Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шприц, Кит, Боя II


maxrpm

Recommended Posts

Имаше една темичка отпреди години, но не я намирам а се интересувам от разни работи, затова смятам да я повторя. В много автоклубове има подобна тема, но в общи линии искам да стане много добре, затова я пускам тук. В общи линии стигнах до този въпрос, и се родиха нови.

 

maxrpm

Заглавие: Re: Ежедневни приказки !!!

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 03, 2011 5:28 pm

 

Aз имам въпрос - Мога ли върху шприц кит да мажа черното боди или трябва да го изшлайфам? Това става въпрос за задната страна, и другото, мога ли от лицевата стана върху шприца да пръскам грунд преди боята или направо боя.

Извинявам се, имаше една стара тема "Шприц, Кит, Боя" но не я намирам

 

 

vankovarnata

Заглавие: Re: Ежедневни приказки !!!

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 03, 2011 9:11 pm

 

Имаш предвид шегрето ДА. За какъв ти е да полагаш грунд върху шприца? Грунд, кит, шприц, боя.

 

maxrpm :

 

благодаря ти! A oт вътре след като съм го изшлайфал, мога ли да мажа боди, или 1во шприц? Гледам другите оригинални калници, са на шприц отвътре?

 

vankovarnata

Грунд не шприц. Шприца изглажда, ако е епоксиден грунд най-добре и после боди.

 

maxrpm

Заглавие: Re: Ежедневни приказки !!!

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 04, 2011 4:14 pm

 

smile027 A това което е оригиналното, сивото, Грунд ли е или шприц? Да го шлайфам ли? Става дума за отвътре?

 

Новите въпроси - с оглед дебелината на тоя калник 0.8, с какво да го шлайфам, без да го изтъня прекалено. Спрял съм се на 2 варианта - отзад с телена четка за бормашина, отпред шкурка 600. 2ри вариант - терминатор на Мегахим. Него не съм ползвал никога. Добър вариант ли е за сваляне на нещо което прилича и се държи като алкинда боя? Какъв е разхода? С колко ще успея да мина 1 калник двустранно, и доколко ще имам успех?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една темичка отпреди години, но не я намирам а се интересувам от разни работи, затова смятам да я повторя. В много автоклубове има подобна тема, но в общи линии искам да стане много добре, затова я пускам тук. В общи линии стигнах до този въпрос, и се родиха нови.

 

maxrpm

Заглавие: Re: Ежедневни приказки !!!

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 03, 2011 5:28 pm

 

Aз имам въпрос - Мога ли върху шприц кит да мажа черното боди или трябва да го изшлайфам? Това става въпрос за задната страна, и другото, мога ли от лицевата стана върху шприца да пръскам грунд преди боята или направо боя.

Извинявам се, имаше една стара тема "Шприц, Кит, Боя" но не я намирам

 

 

vankovarnata

Заглавие: Re: Ежедневни приказки !!!

МнениеПубликувано на: Съб Сеп 03, 2011 9:11 pm

 

Имаш предвид шегрето ДА. За какъв ти е да полагаш грунд върху шприца? Грунд, кит, шприц, боя.

 

maxrpm :

 

благодаря ти! A oт вътре след като съм го изшлайфал, мога ли да мажа боди, или 1во шприц? Гледам другите оригинални калници, са на шприц отвътре?

 

vankovarnata

Грунд не шприц. Шприца изглажда, ако е епоксиден грунд най-добре и после боди.

 

maxrpm

Заглавие: Re: Ежедневни приказки !!!

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 04, 2011 4:14 pm

 

smile027 A това което е оригиналното, сивото, Грунд ли е или шприц? Да го шлайфам ли? Става дума за отвътре?

 

Новите въпроси - с оглед дебелината на тоя калник 0.8, с какво да го шлайфам, без да го изтъня прекалено. Спрял съм се на 2 варианта - отзад с телена четка за бормашина, отпред шкурка 600. 2ри вариант - терминатор на Мегахим. Него не съм ползвал никога. Добър вариант ли е за сваляне на нещо което прилича и се държи като алкинда боя? Какъв е разхода? С колко ще успея да мина 1 калник двустранно, и доколко ще имам успех?

 

 

От вън шкуриш на 320 при нужда китваш и пак 320. Шприц на 400 и после водна 800. Ако сваляш всичко до метал епоксиден грунд, китване при нужда и като горе. За вътре след грунда шагре.

За какво иде реч като цяло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шприц на 400 и после водна 800

:smt018 Не се шкури с вода преди боята, защото водата минава през шприца и после знаете какво става. Ако трябва шприца да се изглади се минава на 1000 и пак става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

От вън шкуриш на 320 при нужда китваш и пак 320. Шприц на 400 и после водна 800. Ако сваляш всичко до метал епоксиден грунд, китване при нужда и като горе. За вътре след грунда шагре.

За какво иде реч като цяло?

 

Правим с приятел една Шкодичка, но в момента няма достъп до форума. Ще пуснем тема, ще се разбере. :)

 

Идеята е, взех и калници, задни, нови, но единия беше намазан с червена боя, с огромни стечки, която се люпеше с нокът. Усъмних се, че има кит и взех сешоара. Свалих червената боя. Нямаше кит, но отдолу на места излезе нещо като миниум оранжево и гадно, мазано с четка, иначе си имаше сивия слой на оргинален калник. Оранжевото като го нагрея с сешоара се размеква като дъвка и очевидно си иска шлайф. Не ми стана ясно обаче на тоя нормалния калник, сивия, с надпис Skoda, следва ли да го шлайфам отвътре тоест какво е това сивото покритие и как да оперирам с него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

От вън шкуриш на 320 при нужда китваш и пак 320. Шприц на 400 и после водна 800. Ако сваляш всичко до метал епоксиден грунд, китване при нужда и като горе. За вътре след грунда шагре.

За какво иде реч като цяло?

 

Правим с приятел една Шкодичка, но в момента няма достъп до форума. Ще пуснем тема, ще се разбере. :)

 

Идеята е, взех и калници, задни, нови, но единия беше намазан с червена боя, с огромни стечки, която се люпеше с нокът. Усъмних се, че има кит и взех сешоара. Свалих червената боя. Нямаше кит, но отдолу на места излезе нещо като миниум оранжево и гадно, мазано с четка, иначе си имаше сивия слой на оргинален калник. Оранжевото като го нагрея с сешоара се размеква като дъвка и очевидно си иска шлайф. Не ми стана ясно обаче на тоя нормалния калник, сивия, с надпис Skoda, следва ли да го шлайфам отвътре тоест какво е това сивото покритие и как да оперирам с него?

 

Фабричен грунд. Перкай в/у него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шприц на 400 и после водна 800

:smt018 Не се шкури с вода преди боята, защото водата минава през шприца и после знаете какво става. Ако трябва шприца да се изглади се минава на 1000 и пак става.

 

Ако ти е кеф на щприц може да оставиш колата навън и година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е кеф на щприц може да оставиш колата навън и година.

Може да е оставиш както си искаш, даже и по ламарина навън, но ако искаш да не заръждавее не ти го препоръчвам, освен ако колата не е Ауди. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е кеф на щприц може да оставиш колата навън и година.

Може да е оставиш както си искаш, даже и по ламарина навън, но ако искаш да не заръждавее не ти го препоръчвам, освен ако колата не е Ауди. smile091

 

Ако имаш път към Варна се обади да видиш кола на епоксиден грун, както и на шприц. \:D/ Явно си доста наясно щом го твърдиш smile126 явно си нямам понятие :D от полагане на материали, както и реда им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Да се включа и аз - Макси я пусна темата зарад мен - Кой е правилния грунд? Епоксидния? Какви са му плюсовете и минусите?

Боди имат ги някъв готин грунд? Някой да е пробвал "Победителя на ръждата" на Hamerite?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.