Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Пускам тема за ЕГР-ра и за неговото затапване. Прочетох в VW форума мнения за затапване на въпросния клапан, там някой казват, че затапването на клапана имало и негативни последици, особено при помпа дюза, като например намаляване на мощноста на колата след 3500 оборота и много пушаци на студено.

Публикувано
това е то4но така ,но имаш повишена димност;резки температурни колебания и понижена краина скорост(горивния процес във високите обороти не е ефективен-колата бу4и и дотам)с две думи пе4елиш в ниските и губиш след 3400оборота ,като и разхода малко се вдига;другия негативен недостатък е 4е при студен старт отвреме навреме се появяват сюрпризи(според износването на мотора )
Публикувано

Ако говориш за дизели, въпросния цитат е пълен с глупости.

Публикувано

Даммм за дизели, и аз така си мисля, че не е вярно ама да попитам.

Публикувано

Затапвай смело бре! Майната и на екологията. :smt030

Публикувано
горивния процес във високите обороти не е ефективен-колата бу4и и дотам)с две думи пе4елиш в ниските и губиш след 3400оборота ,като и разхода малко се вдига

 

Два неща:

 

1. ЕГР на ТДИ работи само в ниските обороти и то когато не си натиснал газта до дупка! При високи обороти ЕГР не работи (ако е изправен)!

2. Няма как горене на газове бедни на кислород и пълни със сажди, да е по-ефективно от горене с чист въздух богат на кислород. При каквито и да е обороти.

 

Тия две неща са достатъчни за да види човек, че горния цитат е писан от някой който хал хабер понятие си няма от начина на работа на ЕГР системата, нито от елементарна физика за 7 клас. Колегата от дизел форума го е обяснил много добре. Единствения смисъл на тоя клапан е ЕКОЛОГИЧНОСТ. И тя е за сметка на по-лоша работа на мотора, зацапване на входящия тракт и геометрията.

 

Въобще тоя цитат ако го обърнеш на 180 градуса ще бъде верен и може да служи като добър довод за изхвърляне на ЕГР клапана.

 

Аз на О1 като отворих входящия колектор и ЕГР - а, спрях да имам подобни дилеми - не съм снимал, но положението беше трагично, блендата беше под 50%. Съответно ЕГР-а беше изчистен добре и вакума беше откачен. Това според мен е по-лесния начин за лечение на тая болест.

 

На О2 още не съм отворил колекторите, но и там развръзката вероятно ще е същата. Но там ще трябва и малко интервенция с VAG-COM, че се опитва да се прави на по-умна пущината и се усеща, че и идва чистия въздух в повечко. Пак добре, че съм с простия ЕГР, че на по-новите мотори, положението с ампутацията му е доста по-сложно.

Публикувано

Ок мерси колега убеди ме, може да затваряме темата. smile027

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.