Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте, обмислям малко Тюнинг. Трябва да се удължи най - важното жило в един спортен автомобил. Идейте ми, засега се заключват до наставяне на бронята с бензинов маркуч и леко да се стегне с скобички, но не знам от къде да намеря телта. Иска ми се да е едножилна за да не се скъса на наставката.

 

Другата ми идея, която в софийски условия е много трудно изпълнима е да се заварят 2 П oбразни профила, във вътрешността на който да се хванат 2та тела с устерклема, като жилото се движи в разстоянието между 2 та заварени профила.

Някой от вас има ли идей ?

Публикувано

Втория вариант мисля че е по-добре.Кажи сега какво си замислил,па после ще мислим smile001

Публикувано

Жилото за гаста на една чужда 110 идва късо и го мисля да се удължи, да мине покраи ауспуха, отляво на радиатора и да дойде по - културно, защото преди идваше огънато почти под 45градуса, поради което се е и счупило, но електрожена ми е на село, а и там мисля, че има само тръби и обикновени винкели :(

Публикувано

За удължаване на бронята можеш да използваш парче медна тръба долу над скоростите , защото си мисля , че като снадиш двете брони с маркуч може да почне да заяжда жилото , а самото жило няма ли от къде да се купи ново с нужната дължина ... или пък ако използваш устер клема не е ли по - добре да е някъде из тунела :-k

Публикувано

За жилото ново не знам, то не е никакво нито е 110 нито е 120 от колело не става. С газаджийска тръбичка е много добре, тя е твърда и няма да се огъне на снадката.

Иначе разстоянието на жилото в тунела да там е много удобно също, защото клемата ще отива напред към педала, а не към бронята.

Публикувано

Идей не беше ли римски легионер

Публикувано
Идей не беше ли римски легионер

 

Да,а брат му се казва Втидей ;)

Публикувано

Или пък да ти направят ново княжевските жиладжии, щото от устер клема в един момент (особено едножилно) се измъква (изпробвано). Княжевските жиладжии работят с някакви вносни въжета от неръждавейка и са най-добрите с/у нормални пари - жило за съединител на Опел Кадет = 17 лв. преди много години, а жило за газта на Фелиция = 24 лв. сравнително скоро.

 

P.S.- Не Боре. Идей е двуглав пилот и навигатор (в ролята Деби Лий Карнингтън) в космическия кораб на капитан ЕО (в ролята Майкъл Джексън) от филма "We Are Here to Change the World" - 1986 г.

Публикувано

24 лв за жило за газта на фелиция, съпоставено с дължината му в ерката, идва към 100 лв, което е смешно и невъзможно дело

Мисля, че оригиналното жило си ръждясва и мисля да го сменя с тел, с сходни свойства, но да я олея с масло като я бутам в бронята.

За сега, ремонта се отлага с една седмица. После ще пиша как се е получило и дали върви добре жилото.

Публикувано

Сашо, ти къде си виждал газ с тел? Ако тази тел се прегъне, ще се претрепеш ти или този който кара колата. При прегъване ведната ще се съкрати пътя на жилото и съответно дроселовата клапа, ще се отвори на по-голям ъгъл. Нататък ясно ли е? И ако твоя живот не ти е мил вече, с този снаряд може да отнесеш някой озовал се на погрешното място в погрешното време!

 

П.П.: Жило на газта на Фела и аз съм сменял и оригиналното беше към 30 лв. (много време мина и може да бъркам за цифрата) с накрайниците и тапата на преградата към двигателя.

Публикувано

След 1984 гаста е с тел

Публикувано
След 1984 гаста е с тел

 

Потвърждавам,така е!Дори сега като отидеш в магазина и имат само броня със жило,което е просто тел,май поцинкован.Няма ги вече ония жила дето са плетени и са се монтирали на по-старите модификации естелки.

Публикувано

Да не се бъркате с жилото на смукача ?

Публикувано

Не бъркат. 100S-а си беше с тел. Ама то не е точно тел, а си е специално жило. Просто не е многожилно а е от едно. Супер гъвкаво, но при прекаляване се чупи! Също така с практически нулвеа разтегливост.

Публикувано
Не бъркат. 100S-а си беше с тел. Ама то не е точно тел, а си е специално жило. Просто не е многожилно а е от едно. Супер гъвкаво, но при прекаляване се чупи! Също така с практически нулвеа разтегливост.

И 1000МВ също. smile049

Публикувано

факта си е факт. Жилото е щета и трябва да се смени smile049 от 110 не става, очевидно. Ще отидем с човека в склад за метали и ще вземем. Колкото изкара все е нещо. Относно страховете на Иво, няма място за притеснение, съединител, спирачка и готово. Ако откаже съединителя гася мотора и спирам на скорост

Публикувано
И 1000МВ също. smile049

 

Те за мен са си еднакви като двигател. Само каросерията е различна smile049

Публикувано

Саше на Фела съм виждал как газта блокира в напълно отворено положение. Колата я теглихме до първия сервиз. В момента в който натиснеш съединител и двигателя ревеше като за световно. Само гасене го оправяше в завойте, иначе и двигател трябваше да се прави после.

За телта поемаш голям риск. Едно малко прегъване и при последващо натискане на газта, може да блокира дросела в напълно отворено положение...

По-добре виж колко ще струва едно жило, а не прави свободни тълкования. Размерът на жилото почти няма отношение към цената. По-скоро тя се определя от накрайниците които се слагат на това жило. Това че на Фела са направили за 25 или 30 не означава автоматично, че при твоята дължина ще е 100 лв. Вземи жилото и питай!

Публикувано

Една малка подробност, която пропуснаха знаещите: Телът е СТОМАНИЗИРАН, демек - твърд

Не ме карайте да ходя да си снимам 120ката, за да го видите. Оригинален, заводски, вече 21г. си работи.

п.п. Иво, не се притеснявай

 

smile027

Публикувано

Иво, това, че на една Шкода педала и е блокирал в подобно положение е повод само за една широка усмивка и извинение да тръгваш душманската от светофара. На мотора на 6000rpm нищо му няма най - много да му прегрее маслото в някое задръстване, защото картера е тенекия ;)

Публикувано

Сашо пак започна с мъдростите smile091 smile048

Публикувано
Една малка подробност, която пропуснаха знаещите: Телът е СТОМАНИЗИРАН, демек - твърд

Не ме карайте да ходя да си снимам 120ката, за да го видите. Оригинален, заводски, вече 21г. си работи.

п.п. Иво, не се притеснявай

 

smile027

 

Aaaa, не са [-X Точно това имах предвид под "доста твърд и чуплив". Просто не го формулирах точно smile027

Публикувано
Ама то не е точно тел, а си е специално жило. Просто не е многожилно а е от едно. Супер гъвкаво, но при прекаляване се чупи! Също така с практически нулвеа разтегливост.
Една малка подробност, която пропуснаха знаещите: Телът е СТОМАНИЗИРАН, демек - твърд...

Aaaa, не са [-X Точно това имах предвид под "доста твърд и чуплив". Просто не го формулирах точно smile027

Пепи, нали искаш да сме точни, Това си е жива тел, но стоманена. Продава се в магазините за стр. материали и железария.

Пропуснал си думичката "твърд" и от там някои вече си мислят, че това е едва ли не- медна тел smile027

/всъщност, "тел" м.р. или ж.р. е ?/

Публикувано

Женски род е - "тел" - "тази тел" - "телта". smile049

Публикувано
...

 

smile027 Следващия път ще пиша по-четливо smile027

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.