Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

105GL Оранж - пълна реставрация - работим без проект :-)


Galliard33

Recommended Posts

Преобразувателя за ръжда на Вюрт не се маже на чист метал - това е съвършено безсмислено, даже глупаво действие. Чистия метал се грундира. Преобразувателя се маже там където ръждата не може да се изчисти. Така само вреди.

 

Чистия метал е чист метал точно 5 минути. След туй се покрива с един лек оранжев филм - демек ръжда. Е сега да мажа ли преобразувател според теб?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 339
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Galliard33

    116

  • maxrpm

    57

  • joro-120L

    33

  • anastas

    19

Най-много писали в темата

Здравейте. За целите на проекта, издирват се частите от тук. Също и изключвателна вилка за лагера за 5ца, пластмасовия.

post-1079-138453347439_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С огромен късмет се сдобихме със следните красиви, чисто нови части(и с много други, ама тези радват най-много окото):

post-15-0-13252700-1488289306_thumb.jpg

post-15-0-74260900-1488289306_thumb.jpg

След туй си поиграхме с тази кутия:
post-15-0-96773100-1488289420_thumb.jpg
За да започне да прилича на туй (снимката е по средата на работата, де):
post-15-0-43920400-1488289462_thumb.jpgpost-15-0-05266500-1488289463_thumb.jpg

След това се заиграхме с един епоксиден грунд:
post-15-0-68521700-1488289525_thumb.jpg

post-15-0-25559900-1488289526_thumb.jpg

post-15-0-84984700-1488289526_thumb.jpg

post-15-0-40548400-1488289527_thumb.jpg

post-15-0-98472500-1488289527_thumb.jpg
Не знам колко е читав, добре покрива, но е доста по-плътен от Новолския и едвам минава през пистолета...Но поне не стича :P

post-15-0-33599500-1488289593_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Я кажете как се регулират клапани без делко. Идеята ми е следната. Въртя вала, белег на 0, така че 4 ти цилиндър да се колебае, забучвам делко на 5-7градуса на 1ви цилиндър и от там действам ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преобразувтеля на Вюрт откъде го купувате и каква е актуалната му цена?

 

8.30 на 100гр., Купувам го от тук:

 

http://www.bgmaps.com/link/9ADA3EAA32B9 ... 4F36D35DC6

 

Наблизо има хубав магазин за авто и нормални бои. Краси май се казва човека. Много е разбран. Вюрта го развасова на грамаж. Цеата е същата като във фирмения магазин където продават 1л за 83лв. Във фирмения магазин (в бизнес парка), обаче, 100-те грама са 14лв и нещо, по спомен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По колата има update, ще стане много хардкор, smile035 нямам търпение собственика да се похвали! Тази кола ще пее това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както пише в заглавието на темата - работим без проект...Та след като излъскахме пода до метал, обработихме го и го консервирахме се оказа, че няма да го ползваме...Ще ползваме това:

(Чисто нов, девствен под, резервна част, намерихме го на страшен късмет)
post-15-0-30481900-1488289763_thumb.jpg

post-15-0-83746100-1488289763_thumb.jpg
Има си и уякченията за фабричното закрепване за крика:
post-15-0-39289000-1488289764_thumb.jpg

Като бонус се уредихме с комплект нови врати (тук са двечки, другите вече са в гаража):
post-15-0-91160400-1488289764_thumb.jpg

Има и надписи, за любителите на Хоригиналните части
post-15-0-46098300-1488289765_thumb.jpg

post-15-0-03810000-1488289766_thumb.jpg

А, да, за малко да забравя - намериха се и чисто нови предни вътрешни калници - демек това, което изгражда багажника от двете страни...

Сега чакаме тенекеджията да се накани да дойде и да смени пода...после калници, прагове, врати...то май не остава ръжда за кърпене! smile049 smile152

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано само да не се разочаровате с този под , нямам опит с такива готови изделия ма като се разчепати стария и после непасва новия бе пепел ми на уста !!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За напасването - ще укрепим купето надлежно за да не се разчекне, като изрежем стария под.
А иначе - не се спи, работи се!
Ето доказателството:

post-15-0-45880600-1488289901_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Mного мислих как е възможно да се разкопчае предния подкалник, без да се реже новия и без да се кърпи на парчета. Което за мен е недопустимо, но от друга страна не мога да си го представя теоритично да стане иначе.

 

Затова достигнах до извода - търси се това

post-1079-138453355697_thumb.jpg

Лява и дясна колонка. След празниците може да пусна и тема в купувам за just in case ;) По този начин подкалника ще се изкърти чрез препилване заедно с колонката, под която също има няколко точкови заварки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля, набързо кажете, лагерите на задно окачване 2306 ли бяха?

 

П.п Евала Анастасе, че толкова дълго си държиш подписа, ама то това си е вярно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Извадихме стъклата по познатата технология с въженцето:

post-15-0-35374400-1488289981_thumb.jpg

post-15-0-90615300-1488289981_thumb.jpg

post-15-0-47938300-1488289982_thumb.jpg

После дойде помагача и поприключихме за деня:
post-15-0-09636100-1488289983_thumb.jpg

post-15-0-65176900-1488289983_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде време и за Под-swap.
Стария искаше да слезе от колата и да отиде в добре заслужена пенсия:

post-15-0-68351700-1488290167_thumb.jpg

post-15-0-26910000-1488290168_thumb.jpg

За кратко се засякоха с новакът - размениха няколко думи за изпроводяк...(открийте десетте разлики)
post-15-0-84804900-1488290168_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои други части от пода трябваше да отпаднат:
post-15-0-51315700-1488290492_thumb.jpg

Вижте как сме отворили прозорчетата - да надникнем вътре:

post-15-0-08155800-1488290493_thumb.jpg

За съжаление вътре видяхме само ръждиви ламарини - трябваше да стигнем до тях и да ги лъснем и намажем:
post-15-0-69134100-1488290493_thumb.jpg

После дойде време за малко цър-пър с телоподаващото:
post-15-0-20179300-1488290494_thumb.jpg

Ето и резултата (подсилихме малко конструкцията - все пак там се държи част от предното окачване):
post-15-0-74698200-1488290494_thumb.jpg

След това монтирахме пробно пода. След пробата го вдигнахме, за да си довършим консервационната работа по него - не върви да го хлопнем така, на ръждопреобразувател, нали? (Благодаря на Макси, че ме убеди в това)
post-15-0-34594000-1488290495_thumb.jpg
Сега съхне - довечера ще намажа обилно и от другите две страни - чак след това ще може да се монтира окончателно. Следва рязане и смяна на прагове, подсилване на колонките, монтаж на калници...

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля - успяхме да качим новия под на колата! smile152 Макси помогна много, голяма борба беше. Разбрахме и как работи пунктшвайса - с една дума - впечатляващо! 2 волта на 3 хиляди ампера си е сила! smile126

 

Снимки...по-късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано само да не се разочаровате с този под , нямам опит с такива готови изделия ма като се разчепати стария и после непасва новия бе пепел ми на уста !!

Пасна като ръкавица! Ето примерно предната част на тунела:

post-15-0-96669400-1488290739_thumb.jpg

 

А иначе се действа така: кръцни-срежи ;-)

Тоя калник за какво ти е?

post-15-0-54010300-1488291177_thumb.jpg

 

Откриваме и силата на точковата заварка - мнооо яка!

post-15-0-93069400-1488291233_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се видя, че оригиналните човки на апарата за пунктшвайс са късички взехме нещата в свои ръце, намерихме материал:
post-15-0-65459800-1488290816_thumb.jpg
и направихме това:
post-15-0-17647800-1488290817_thumb.jpg

Сега телоподаващото става излишно - и колата се завръща с пълна сила към оригинала! smile152

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва тея пръчки да са около 3 пъти по дебели , сега е много вероятно тока по време на заварка да е доста по дълъг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...тока по време на заварка да е доста по дълъг...

smile091 дълъг ток smile091

 

Няма страшно. Работим на 4-5 от 10 степени. Понякога тока даже идва прекалено много - на места по невнимание прогаря ламарината и изрязва кръгче... smile049

 

Иначе машинката е без грешка - ако ти е изчистено хубаво мястото, на което ще заваряваш, се получава много, ама много здрава заварка. Точка тон държи, както казват старите заварчици! \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ти е смешно но съм правил управление на точков апарат на които трансворматора е колкото половината шкода :lol: както и да е , имах на предвид че като са такива дълги проводниците съпротивлението доста скача за това напрежение и трябва да се увеличи времето на заварка а това влияе пряко на здравината на заварката но в конкретния случай не е фатално даже хич я аре съЗ здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, сега разбрах какво си имал предвид. Засега няма проблеми със съпротивлението. Като си се занимавал с точкови истории дали имаш идея как трябва да е оформен върхът на човките? Засега това ни е най-голямата питанка...колко да е заострен, объл ли да е или съвсем плосък..?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От голямо значение е силата на притискане на двата електрода големите машини за тази дебелина ламарина натискат около 20 , 30 кг. на квадратен милиметър за меден електрод в някой случаи и колкото устиска медният връх ! Използват се и метало керамични електроди които не се изхабяват толкоз бързо и са по твърди предполагам че вашите не са такива !

Предполагам че мах тока ви е около 5 кило ампера , електродите трябва да са на върхът си около фи 4мм. и двата да са с едвам забележима сверична форма , може да пробвате и единият да е напълно плосък и широк а другия да е примерно ф4 пак плосък и при двата случая трябва да се натиска доста което с тези дълги рамена си е трудничко май тва ще ви е по големия дерт от колкото формата на електрода , аре и да снимате еии

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проекта има нужда от малко акъл. Първо ще нахвърлям снимките за да ми върви мисълта после.

post-1079-138453363344_thumb.jpg

 

post-1079-138453363393_thumb.jpg

 

На снимка 1 се вижда как очертаната в червено част от новия калник, който е долу на земята, на колата седи все още и е в доста кофти състояние. Тръгнах да я откопчавам с идеята да се плъзне новия калник и да мине под изгнилата колонка и да се закопчае за каквото е останало от нея.

 

Проблема се вижда със стрелки на снимка 2. Тази допълнителна опора е проблема. Не знам за какво е там, а и като разкопчая ламарината която я има на новия калник, после няма как да се завари за нея, защото се пада под тази заоблената ламарина, която се вижда най - отвън.

 

Въпросите - за какво е тази допълнителна опора? Какво бихте направили вие в тази ситуация ?

 

Други снимки от днес от моя телефон

 

post-1079-138453363396_thumb.jpg

 

post-1079-138453363399_thumb.jpg

 

post-1079-138453363402_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.