100градуса) е по-висока от работната(90градуса).

Какви са щетите след продължително шофиране?

нормалната температура при дизела е от 95 до 105 градоса тогава самия дизел е наи окикономичен

Публикувано

МАСЛОТО НАЙ-ДОБРЕ Е ДА Е МЕЖДУ 90 и 110градуса -не повече

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Главната причина беше открита и отстранена напълно.

Водния радиатор се оказа изгнил отвътре и ламелите му падаха при допир, а климатичния беше толкоз намачкан че не допускаше въздушната струя към водния, и така се стигна до подмяната и на двата радиатора.

Сега автомобила си върви без проблеми, загрява само при много голям зор(не повече от 105градуса), а при нормално шофиране при 90-100км/ч е около 90градуса.

 

Според Сами и двата радиатора бяха за смяна и точно така се оказа! МАЙСТОР smile126 smile126 smile126

Благодаря Сами.

Публикувано

smile027 АМИ ТОЧНО ТАКА...полвинчати работи няма да се правят....сменяш всичко каквото трябва и се СПОКОЕН НОМЕР 1 НА ПЪТЯ

приятно шовиране вече

  • 10 месеци по-късно...
Публикувано

Здравейте. Използвам тази тема, тъй като има отношение към моя въпрос (надявам се да няма проблем с правилата на форума и добрия тон).

Наскоро купих Октавия 2.0 TDI PD 103 KW EU4 (фейслифт, предполагам, че това е известно като О2). Наскоро при пътуване от Варна за София при бързо каране (100-120 до 140 км/ч), температурата на електронния дисплей (индикацията е със заглавие "Temp Oil") се качи до 102. Времето си беше жега. Тъй като нямам опит реших, че това е твърде висока темп. (въпреки, че нямаше никаква индикация по таблото) спрях и погледнах резервоара с охладителна течност при двигателя. Нивото беше в норма, но отдолу, под колата под мястото до шофьора капеше безцветна течност, без мирис, не беше мазна, предполагам е било охлаждаща течност. Остатъка от пътя гледах "Temp Oil" да е под 100. Сега като карам из града няма проблем, но се опасявам, че при следващото каране по магистралата ще стане същото. А с тази кола не ми се кара с 90 км/ч. грехота е.

Следя форума откакто започнах дългия си размисъл каква да бъде следващата ми кола Шкода седан или Шкода комби. Виждам, че има много компетентни хора. Моля за вашите мнения дали този теч не предвещава проблеми. Провокиран от темата за пукнатините при главите на 2.0 ТДИ, погледнах и при мен кода е V140.

 

поздрави

 

Иван

Публикувано

102 градуса е нормално според мен в тази жега. Така или иначе вискозитета на маслото за работен режим се специфицира при 100 градуса.

Публикувано

Ако не се лъжа течността(безцветна течност, без мирис, не беше мазна) дето ти е капела е конденз от климатика. Ако е било охлаждаща течност ,тя е цветна , червена, лесно се познава. Тоест нищо ти няма на колата , карай и си свиркай.

Публикувано

Безцветната течност е конденз - от климатика! Затова не му се шашкай толкова на петното! То ако беше охлаждаща течност - тъй и щеше да си мирише, на антифриз!

А маслото е напълно допустимо да е с по-висока температура от тая на охлаждащата течност - все пак маже и цилиндрите, и буталата, и 105-110 градуса не е толкова висока температура..... Но не се притеснявай - нали маслото е синтетика. Виж, 120 вече май е малко множко..... но при тия температури е напълно възможно.

А за главите - съвсем не всички глави с тоя код дават фира. Макар че някой, на когото се е случило - сигурно яко се е набутал, и веднага ще ме обори.....

Публикувано

Температури около 100-110, са си съвсем в нормата, а и какво значи бързо каране, 100-120-140 си е съвсем нормално каране и то по магистралата.

За мен бързо каране е 180-200.

При скорост около ~200 и за час и 20 мин, маслото ми стигна 123-125 градуса, двигателя е 2.0TDI-CR, 140 к.с., поне засега няма проблеми по двигателя.

Публикувано

При такива режими на каране, аз бих сложил по-специално масло.

Публикувано

Е това беше максимума, който достигна иначе варираше 110-120 градуса, според зависи пускам или качвам или на равно.

Публикувано

Аз си мисля, че и 110-120 ако подържа постоянно е малко множко за масовите синтетики 5W40. Някъде бях чел, че TDI моторите се специфицират за 100 градуса номинално.

 

Но може и да бъркам...

 

Трябва да закача мойта и да видя, какво дава. Никога не съм я заглеждал при дълго каране. Температурата на маслото излизаше ли на климатроника?

Публикувано

Аз несъм споменал масовите синтетики, все пак карам с масло за 40+ лв./л, немога да кажа, че е масово.

Ако питаш дали на дисплейя показва температурата на маслото - да показва я, но за климатроника ?!?!?

При нормална работа и здрав мотор, няма причина дизела да работи при високи температури.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.