Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Проблема е следния с изпарител на бигаз съм и мембраните са заминали и ест. трябва да се сменят. обаче газаджията ми каза,че трябвало целия изпарител да сменя, защото след оваряне на изпарителя трудно се напасвал и измятал и смесвало антифриза с газта. има ли нещо вярно в това и дали ви се е случвал този проблем. колата ако има някакво значение е фелиция 96г. 1.3карб.

Публикувано
Проблема е следния с изпарител на бигаз съм и мембраните са заминали и ест. трябва да се сменят. обаче газаджията ми каза,че трябвало целия изпарител да сменя, защото след оваряне на изпарителя трудно се напасвал и измятал и смесвало антифриза с газта. има ли нещо вярно в това и дали ви се е случвал този проблем. колата ако има някакво значение е фелиция 96г. 1.3карб.

Колега здравеи От една страна газаджията е прав за нов Ако имаш финасовата възможност но няма нищо сложно да се сменят мембраните просто няма какво да се обърква в него след разглобяването трябва добре да се почисти от мръсотите от газта и водата, и след това сглобяваш без проблем само трябва да гледаш кое от каде сваляш . пожелавам ти успех

Публикувано

изобщо няма аз да се занимавам с това. просто изпарителя ми е на 2 години. и да си купувам нов ми се вижда странно.

Публикувано
изобщо няма аз да се занимавам с това. просто изпарителя ми е на 2 години. и да си купувам нов ми се вижда странно.

 

Сменяй смело мембрани и не се плаши! Една от тънкостите е, че при монтажа на новата мембрана(дебелата на високото налягане), се маже много леко с грес или вазелин и стягаш здраво. Другите две са лесни- почисти добре леглата преди да сложиш новите.

Публикувано

По какво разбра, че са за смяна? Зимата подгряваш ли на бензин или палиш направо на газ, колко километра си минал с него?

Публикувано
Проблема е следния с изпарител на бигаз съм и мембраните са заминали и ест. трябва да се сменят. обаче газаджията ми каза,че трябвало целия изпарител да сменя, защото след оваряне на изпарителя трудно се напасвал и измятал и смесвало антифриза с газта. има ли нещо вярно в това и дали ви се е случвал този проблем. колата ако има някакво значение е фелиция 96г. 1.3карб.

Явно този изпарител не е стока. Не може за 2г. да се скапят мембрани. Освен това при качествените изпарители е невъзможно да се смеси газ/антифриз, дори и при скъсана мембрана.

Купи си нов BRC, щото с този ще береш ядове.

Публикувано

Препоръчвам ти да споделиш проблема си с още няколко газаджии и тогава да решиш дали да сменяш или да купуваш нов.

Но ако сменяш мембрани,не рискувай да го правиш ти.

Използвай специализиран сервиз,все пак говорим за ГАЗ под налягане!

Успех!

Публикувано

Ако не се лъжа системите Бигаз работят с течна фаза и нямат нищо общо със старите изпарители и наистина попитай и на друго място , може да ти се усмихне късмета със специалисти правили такъв ремонт .

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Жалко, но със застудяването проблемите ми отново се върнаха - повишен разход, доста мирис на газ както от изпускателната система така и в купето при пуснато парно, нестабилни обороти (доста често след отпускане на педала на газ-та, оборотите вместо да паднат до нормалните 900 се задържат на 2000 или на празен ход започват да "играят" между 900 и 400). Май за да си спестя нерви и време ще мина на вариант смяна на целия изпарител (което може би трябваше да направя още предишния път, когато имах проблеми та да ми е мирна главата). На бензин колата си работи добре.

Публикувано

Мини на една диагностика и ако не може да се регулира тогаз сменяй изпарител. Отделно хубавото на Ловатото е , че се ремонтира за разлика от турските , украински и други аналози.

Публикувано

Ще гледам да мина тази или другата събота на диагностика и ще пиша какъв е резултата.

  • 1 година по-късно...
Публикувано
Жалко, но със застудяването проблемите ми отново се върнаха - повишен разход, доста мирис на газ както от изпускателната система така и в купето при пуснато парно, нестабилни обороти (доста често след отпускане на педала на газ-та, оборотите вместо да паднат до нормалните 900 се задържат на 2000 или на празен ход започват да "играят" между 900 и 400). Май за да си спестя нерви и време ще мина на вариант смяна на целия изпарител (което може би трябваше да направя още предишния път, когато имах проблеми та да ми е мирна главата). На бензин колата си работи добре.

От начало така прави извесно време. Поиграй си с винта за оборотите и ще се оправи :)

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Колега, таз мембрана според мен се е прехабила от БРЦ-то сменяй и двете ако питаш мен, намери ще един газаджия за мнение, но по всичко личи че изпарителя н ети е в ред. Както каза Колегата по-горе 2 години са много малко

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.